Skocz do zawartości

asadolewski

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O asadolewski

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia asadolewski

0

Reputacja

  1. Witam dzisiaj otwierając drzwi nagle zaczała obracać się wkładka zdjelem boczek moim oczom ukazało się ze tylna część zamka która zaznaczyłem leży na dole w drzwiach rozpadła się i teraz nie wiem co zrobić jak to złożyć czy trzeba nowy zamek? Wkładkę i klamkę? Bo to wygląda jak by było wszystko w całości. Zdjęcie wzięte z innego postu. Bo z wkurzenia zapomniałem zrobić swoich zdjęć a złożyłem boczek po prostu zamykam auto od pasażera
  2. asadolewski

    Glowica ANB podmiana

    Witam posiadam silnik o oznaczeniu ANB pękła głowica, niestety ciężko o tą głowice podobno jakies inne oznaczenie też pasuje tylko jakie???
  3. Panowie temat zamknięty okazało się jednak że winowajcą była ostatnia do sprawdzanie rzecz czyli "Zawór upustowy DV" Po wykręceniu okazało się że z węża od turbiny wyleciała WODA ( nie płyn zwykła woda) , MASŁO W ŚRODKU zawór był zapchany i otwarty w każdej pozycji mało tego po wymontowaniu dosłownie rozleciał się w ręku odleciała kopuła i membrana cała pokruszona. Od razu obdzwoniłem wszystkie Carsy, Teamy ale nie było od ręki zadzwoniłem więc do ASO na Połczyńskiej i tam dostałem nówkę ORI za 180 zł Po zamontowaniu objaw znikł do tego bardzo wyraźnie teraz słychać SYYYK z Turbiny i moc jak by powróciła.
  4. No to tak w skrócie wracając z garażu. Przepustnica -Poprawiona Zaworek i Eżektor pracuje dobrze jest sprawny bo przy okazji sprawdziłem. Odma od początku do końca jest szczelna Dolot również szczelny wszelkie podciśnienia wymienione na nowe. Na razie żadnej poprawy Zostało mi do sprawdzenia Zawór DV ale czy on mógł by powodować takie objawy?? Na kompie dodam że wyrzuca mi tylko 3 błędy. P1136 Adaptacja mieszanki (DODATNIA) (BLOK 1) Mieszanka za uboga. P0441-System odprowadzania Par - Nieprawidłowy przepływ (ten błąd miałem od początku kupna auta czyli 3.5roku) Oraz 3 błąd to Sondy lambda 2 za katalizatorem dlatego że po prostu w wydechu jej nie ma bo jest DP
  5. Ja jej nie demontowałem więc nie wiem w sumie. Nie tak dawno był alternator robiony możliwe że elektryk coś popiepszył a ja się pierdziele bo nastawnik źle pracuje, lecę do garażu to przerobić.
  6. Dla pewności czy nowy się nie rozsypał po godzinie zdjąłem wąż z eżektora i na zassysanie się otwiera zaworek, ale na dmuchanie nie ma opcji puszczenia.
  7. Wczoraj założony nowy zaworek nic nie pomogło.
  8. Witam w ostatnim czasie mam taki objaw że na biegu jałowym na silniku ciepłym utrzymują się obroty silnika 1000-1200 . Wczoraj rozebrałem całą odmę bo zauważyłem że trójnik jest pękniety wymieniłem Trójnik wraz z zaworkiem kolanko odmy oraz wyczyściłem i wymyłem całe rurki. Generalnie cała odma jest czysta nowa i szczelna do tego wymieniłem również górny Eżektor plus zaworek zwrotny ale nic to wszystko nie pomogło zauważyłem że po ściśnieciu wężyków widocznych na filmie obroty ustają gdzie jeszcze szukać przyczyny?? Podciśnienia posprawdzane kilka wymienionych na nowe bo już poparciały szczelność sprawdzona Pianą "TESTER"nie widać aby gdzieś od góry zasysało lewe powietrze
  9. asadolewski

    dymi na biało

    U mnie zamarznięta odma, rano chciałem odpalić ojcu samochód z kabli podjechałem pod jego auto auto zapalone cofam na swoje miejsce patrzę a tu leje się olej z pod auta zaglądam wyrzuca gdzieś olej w okolicy wejścia bagnetu podstawy odmy w bloku silnika. Dzisiaj już sobie darowałem robotę ale jutro z samego rana rozbiorę bok silnika i sprawdzę ale obstawiam że Zaworek ODMY do wymiany i przeczyszczenie rurek i będzie po problemie i myślę że u Ciebie to samo się stało.
  10. Z tyłu bloku jest plastikowy króciec z czujnikami sprawdź czy tam Ci nie cieknie, u mnie była taka sytuacja że z pod tego króćca w miejscu połączenia metalowej rury z plastikowym króćcem przy wytworzeniu dużego ciśnienia się jakoś rozszczelniało i plyn uciekał wymieniłem króciec i oring i chwilowo mam spokój.
  11. U mnie była bardzo podobna sytuacja niestety skończyła się regeneracją turbiny puszka nie domagała i wirnik się przycierał aż w końcu zdechło na amen Jeździłem tak z 2 tygodnie zanim się rozsypała do konca.
  12. A dzięki. Ale z tym BOSE to chyba musiał bym Suuba i instalacje podmieniać? Zrobię chyba tak jak kolega napisał. Bo kupowanie oryginałów nie ma już najmniejszego sensu kupiłem raz na allegro później raz na szrocie. I nie grało to za dobrze.
  13. Witam posiadam Audi A4 B5 Avant z 2000 jest w nim system Audio NOKIA z radiem Symphony. Mianowicie gra bardzo fajnie i w miarę zadowalająco. Lecz do czasu. Bo tylne głosniki w drzwiach jak i w przednich dają już oznaki zmęczenia. Nie grają już tak czysto i przyjemnie jak kiedyś. Zastąpywał może ktoś te głosniki jakimiś z allegro? Tak aby grały dość podobnie jak te oryginale i bez żadnych większych modyfikacji czysta wymiana. Z tyłu siedzą mocowane z gwizdkami. Z przodu sam basowy i gwizdek oddzielnie.
  14. To jest zawór Par paliw (odpowietrzenie zbiornika) mi pół roku temu narobił dość problemów których pseudo mechanik nie potrafił zrobić. Mam audi w gazie i na benzynie jeżdzę tylko do przełączenia na gaz tankuje ok 2/3 miesiące za 100 zł więc nie miałem podstaw do otwierania wlewu paliwa. A mianowicie zaczeło się to objawiać tym że auto nie mogło zapalić kręciłem kręciłem i załapywał po ok 2 minutach kręcenia a nie raz na strzała. Podjechałem pod sklep wyszłem nie było mnie 3 minuty wchodzę znów to samo kręce kręce nic. Pojechałem do mechanika trzymał auto dzień i oddał mi że nie wie co. Pompka stwierdził że sprawna bo najpierw na to padło. Błędów 0 Jeżdziłem tak tydzień. I okazało się że jest uszkodzony zawór par paliw. A odkryłem to tylko dzięki temu że podjechałem na stacje zatankować paliwa. Ja do korka ku... co jest za nic korka nie mogłem odkręcić bo się zassał pózniej napisali mi na forum żeby go odpiąć przed zaworkiem i zobaczyć. I rzeczywiście jak odpiełem to aż zassało powietrze (sssyk) podjechałem na szrot kupiłem za 20 zł i narazie jest dobrze. Poprostu zassywał się zbiornik i niechciał palić bo nie pompowało paliwa. Przez to również uszkodziło zaworek zwrotny w pompce paliwa ale zastowałem ten na przewód narazie jest OK. Przewód od zaworka łączy się gumowym 10 cm przewodem z trójnikiem jeden łączy się metalową rurką która idzie później tak jak narysowałeś ale łączy się później znowu gumowym wężem i wchodzi w kolektor ssący. Drugi wchodzi zaś w wąż dolotowy filtra powietrza z taką banieczką. Silnik ANB 1.8T
×
×
  • Dodaj nową pozycję...