Skocz do zawartości

tommy71

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tommy71

Osiągnięcia tommy71

0

Reputacja

  1. czesc, Mam zblizony problem do tego co opisany w temacie z tym, że auto nie ma problemow z odpalaniem. Jedyne co jest widoczne z zewnatrz to nierowna praca silnika na biegu jałowym(co kilknascie sekund lub kilka sekund), polegająca na wibracjach i delikatnych spadkach obrotow - ciezko zobaczyc je patrzac na wskazowke, ale sa bardzo odczuwalne. Zadna kontrola sie nie pali, auto ma moc, jezdzi na PB98, nie dlawi sie podczas przyspieszania. Po wlaczeniu klimatyzacji wibracje sa mniej odczuwalne i z mniejsza czestotliwoscia. Zdarzaly sie takie dni, ze auto na zimnym lub cieplym silniku pracowalo kilka dni prawidlowo, tak jak by problem dotyczyl wilgotnosci powietrz etc.. Wymienione swiece, odma czysta, cewki weryfikowane (zakupilem jedna na test i dla kazdego gniazda wykonywany byl test, czy drgania sa mniejsza lub wieksze), przepustnica czysta, kolektor takze. Ponizsze bledy znikaja, lecz pojawiaja sie ponownie po jakims czasie: 2 Faults Found: 16698 - Misfire(s) Detected; Single (unspecified) Cylinder P0314 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded Prosze o sugestie ?
  2. W sumie masz racje, instrukcja step by step jest, pozostaje tylko znalezc w dobrej cenie manetki i do dziela... Poki co chcialem zobaczyc jak bardzo przydatne sa te funkcje przed montazem. Nigdy nie mialem pełnego komputera i nie wiem jak to jest miec taki bajer
  3. Czy posiadajac 1/2 fis (bez manetki), gdzie komputer pokazuje dystans w km, jest mozliwosc zmiany poprzez VAG tej informacji na np. srednie spalanie lub chwilowe. Jezeli tak prosze o instruktaz w jaki sposob to zrobic. Spedzilem juz ponad kilka godzin na roznych forach i jest tylko info jak dokonac montazu manetki i odblokowac FIS. Dziekuje za informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...