Skocz do zawartości

batek89

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O batek89

Informacje

  • Imię
    Bartlomiej
  • Miasto
    Edinburgh

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia batek89

1

Reputacja

  1. Ok, udało się ja ściągnąć. Samochód pali. Pierwszy strzał z malutkim problemem a później już normalnie palił. Check engine się zaświecił. Zgaśnie sam czy komputerowo trzeba go usunąć? Co dalej? przestudiowalem cześć postów i chyba winy należy szukać w rozruszniku i akumulatorze? Dobrze myśle? dzięki
  2. Pytanie. Wtyczka jest na klika czy na wcisk i żeby ja odpiąć trzeba tylko pociągnąć? Pytanie głupie ale nie chce urwać a za pierwszym podejściem nie udało mi się jej odpiąć. Dodam ze wtyczka obraca się w osi czujnika. ????
  3. Mam to samo tylko ze na zimnym pali normalnie a rozgrzany tak jak Twój. I tez multitrinic. Rozwiązałeś problem? ja wymieniłem czujnik położenia wału g28 przy filtrze oleju ale nic nie pomogło. Szykuje się na wymianę czujnika poziomu j temperatury oleju ale nie jestem do końca przekonany czy jest sens
  4. Witam. Mam ten Sam problem. 2.0 BRE Na zimnym Pali normalnie, nagrzany jak widac na filmie. Wymieniony czujnik polozenia wału przy podstawie filtra oleju lecz nie pomógł. W komputerze brak bledow co może być przyczyna pzdr IMG_6361.MOV
  5. a wyjaśnił by ktoś jak założyć "oil catch tank"?może jakieś foto do AVF. i czy w ogóle to ma sens. egr mam nowy i dalej leje olejem spod grzybka dzięki
  6. na początku wydawało mi się to śmieszne ale zrobiłem tak jak napisałeś, odpaliłem go po trasie dwa razy z włączonymi światłami i odpalił duuuuuużo lepiej co do filtra paliwa to nie wiem kiedy był zmieniany, zaraz jadę po nowy filtr paliwa i powietrza i wymienie to. ten ogrzewacz wymienie na tygodniu bo u mnie w sklepie to chcą za niego ponad 100zł (22funty) i zamówiłem go na ebay'u co najlepsze będzie szedł z polski będę pisał czy cos pomogło dzięki za zainteresowanie i szerokości mobilk edit:olej +filtr, filtr paliwa i powietrza powymieniane, dalej tak się dzieje. zamówie nowy przełącznik świateł bo jakby lepiej palił z włączonymi
  7. sądzę że nie były zmieniane, mam auto od półroku. serio problem może leżeć we włączniku świateł? jeśli tak to zamówie nowy i nie bede nic rozbierał logi były robione http://a4-klub.pl/index.php?/topic/359755-prosba-o-analize-logow-19-avf-130km/ jutro sprawdzę jak dojade do pracy, odłącze czujnik i odpale, ale temperature cały czas pokazuje, 90'C
  8. ten czujnik który jest w misce olejowej?? logi pod pompowtryski były robione, podobno jest OK. nie dawno wymieniany rozrząd też ustawione dobrze. a nie widzę związku z akumulatorem, on ma siłę kręcić więc powinien być dobry podłączyłem pod komputer i nic nowego, poduszka silnika, syrena alarmu, i coś w audio ;(
  9. Witajcie Mobilki Mam problem z moim 1.9 AVF otóż rano oraz gdy silnik jest zimny, pali od strzała a po trasie gdy silnik jest rozgrzany szarpie i nie odpala. udało mi się to nagrać. Co może być nie tak? właśnie próbuje zainstalować kabelek i pójdę sprawdzę może jakiś błąd się pojawił
  10. witajcie znowu, stało się, folia zaczęła się miejscami odklejać więc czeka mnie powtórka z rozrywki. podpowiecie która folia jest łatwiejsza w aplikacji niż ta 5d? tym razem zdecydował bym się na szczotkowane aluminium, coś podobnego było w oryginale. dzięki i pozdrawiam
  11. mógłbyś w skrócie opisać jak to zrobić dynamiczne? (na którym biegu , zakres obrotów, gaz w podłodze?, czas loga, które grupy,) auto w ciągu ostatniego miesiąca po wymianie rozrządu i egru. Dzisiaj dodatkowo zalany do pełna (shell) plus liqui moly (tak na zaś, pałętał się po ostatnim autku) dzięki, mógłbyś mi podpowiedzieć które grupy logować? razem czy osobno? przez jak długo i na którym biegu?
  12. Witam, prosiłbym aby jakiś fachowiec spojrzał na moje logi, oczywiście jeżeli są one dobrze zrobione. Mam tylko te na postoju gdyż nie miałem kogo wziąć i do końca nie wiem jak i co robić. Robiąc te zasugerowałem się filmikiem: Zdecydowałem się zrobić ów logi i zapytać Was gdyż wydaje mi się że auto dużo pali 7/100km i dodam że głównie jeżdżę w trasie. Jeżeli filmik jest błędny to prosił bym o rady które grupy logować i ewentualne uwagi i zrobię to jeszcze raz. STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262737.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_262736.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_262738.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262739.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262740.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_262741.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_262742.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_262743.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_262744.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_262734.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262735.html
  13. witam, ostatnio po wymianie EGR na nowy zauważyłem dziwne delikatne szarpnięcia autem przy powolnym rozpędzaniu (wcześniej tego nie było), na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi sie że następuje to pomiędzy 2 a 3 biegiem. Auto posiadam miesiąc a sprzedawca przed sprzedażą wymienił olej w skrzyni. Przebieg to ok 184tys km. Czy wiecie co to może być? skrzynia do remontu?? ;(( VCDS Lite nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni; Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL Controller: 8E0 910 155 C Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220 Coding: 0000001 Shop #: WSC 04940 No fault code found. Dodam że ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od ESP i po ponownym uruchomienu silnika więcej sie nie pojawiła. czy jest możliwość sprawdzić w jakiś sposób tą skrzynie? przeczytałem nie wielką część tego tematu i niestety ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
  14. nie zgodzę się z tym. Miałeś je obie w ręce? Pracowałeś tą i tą ? Folia 3m nie da Ci takiego efektu jak 5d , resztę różnic napisałem wyżej. nie robiłem 3m. więc dlaczego moja folia jest trzykrotnie tańsza niż 3m? poprostu płaci się za marke?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...