Witam, posiadam A4ke B7 z silnikiem 2.0 TDI BRE, samochód sporo mi pali od dłuższego czasu i ostatnio podpiąłem go pod kompa znajomego Delphi. I problem wygląda tak że dawki wtrysków na 4 pompce są cały czas na minusie, na biegu jałowym są to wartości od 0,6 do 1,2 podczas jazdy sięgają do 2,99. Reszta pompek widać że stara się to wszystko nadrobić a zwłaszcza pompka nr. 1
Czy przez taką pracę pompki możliwe jest dużo większe spalanie, często na trasie przy prędkości ok. 130-140km/h ciężko mi zejść poniżej 8;/100km. W mieście spalanie to tak minimum ok. 10 l no chyba że obiorę tryb jazdy emeryta to zejdę poniżej 10tki.
Czy opłaca się regenerować pompkę czy lepiej kupić regenerowana (znalazłem na śląsku nie daleko mnie za 450zł )
Do tego martwi mnie też sprawa oleju, w sumie przez 8,5tys km od wymiany dolałem już ok. 3 litrów oleju...
W maju wymieniałem intercooler ponieważ miał dziurę i był lekko zaolejony dołem.Turbina w maju była sprawdzana i była sucha w sensie nie zaolejona.
Co może być przyczyną?
Ogólnie samochód jest po programie u Lamików i zmianie wydechu na przelotowy.
Samochód na seryjnej mapie dmuchał 120KM. Aktualnie 172KM i 430 Nm.
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam