Skocz do zawartości

yyyeee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yyyeee

Osiągnięcia yyyeee

0

Reputacja

  1. słuszne uwagi, muszę się zmobilizować odnośnie drugiej rady
  2. temperatura chyba jest ok, skoro kilka sekund później już jest ok? czy może powinien się od razu włączać w trybie gazu? A gaz sekwencja około 3 lat ma, firmy nie wiem w sumie jakiej...
  3. U mnie pomogła wymiana klocków tylnich i wyczyszczenie i przeszlifowanie koronek.
  4. Instalacja źle zachowuje się po krótszej przerwie w jeździe. Gdy odstawiam auto i wracam do niego po jakimś niedługim czasie (1-3 godziny) to auto po włączeniu od razu przełącza się na gaz, co powoduje że auto gaśnie po chwili. Rozwiązaniem na to jest przełączenie ręcznie na benzynę i po ruszeniu przełączenie na gaz. Gdy auto jest zimne to nie ma problemu - przełącza się bez problemu i jeździ jak powinno. Na gorącym silniku również nie ma żadnych problemów. Dodatkowo co jakiś czas dostaję błąd Mixture Adaptation 00561 po wcześniejszym usunięciu go. Wcześniej był problem, że zawsze miał problem przy przełączaniu na gaz, ale po wymianie świec było wszystko ok. Koleś od gazu średnio sobie radził z tym, już kilka razy u niego byłem, ale chyba nie jest najlepszym fachowcem (), więc może wy mi coś doradzicie?
  5. Sprawdzałem koronkę i wydaje się być ok - trochę ją sprężarką przedmuchałem i lekko szmatą wytarłem w takim stopniu jakim się dało po wyciągnięciu czujnika. Niestety wciąż problem jest. Zrobiłem test prędkości kół i widzę, że jedna z kolumn dosyć skacze VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM . Czy to jest wina jednak koronek, czy może czegoś jeszcze innego? PS Wyczyściłem błąd i teraz się jeszcze nie pojawił. ---------- Post dopisany 11-02-2014 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2014 at 15:07 ---------- Jakieś pomysły, rady?
  6. To sprawdzę Twój sposób najpierw. Dzięki ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 15:46 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 20:55 ---------- Właśnie sprawdziłem VAGiem prędkości kół i na wszystkich kołach jest taka sama prędkość. Pod VAGiem dostałem też błąd 290, czyli Czujnik koła ABS lewy tył - G46, Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie - G46. Czujnik tylny lewy został wymieniony 2 dni temu, jednak nic to nie dało i objawy te same. Co w takim razie może nie grać?
  7. Okej, oddam go do mechanika i sprawdzi to VAGiem. Dzięki za informacje i zamawiam kabelek
  8. Jeszcze niestety nie mam, ale mam zamiar kupić w najbliższym czasie, więc wtedy na pewno sprawdzę. A tymczasem da się coś poradzić? Albo chociaż tymczasowo wyłączyć ABS?
  9. Nic nie grzebałem, ale jest świeżo kupiony i od początku tak było. Ale był lekko (tak mówił) puknięty w lewy przedni bok - wyklepany błotnik i lekko maska, więc mogło coś się wydarzyć...
  10. Podczas zwyklego hamowania na suchej nawierzchni załącza się niepotrzebnie ABS. Czuć wtedy, że pedał 'twardnieje'. ABS nie załącza się tylko podczas delikatnego hamowania. Od czego zacząć szukanie rozwiązania tego problemu?
  11. Cześć, jestem Mateusz i właśnie zostalem właścicielem Audi A4 B5 1.8 z 99'. Jest to moje pierwsze prywatne auto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...