Skocz do zawartości

batigol09

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O batigol09

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

240 wyświetleń profilu

Osiągnięcia batigol09

0

Reputacja

  1. Czy jest możliwość sprawdzenia pompy wysokiego ciśnienia w Audi A4 B6 2.0 FSI ? Objawy: Na wolnych obrotach silnik pracuje nierówno, zdarza się że po chwili czuć coś takiego jak przełączenie i praca silnika jest równa. Wystarczy dodać gazu i sytuacja ponawia się. W czasie jazdy wygląda że wszystko jest wporządku. Słyszałem że te pompy pracują inaczej w trybie jałowym a inaczej podczas jazdy. Nie jest to wina ani świec ani cewek ponieważ komplet jest nowy.
  2. Witam Byłem w piątek u mechanika który zna się właśnie na tych silnikach FSI. Ponieważ problem po wymianie pompy dość szybko powrócił. Po szczegółowej analizie okazało się że problemem jest napinacz łańcuszka rozrządu który powinien pracować a niestety tego nie robi. Tutaj akurat przy 1.8 T ale podobny. Okazuje się ze występuje do silnika AWA 3 rodzaje tego napinacza. Akurat ten co jest u mnie dostępny jest tylko w ASO cenna ok 400 zł. Wcześniej sprawdzane/wymieniane były: świece,cewki,pompa,wtryski W poniedziałek przyjdzie napinacz i zostanie wymieniony. Jeżeli ktoś szuka pompy wysokiego ciśnienia do silnika AWA to mam taką do sprzedania. Proszę o kontakt na priv Problem rozwiązany. Po wymianie napinacza inne auto. Zrobiłem wczoraj ponad 200 km aż chce się jeździć
  3. Pompa koszt 400 zł a kupiłem na allegro i dostałem na nią 30 dni pisemnej gwarancji.
  4. Pompa wymieniona , silnik pracuje równiutko
  5. Dopiero jutro znajdzie mechanik czas na wymianę więc cierpliwie czekam na efekt. Dam znać jak będzie po operacji już.
  6. Oczywiście jak tylko znajdzie przyczynę to napisze.
  7. Właśnie też myślę że może to być wtryskiwacz , a może pompa wysokiego ciśnienia coś nawala. W poniedziałek jestem umówiony z goście co niby się zna na takich silnikach ,zobaczymy jaką postawi diagnozę.
  8. Witam Ostatnio zakupiłem Audi A4 B6 2.0 AWA. Problem polega na nierównej pracy silnika po odpaleniu. Zdarzę się że nie raz przy próbie odpalenia odrazu gaśnie. Nie dzieje się tak za każdym razem. Nie ma tu reguły czy jest silnik ciepły czy zimny. Brak widocznych skoków obrotów po obrotomierzu. Nierówna praca jest bardzo odczuwalna (rusza aż całym samochodem). Pozostawiony na dłuższą chwile na biegu jałowym silnik sam stabilizuje się i nierówność już niema (silnik pracuje dużo lepiej), natomiast wystarczy dodać gazu i ponownie to samo. W aucie wymienione zostały wszystkie świece oraz odma górna która była pęknięta. Niestety nic to nie zmieniło. Po podłączeniu do VAG mam dwa błędy: 16698 Nie znany kod błędu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17443 Czujnik tlenków azotu - sygnał wartość/uszkodzenie funkcji nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY Dodatkowo po podłączeniu do diagnostyki zaniepokoiły mnie dwie wartości : Na biegu jałowym obciążenie silnika - 44 % oraz kąt wyprzedzenia zapłony podczas nierównej pracy przyjmuje wartości ujemne natomiast po ustabilizowaniu już ma dodatnią. Obroty skaczą z 720 na 680. Podczas jazdy czuć że brakuje mu nieraz mocy , nieraz zbiera się dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...