Skocz do zawartości

dami8705

Pasjonat
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O dami8705

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za informację. A jaki masz przebieg że dwumasa Ci pada?
  2. Tak mam właśnie. Jak Ci się sprawuje Twoje 190KM. Jak często DPF się wypala itp?
  3. Ktoś coś wie?
  4. Ale chodzi mi czy wersja 163 ma turbo wtryski itd. tak jak wersja 190? Tylko ograniczona moc programowo?
  5. Szybkie pytanie bo nie jest jasne napisane. Czy silnik 2.0TDi 163KM CNHC adblue to jest ten sam co wersja 190KM CNHA, tylko okrojona softem? Jeśli tak to chyba lepiej wziasc niż wersję 177KM
  6. Ktoś coś?
  7. Kończy mi się sprzęgło w 2.0T BWE , moc ok 250KM 360Nm. Zakładał ktoś sprzęgło od BRD. Dwumas jest ok. Pytanie czy ktoś jeździ na takim zestawie. Moze zostać Ori dwumas i do tego docisk / tarcza od BRD. Przypomnę że to ośka.
  8. Ja mam kable z e- service. To szarpanie masz na postoju czy podczas jazdy?
  9. Zobacz na vcds gr 14 , 15, 16 czy nie wypadają Ci zapłony na rozgrzanym silniku , bieg jałowym
  10. dami8705

    Drgania i obroty

    Sprawdź ciśnienie oleju. Znaczy wymieniłeś ten wtrysk? Kolektor był czyszczony a zawory? Sprawdź jeszcze raz czy wypadają zapłony
  11. dami8705

    Falowanie obrotów

    Odma sprawdzona? Wypadanie zapłonów jest? Szczelność dolotu sprawdzona?
  12. Witam Jakie wartości powinien pokazywać przepływomierz w 2.0T BWE , u mnie od ok. 2 do 2.5mg/s. Druga sprawa przy oględzinach zauważyłem że mapsenor ma urwana końcówke. Na biegu jałowych w grupie 115 pokazuje ok. 260-300mbar oraz 950-1000mbar. Proszę o informacje. Log na biegłu jałowym potem zrobiłem przegazówke. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  13. Możliwa jest mała nieszczelność intercoolera gdy na logach nie widać nie szczelności?; Sonda pokazuje uboga mieszankę. Przy sprawdzaniu szczelności nie mogłem nabić 1 bara. Gdy nabiłem bardzo szybko uciekalo
  14. Wrzuciłem poprawione plus jeszcze kanał 103+106
  15. Ktoś? Coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...