Skocz do zawartości

loader1993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loader1993

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Barwice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia loader1993

0

Reputacja

  1. Panowie , ja bym sprawdził czujniki abs ... Ale do tego potrzeby jakiś interfejs ...
  2. wystarczy wymienić samą pompkę ona znajduje się w zbiorniku w takim plastikowym koszu
  3. Witaj! Zobacz czy do szkła idą dwa przewody, jeśli tak to masz grzanie, jeśli idą cztery to masz fotochrom , jeśli wcale, to znaczy że masz zwykłe Oczywiście w taki układzie przewody będą szyły do napędu regulacji
  4. Kolego! Przydały by się logi , najlepiej wtedy gdy gaśnie! Myślę że kolega ma problem z elektryką , pompkę można łatwo sprawdzić , wyciągnąć ją , wsadzić do pojemnika z ON , podłączyć zasilanie , i delikatnie w nią pukać np. śrubokrętem. Kolega próbował ściągnąć minusową klemę z akumulatora po zgaśnięciu i problemem z odpalaniem?
  5. Dokładnie żadnych informacji na temat silnika. Nie wiadomo czy Diesel Czy Bezynka
  6. Kolego miga tylko przy skręcaniu? Czy podczas jazdy wprost też ? Czy nawet też przy skręcaniu przy znikomych prędkościach ? Miganie oznacza zadziałanie tego systemu Kolega sprawdzał stan zawieszenia czy nie ma luzów ? Stan amortyzatorów ? W jakim stanie są opony ? W jakim stanie felgi ? Kolega posiada może Vag-Com'a ?
  7. Drożność powrotu sprawdzę jak znajdę chwilkę wolnego czasu . Ale zastanawia mnie ten zaworek zwrotny w filtrze paliwa? Z czego się orientuje , to na filtrze paliwa jest zawór podgrzewacza , jak dobrze pamiętam ma za zadanie utrzymywać odpowiednią temperaturę w filtrze paliwa , jak osiągnie to paliwo bezpośrednio wraca do baku. Chyba że, się mylę to poprawcie mnie koledzy Jedynym zaworem zwrotnym ,w tym układzie jest śruba mocująca króciec powrotu. Jak dobrze myślę to , gdy był by niesprawny to z przewodów, paliwo cofało by się do baku , a w konsekwencji tego ,miał bym problem z zapaleniem kochanego motorka a ja takiego problemu nie mam
  8. Witam Kolegów! Mam taki nietypowy problem z uszczelnieniem przelewu wtrysków. Otóż po wymianie wtryskiwaczy nie mogę ich do końca uszczelnić. Kombinowałem na różne sposoby , Oczywiście nowe podkładki miedziane , próbowałem też aluminiowe , lecz beż żadnego rezultatu . Zmieniałem Króćce , nawet odważyłem się pilnikiem liznąć powierzchnie styku wtryskiwacza z podkładką , także zmieniałem śruby przelewowe. Ale Doszem do wniosku że, nie tu leży problem ! Zauważyłem że, leci z samego wężyka przelewowego i to nie zawszę . Na biegu jałowym nie ma wycieku . Wyciek widzę dopiero po trasie ok 30KM . 2 razy zdarzyło się mi że rozsadziło wężyk! Oczywiście auto się nie zapowietrza . Pali normalnie nawet po długim postoju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...