-
Postów
77 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O swiro222
Informacje
-
Imię
mirek
-
Miasto
koszalin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia swiro222
0
Reputacja
-
http://www.directupload.net/file/d/3759/ttyu7rlc_jpg.htm grzebalem pod kolektorem ,wiec moze od bagneta.nigdzie nie moge znalezc po numerze
-
cha, gdyby byly numery nie byloby tematu.chce zamowic, a gosciu ma nie zdemontowane
-
czy tempomat i modul z anglika a4b6 pasuje do naszych a4b6?prosze o odpowiedzi potwierdzone
-
modul komfortu 8E0 959 433 AJ. po wejsciu w Central.conv 46 - Recoding 07 - dodalem wartosc 4096 w pierwszym oknie.funkcja ktora chcialem osignac nie dziala.dlaczego? juz wiem .czasami poiprostu nie zaskakuje edycja w aplikacji
-
CO TY CHCESZ SMAROWAC JAK W KOLO PROWADNICY(SRUBY) OTACZA JA GUMA! OPROCZ GWINTU, NO ALE TO WIEMY
-
klimatronic i u dolu od razu popiolka
-
troszku lepiej bo 75% na okolo 600km.powieksza sie powierzchnia, ale i tak nie powinno tak byc
-
nie rozumiem pojecia 1DIN?
-
jak wyciagnac klimatronic?
-
powierzchnia tarcia zwieksza sie.okolo 500 moze 600km zrobilem
-
"można to zrobić vagiem w silniku/grupa 77 silnik musi być rozgrzany (temp cieczy 90*) test można wykonać jednorazowo po odpaleniu. Wykonujemy go przechodząc w ustawienia początkowe [04] i utrzymując obroty na ok 1800-2000obr/min. Ale jak sieje błędami to już pewnie po nim" czy taki sposob jest dobry? przewody od sai - filter oraz sai -metalowy zawor sa cale.jezeli dziur nie ma to wtakim razie test wymagany.ok dzisiaj postaram sie to zrobic
-
http://vaglog.rtnet.pl/log_185954.html czy to znaczy ze mam nieszczelnosc?dodam ze wywala mi blad 16795.zaraz ide spojrzec pod maske co z pompa sai
-
nic nie robilem,ale mechanik wymienial panel klimy(nie wiem czy radio trzeba wyciagac przy tym?).nie znam sie na tyle aby odpowidziec na rodzaj anteny