Skocz do zawartości

kosowsky1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kosowsky1990

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia kosowsky1990

0

Reputacja

  1. Witam. Mam taki dziwny problem w A4 B6 1.8 T. Podczas przyspieszania, naciskania pedału gazu, na każdej fali zaprogramowanej w radiu zaczynają sie robić szumy. Dodaje gazu auto wiadomo wbija się na obroty i po chwili wyższych obrotów nie da sie praktycznie słuchać radia, a w momencie puszczenia gazu szumy ustają. Nie mam pojęcia co to może byc. Dzieje się tak od dawna, wcześniej tego nie było. Z góry dzieki za zainteresowanie i odpowieź. Pozdrawiam kosowsky1990
  2. Przeglądając forum to jedynie oprócz wystarczającej dla mnie odpowiedzi znalazłem dużo właśnie odpowiedzi Twoich w stylu "poszukaj sobie", "leń", "dureń". Jeżeli chcesz sobie nabić więcej postów to nie wnikam, ale prosiłbym o wyrozumiałość i kulturalność. Nie każdy na tym forum jest tak super jak Ty, a właśnie po to jest forum, żeby każdy mógł sobie pomóc. Wyzwać kogoś do monitora to nie jest problem, nawet z łatwością to każdemu przychodzi. Jeżeli mógłbym jeszcze prosić, "normalnych" użytkowników forum, o odpowiedź. Chciałbym właśnie każdą żaróweczke zmienić na LED i jak dotychczas nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie
  3. Ja wszystko rozumiem. ale jeżeli proszę o opinie/pomoc użytkownika z forum to nie oczekuję odpowiedzi w stylu "fachowca" poczytaj forum. Jest taka różnica, że chciałem poprostu opinii "na czasie", a nie postu z przed np. roku :). Jednak dziękuję za odpowiedź.
  4. Witam. Chciałbym zapytać czy ktoś z Was próbował kiedyś coś takiego: http://allegro.pl/py21w-8-led-smd-5050-ba15s-r5w-r10w-zarowka-i6595443910.html Chce wymienić wszystkie możliwe żarówki na ledowe i moje pytanie jest czy ktoś używał? Czy będzie pokazywało, że żarówka jest spalona? Pozdrawiam Kosowsky1990
  5. Witam. Mam problem z Audi A4 B6 1.8T (163KM) PB/LPG. Od jakiegoś czasu często samochód zaczyna palić na 3 gary tj. szarpie, brak mocy i miga kontrolka CHECK ENGINE. Podłączyłem pod kompa okazało się, że jest błąd 17765 - Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 1 - zwarcie do masy. Wymieniłem cewkę zapłonową, bo myślałem, że może ona powoduje taką przypadłość. Po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów objawy te same, błąd ten sam, z ciekawości otwarłem maskę i sprawdziłem jakość przewodów i tu jest własnie problem. Z kabli zeszła warstwa tego plastiku izolującego, a po wygięciu wtyczki kabelki i wraz z ich izolacją zaczynają pękać i tam pewnie robi się zwarcie do masy. Moje pytanie czy jest możliwość wymiany tych kabli? Czy trzeba wymieniać całą wiązkę silnika? Można samemu jakoś przepuścić taką wiązkę jeśli kupno jest niemożliwe? Pozdrawiam Kosowsky1990
  6. Witam. Może mi się dziś uda pierwszy spocik odwiedzić.
  7. Jest więcej osób czy sam jestes?
  8. Widzę, że raczej nic z tego nie będzie .
  9. Chętnie bym pojechał ale niestety piątki z uczelnia w Krk
  10. Witam. Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Audi . Jestem także chętny do spotkania się i uzyskaniu paru informacji na temat "użytkowania" Pozdrawiam.
  11. Witam miłośników Audi Od paru tygodni zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.8T . Zamieniając wysłużonego już w boju VW Passata B6. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...