
aderjan
Pasjonat-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O aderjan

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć! Byłbym bardzo wdzięczny za sprawdzenie czy u mnie jest ultra czy torsen. Nr vin: WAUZZZF40JA146578
-
Dzieki, wygląda na to że bez gpf
-
aderjan obserwuje zawartość Jaki olej polecacie do Audi A4 B9 2.0 TFSI?
-
@Dev Czy mógłbym prosić o sprawdzenie czy A4 2.0 tfsi z 2018 r. o nr vin WAUZZZF40JA146578 posiada gpf? pozdrawiam!
-
2000 zł pełna regeneracja
-
Miałem podobne problemy i u mnie wymiana oleju, a nawet podmiana dyfra na inny nie zmieniły nic. Przyjrzyj się wałowi napędowemu, najlepiej go wyjąć i zawieźć do jakiejś sprawdzonej (!) firmy na oględziny. U mnie to wał był przyczyną buczenia/wibracji. Przycinały się przeguby, łożysko podpory było zużyte i sama guma też już sparciała. Wał poddał się przy 300k km.
-
To zupełnie inne objawy niż u mnie. Może coś z poduszkami skrzyni lub silnika, ciężko powiedzieć. Trudny temat do diagnozowania.
-
Po kilku miesiącach walki z problemem udało się wyeliminować wibracje. Jak się okazało Panowie źle zregenerowali wał i to on był od samego początku przyczyną wibracji w aucie. Wał był niewyważony, rozcięty i ponownie zespawany, a do tego zastosowano przegub marnej jakości z ogromnym luzem... Kolejna regeneracja innego już wału została wykonana w Welte Cardan w Mysłowicach i auto jedzie jak nowe - szczerze polecam tą firmę, ponieważ używają oryginalnych części i na prawdę znają się na rzeczy. Wniosek z tego taki, że coś zregenerowane i pozornie wyglądające dobrze wcale nie musi działać lepiej niż zepsute.
-
Cześć wszystkim! W moim aucie wylądował zestaw wahaczy Lemfordera. Jednak nie mam pewności czy to oryginał. Czy ktoś może zetknął się z takimi oznaczeniami na wahaczach Lemfordera? Pozdrawiam
-
Cześć! Od dłuższego czasu walczę z problemem wibracji w moim aucie - A4 B6 3.0 ASN Quattro z Tiptronic. Wibracje pojawiają się przy 60 km/h i wyciszają się w okolicach 100 km/h. Następnie w dużo mocniejszej formie wracają przy 140 km/h. Nie mają one związku z obrotami / obciążeniem silnika, auto wibruje tak samo po wrzuceniu luzu. Nie ma znaczenia też czy się przyspiesza czy zwalnia. Wibracje czuć na fotelach, podłodze i następnie na kierownicy. Oprócz tego od 10 do 40 km/h słychać bardzo ciche wycie, coś jak w silniku elektrycznym w tramwaju. Mam wrażenie, że dochodzi to z prawej strony auta. Oto co zostało zrobione przy aucie ostatnio w celu wyeliminowania problemu (i nie tylko): - podmienione trzy różne komplety kół - na każdych kołach wibracje występują w takim samym zakresie prędkości, z tym samym nasileniem, według wulkanizatora koła można wykluczyć, - wymiana przegubów wewnętrznych z przodu na SKF (w lipcu, jeszcze dużo przed wystąpieniem problemu bicia) - wszystkie przeguby były sprawdzane i nie mają luzu, potwierdzone przez 2 mechaników, - wymiana tarcz, piast i łożysk kół z przodu - bicie tarcz minimalne, dodatkowo sprawdzony inny zestaw tarcz - zero efektu, - zregenerowany wał napędowy - zero efektu (użyto podpory dobrej jakości, panowie zapewniali, że nie będzie to tani zamiennik z allegro tylko coś co wielokrotnie stosowali i się sprawdzało), - wymienione końcówki drążków na Meyle HD - stare miały spory luz, ale nie dało to nic, - wymienione wszystkie wahacze z przodu na Lemforder - stare były chińskie no name i miały już luzy, oczywiście nie pomogło (chociaż auto się wyraźnie lepiej prowadzi), - dolano 400ml oleju do przedniej różnicówki - wycieku nie było, a jednak brakowało oleju, przy czym nikt wcześniej tam nie zaglądał, - poduszki skrzyni, silnika sprawdzane na kanale w zakładzie zajmującym się skrzyniami - wszystko wygląda dobrze. Oprócz tego tarcze hamulcowe z tył są prawie nowe, mają około 6k km. Byłem też u diagnosty, ale niczego nie znalazł. Po zmianie wahaczy na Lemforder bicie wzmocniło się przy niższych prędkościach, wcześniej było słabo wyczuwalne w zakresie 70 - 100 km/h. Bardzo proszę o sugestie co jeszcze można zweryfikować. Mechanicy rozkładają ręce i sam już nie wiem co mam z tym autem robić. Pozdrawiam, Adrian
-
[Kraków/Tarnów] Specjalista od układu napędowego
aderjan odpowiedział(a) na aderjan temat w Małopolskie
Nie ma pewności, żeby to była skrzynia. Tiptronic pracuje bez zarzutów, uszkodzony dyferencjał raczej nie wibruje. Aczkolwiek jest to możliwe, że problemem jest skrzynia.. -
Poszukuję osoby w okolicach Krakowa lub Tarnowa, która pomogłaby mi w zdiagnozowaniu wibracji w moim aucie (A4 B6 3.0 Quattro). Prawdopodobnie pochodzą one od układu napędowego. Problem jest na tyle skomplikowany, że auto zostało już mocno przegrzebane i moim mechanikom skończyły się pomysły. Potrzebuję tu opinii kogoś z zewnątrz. Pozdrawiam, Adrian
-
Kolego @Bakonfs wiesz już co uległo uszkodzeniu przy takiej awarii? Zastanawia mnie to, ponieważ u mnie o mały włos nie doszło do czegoś podobnego, tylko że odlecieć chciała rolka napinacza.
-
U mnie takich objawów nie ma. Jedynie wibracje na kierownicy i przy przerzucaniu z 2 na 3 bieg czuć czasem jakby się wjechało na tarkę. Natomiast to tylko przy mocnym przyśpieszaniu. Jak się jedzie spokojnie to nic nie czuć.
-
Cześć! Od jakiegoś czasu próbuje zdiagnozować przyczynę wibracji przy różnych prędkościach, głównie około 150 kmh. Zerknijcie proszę na poniższy filmik, od strony pasażera jest luz na flanszy. Od strony kierowca siedzi sztywno i luzu brak. Co tutaj kwalifikuje się do wymiany?
-
W Arcticu nie wymieniali bo trzeba było zdejmować płytę pod autem i je podnosić.. a szkoda. W sumie ciekawe, że ten reduktor dobrze działał mimo takiego zapchania. Waskivw nie robił nic przy LPG, ale na pewno by temat dobrze ogarnął Z ustawienia rozrządu i nowych katów jestem bardzo zadowolony. W końcu nie ma żadnych checków i można spokojnie jeździć.