Skocz do zawartości

A4cabrio18tbfb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4cabrio18tbfb

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Charszewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia A4cabrio18tbfb

1

Reputacja

  1. hej, a jakie tłoki aeb były kute?
  2. Hej. A bez przekladania walkow i tej reszty tez bedzie git? Mam bfb i troche je modze i ostre walki by sie przydaly;)
  3. Witam wszystkich. poszukuje dobrego mechanika od 1.8T. Najlepiej okolice Inowrocławia.
  4. juz na poczatku roku wydalem prawie 6 tysi na auto:/ kolejne 2 tysie... hym
  5. jest jeszcze taki objaw ze jak odkrece korek od plynu to troche rwada plyn do zbiorniczka
  6. ubywalo mi oleju a auto wykrecone na okolo 240km. jezdze dosc ostro i wszyscy ten olej polecali
  7. Przed wymiana uszczelki pod pokrywa troche mi tamtedy uciekalo i spod korka wlewu oleju, olej z 5w40 wymienilem na valvoline racing 10w40 i stan oleju jest caly czas taki sam. Jak zrobic test szczelnosci?
  8. wyskakuje tylko ze gubi iskre, cewki i swiece nowe. rozrzad nowy olej nowy filtry nowe, chlodnica plynu nowa.
  9. kurcze ja nie mam obudowy filtra powietrza i jedyny czujnik przed turbo to przeplywka z tego co pamietam, wtryski mam juz wieksze bo turbo od bexa jest, wtryski od gazu tez duze. tak sie dzieje i na gazie i na benzynie, ale jak patrze na korki w necie to wygladaja tak jak moj... no i to wygadanie glownie na pierwszym cylindrze, czasami drugi tez zawadzi.
  10. Nie pamietam zeby kidykolwiek tam byla jakas gumka? jutro wieczorem bede przy aucie to sprawdze, o ktory modul Ci chodzi? Ja mam interpipe przeplywka a potem rura do filtra, chodzi Ci o przeplywomierz? Na wilnych obrotach wypada zaplon jak zaczne wciskac to zaczynaja wszystkie cylindry pracowac. No i ten dym bialy z wydechu... sporo go jest....
  11. Witam wszystkich. mam problem z moim audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb. Miałem do zrobienia rozrząd wiec juz od razu kilka innych rzeczy ogarnalem. mianowicie chlodnica wody bo przeciekala, zapomialem o termostacie, wymieniona tez uszczelka pod pokrywa. cos wywalalo zaplon na 1szym i 2gim lylindrze, wiec swiece i cewki nowe, teraz sie okazuje, ze plyn chlodniczy znika jeszcze szybciej, ale plamy pod autem nie ma, za to jest bialy dym z wydechu. olej nie znika i wyglada ok, w plynie do chlodzenia nie widac oleju, ale wypada zaplon teraz jeszcze bardziej. czy to mozliwe ze uszczelka pod glowica przepuszcza plyn do tych dwóch cylindrow i stad to wypadanie zaplonu, znikanie plynu i bialy dym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...