Skocz do zawartości

skyli

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skyli

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Lędziny

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia skyli

0

Reputacja

  1. Witam posiada może ktoś z Was lub montował FMIC w 2.0TDI BRE i podpowie jakie rury, kolanka potrzebuję do zamontowania kompletnego IC ? Oczywiście jestem przygotowany i świadom że będzie trzeba coś rezać.
  2. "Co może pójść nie tak" Jeremy Clarkson już przeczytana, teraz czas na "Erę Pięciorga " - Trudi Canavan polecam osobom które lubią klimaty fantasy
  3. Ogólnie moja A4ka, odpala bez problemu, jeśli chodzi prace silnika, nie wiem czy to przez ten pompowtrysk czy nie, ale czasami miewa lekkie jakby to nazwać szarpanie w okolicach 2k rpm
  4. Okej, sprawdzę, myślę że do końca tygodnia wszystko sprawdzę w sensie kompresję i te przewody. Jakie powinny być wartości kompresji?
  5. Mój błąd, źle napisałem odnośnie korekcji(już poprawiłem). Ogólnie 4 pompka cały czas jedzie na grubym plusie a 1 ma zbliżoną dawkę tylko że na minusie. W tym tygodniu sprawdzę kompresję.
  6. Witam, posiadam A4ke B7 z silnikiem 2.0 TDI BRE, samochód sporo mi pali od dłuższego czasu i ostatnio podpiąłem go pod kompa znajomego Delphi. I problem wygląda tak że dawki wtrysków na 4 pompce są cały czas na minusie, na biegu jałowym są to wartości od 0,6 do 1,2 podczas jazdy sięgają do 2,99. Reszta pompek widać że stara się to wszystko nadrobić a zwłaszcza pompka nr. 1 Czy przez taką pracę pompki możliwe jest dużo większe spalanie, często na trasie przy prędkości ok. 130-140km/h ciężko mi zejść poniżej 8;/100km. W mieście spalanie to tak minimum ok. 10 l no chyba że obiorę tryb jazdy emeryta to zejdę poniżej 10tki. Czy opłaca się regenerować pompkę czy lepiej kupić regenerowana (znalazłem na śląsku nie daleko mnie za 450zł ) Do tego martwi mnie też sprawa oleju, w sumie przez 8,5tys km od wymiany dolałem już ok. 3 litrów oleju... W maju wymieniałem intercooler ponieważ miał dziurę i był lekko zaolejony dołem.Turbina w maju była sprawdzana i była sucha w sensie nie zaolejona. Co może być przyczyną? Ogólnie samochód jest po programie u Lamików i zmianie wydechu na przelotowy. Samochód na seryjnej mapie dmuchał 120KM. Aktualnie 172KM i 430 Nm. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
  7. Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i serdecznie pozdrawiam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...