skyli
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O skyli
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Lędziny
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia skyli
0
Reputacja
-
Projekt FMIC TDI instalacja własna > podręcznik dla każdego
skyli odpowiedział(a) na guardian temat w Audi A4 B6/B7
Witam posiada może ktoś z Was lub montował FMIC w 2.0TDI BRE i podpowie jakie rury, kolanka potrzebuję do zamontowania kompletnego IC ? Oczywiście jestem przygotowany i świadom że będzie trzeba coś rezać. -
Jaką książkę czytasz...teraz !!!
skyli odpowiedział(a) na Iverson temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
"Co może pójść nie tak" Jeremy Clarkson już przeczytana, teraz czas na "Erę Pięciorga " - Trudi Canavan polecam osobom które lubią klimaty fantasy -
Ogólnie moja A4ka, odpala bez problemu, jeśli chodzi prace silnika, nie wiem czy to przez ten pompowtrysk czy nie, ale czasami miewa lekkie jakby to nazwać szarpanie w okolicach 2k rpm
-
Okej, sprawdzę, myślę że do końca tygodnia wszystko sprawdzę w sensie kompresję i te przewody. Jakie powinny być wartości kompresji?
-
Mój błąd, źle napisałem odnośnie korekcji(już poprawiłem). Ogólnie 4 pompka cały czas jedzie na grubym plusie a 1 ma zbliżoną dawkę tylko że na minusie. W tym tygodniu sprawdzę kompresję.
-
Witam, posiadam A4ke B7 z silnikiem 2.0 TDI BRE, samochód sporo mi pali od dłuższego czasu i ostatnio podpiąłem go pod kompa znajomego Delphi. I problem wygląda tak że dawki wtrysków na 4 pompce są cały czas na minusie, na biegu jałowym są to wartości od 0,6 do 1,2 podczas jazdy sięgają do 2,99. Reszta pompek widać że stara się to wszystko nadrobić a zwłaszcza pompka nr. 1 Czy przez taką pracę pompki możliwe jest dużo większe spalanie, często na trasie przy prędkości ok. 130-140km/h ciężko mi zejść poniżej 8;/100km. W mieście spalanie to tak minimum ok. 10 l no chyba że obiorę tryb jazdy emeryta to zejdę poniżej 10tki. Czy opłaca się regenerować pompkę czy lepiej kupić regenerowana (znalazłem na śląsku nie daleko mnie za 450zł ) Do tego martwi mnie też sprawa oleju, w sumie przez 8,5tys km od wymiany dolałem już ok. 3 litrów oleju... W maju wymieniałem intercooler ponieważ miał dziurę i był lekko zaolejony dołem.Turbina w maju była sprawdzana i była sucha w sensie nie zaolejona. Co może być przyczyną? Ogólnie samochód jest po programie u Lamików i zmianie wydechu na przelotowy. Samochód na seryjnej mapie dmuchał 120KM. Aktualnie 172KM i 430 Nm. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
-
Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i serdecznie pozdrawiam :-)