Skocz do zawartości

ANGEL82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ANGEL82

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    BUCKS

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ANGEL82

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem od 2 tygodni... pojechalem do serwisu, podpieli maszyne i niby proces sam sie przerwal bo 'prawdopodobnie' jest wyciek. VAGcom nic nie pokazuje w kwestii bledow... Nie wiem za bardzo co z tym zrobic. Aha efekt w samochodzie taki ze z wlaczona klima dmucha gorace powietrze - o wiele wyzszej temperatury niz na dworze... Jak uda mi sie znalezc kogos madrego kto naprawi dam znac co bylo... Pozdrowienia.
  2. Minelo sporo czasu od tego postu mojej lepszej polowy (samochod jest jeden wiec wspolne konto), ale pomyslalem, ze skoro na innej czesci forum prosze Was o pomoc w innych tematach, to podziele sie dalsza czescia historii mojego 'multitronic'a'. Wszystkie zrodla jakie prosilismy o opinie w zwiazku z pojawiajacymi sie problemami ze skrzynia wskazywaly na sterownik. Ze wzgledu na koszty i trudnosc w znalezieniu fachowcow (mieszkamy w UK) zdecydowalismy sie na skorzystanie z serwisu napraw skrzyn biegow w Polsce. Szwagier naprawial juz swoje a4 (tez multitronic) w tej firmie i polecal. Mimo tego iz lokalni (UK) mechanicy odradzali nam jazde do Polski mowiac ze nie ma mowy zeby auto dojechalo... to dalismy rade! 1600km z sercem w gardle ale sie udalo dojechac. Ten polecany serwis to ASB Dlugoleka (kolo Wroclawia) - gdyby ktos byl ciekawy. Zostawilismy samochod w ich rekach i po kilku dniach uslyszelismy diagnoze, ze istotnie sterownik byl padniety i musi byc wymieniony, ale przez to ze samochod byl uzytkowany przez dluzszy czas na wadliwym sterowniku, integralne elementy skrzyni biegow ulegly uszkodzeniu... Efektem tej diagnozy byla kompletna odbudowa skrzyni biegow (wszystkie 'bebechy nowe a obudowa stara) i zalozenie innego ECU skrzyni biegow. Panowie z ASB dali na rok gwarancji (lub 50 tys km) oraz poradzili nam wymiane oleju w skrzyni po przejechaniu 2000km. Olej wymienilismy kilka dni po powrocie do UK (sama droga to 1.6tys km)... Zaraz po wymianie skrzynia znow zaczela sie 'dziwnie' zachowywac, ale ASB poradzilo nam (przez email) powtorzyc adaptacje skrzyni. Tak tez zrobilismy i wszystko od tego czasu jest ok. Powiem szczerze, ze ciezko jest mi sobie wyobrazic lepsza skrzynie biegow... tzn, bardziej przyjemna w odczuciach. ten 'brak zmian biegow' i plynnosc przyspieszania jest na prawde rewelacyjna Na autostradzie w polaczeniu z tempomatem wymiata w mojej opinii. Teraz troszke liczb: Skrzynia padla (po raz drugi - jak sie pozniej dowiedzielismy pierwszy wlasciciel naprawial skrzynie w ASO w Londynie) przy przebiegu 213tys km (pazdziernik 2013), naprawiona zostala w PL przy przebiegu 216tys km (luty 2014)... i teraz bezproblemowo smiga przy obecnym przebiegu 256tys km (listopad'16). Koszt naprawy w ASB okolo 7tys zl. Jedyna rzecz ktrorej sie nie spodziewalem to niemoznosc zaplaty: przelewem na konto, karta debit/credit, paypal... no nic tylko kasa do reki. Dla nas to byl problem, gdyz odbieralismy auto w sobote po poludniu przy zamknietych bankach, a limit wyplat z bankomatow (ktorych w okolicy nie ma zbyt duzo) ma przy tej kwocie juz znaczenie... No ale to taka dygresja nie zwiazana scisle z jakoscia uslugi z ktorej jestesmy bardzo zadowoleni. Koszt wymiany oleju i filtra w UK okolo 800zl. Adaptacja skrzyni w UK okolo 250zl. Gdyby ktos chcial wiecej info, smialo prosze pytac. Pozdrawiam serdecznie! Michal
  3. ANGEL82

    Woda w tylnej klapie

    No 3 lata mam juz ten samochod i wody nigdy nie bylo... sprawdze pod tablica, na wszelki wypadek. Dzieki za sugestie. Niecale 2 tygodnie temu mialem wymieniany silnik i ramie tylnej wycieraczki. Widzialem co mechanik robil i jakos ciezko mi uwierzyc ze woda w klapie moze byc jakos powiazana z ta niedawna naprawa... Dzis po poludniu 'zabawa' z wezem z woda... zobacze czy uda mi sie dowiedziec gdzie jest przeciek... Update: Intensywne polewanie woda z weza oraz uzywanie spryskiwacza i wycieraczki nie przynioslo odpowiedzi... Pozostaje czekac na nastepna wycieczke przy oberwaniu chmury i kolejne sprawdzanie...
  4. ANGEL82

    Woda w tylnej klapie

    Wielkie dzieki za odpowiedz. Co prawda ten manewr z pozbyciem sie wody juz wczesniej zrobilem, ale zachodze w glowe skad sie ta woda tam wziela w pierwszej kolejnosci... dzis polewalem wszystko woda z butelki (od gory klapy i w boczki) i nie widze skad sie to wlewa do srodka... eh...
  5. ANGEL82

    Woda w tylnej klapie

    Witam, Wczoraj cos dziwnego zauwazylem w aucie (B6 Avant'03)... po przedwczorajszym silnym deszczu. Otwieram klape a tu mnostwo wody sie leje wszedzie (nawet do srodka bagaznika, na rolete bagaznika itp). Mysle sobie: pewnie gdzies woda byla w jakiejs rynience i sie zlala teraz. Zamykam bagaznik i slysze jak woda sie w srodku klapy przelewa... Podnosze raz jeszcze i znowu sie wylewa przy akompaniamencie przelewajacej sie wody... Pytanie jest nastepujace. Jak woda dostala sie do srodka? Obejrzalem klape dookola i nie widze nic oczywistego... Moze ktos mial podobny przypadek? Jakies sugestie co mozna sprawdzic pod katem nieszczelnosci? Z gory dzieki i pozdrawiam!
  6. Super! Na pewno jutro sie odezwę. Pozdrawiam Angela ---------- Post dopisany at 14:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:34 ---------- Hejka, postanowilam zamiescic zdjecie deski rozdzielczej kiedy problem sie pojawia. Czasami zapala sie tylko kilka ikonekostrzegawczych, czasami wszystkie. To jest najgorszy przypadek kiedy wszystkie ikonki pala sie jak choinka na swieta plus znikaja skroty biegow od skrzyni. zamiescilam rowniez filmik na utubie do szerszego zrozumienia co sie dzieje kiedy skrzynia "odcina sie" od samochodu. Sorki za kiepska jakosc
  7. Witam! Pierwszy raz na tym forum : Mam A4 2003 1.9TDI multitronik. Kupilam samochodzik kilka miesiecy temu. Juz po kilku dniach pojawily sie male problemy. Probowalam je zlekcewarzyc marzac ze to byl trlko jednorazowy wybryk. No ale niestety nie. Samochod zaczal miec problemy . Z deski rozdzielczej zaczely znikac skroty PRNDS, albo pojawialy sie i znikaly. Zaczely sie pojawiac rozne informacje na desce rozdzielczej mowiacej BRAKE!, ikonka ESP, ikonka bledu polaczenia z silnikiem, itp. Wlasciwie chyba wszystko co tylko moze sie zaswiecic. Do tego jadac np 140km/h nagle skrzynia jakby odcinala sie od samochodu,...czyli wynik jakby samochod jadacy na neutralu czyli obroty na maxa a samochod zwalnia! Po wylaczeniu samochodu, odczekaniu, czasami bledy znikaly i samochod jechal jakby nic nigdy sie nie stalo. Poza tym zaczely wystepowac problemy z ruszaniem. Multitrionik z tego co sie juz dowiedzialam powinien pelzac przy puszczeniu nigi z hamulca. No wiec przy cofaniu bardzo ladnie sie zalacza....ale przy ruszaniu do przodu niestety trzeba mu pomagac podkrecajac obroty do 1300 i absolutnie z ogromna prezycja ruszyc jak zolw zeby nie zaczal szarpac co nie zawsze sie udaje zwlaszcza przy natezonym ruchu. Ten problem ma i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Moze jest jakas roznica, ale raczej nieodczuwalna. Zanim pojawily sie problemy z ruszaniem mial wykasowane bledy i problemy z PRNDS na jakis czas zniknely. Zrobilam nim okolo 4 tys kim w miesiac (mala wycieczka) i problemy powrocily. Pojawily sie ponownie i juz niestety zostaly. 3 mechanikow sie poddalo i z gory nie chca ruszac mojego samochodu. Dwoch mechanikow sugeruje naprawe lub wymiane stetownika skrzyni. Samochod byl juz na naprawie sterownika i niestety naprawa sie nie powiodla bo samochod juz po 1 km ujawnil wszystkie bledy. Czyli na nowo wyswietlacz z PRNDS z deski zniknal, pojawil sie ponownie po czasie, zalaczyly sie ikonki ESP, BRAKE, I INNE. Samochod odstawilam do ponownego zdjagnozowania. moje pytania to: Czy problem zostal zdiagnozowany poprawnie ze trzeba wymienic sterownik skrzyni biegow? Czy to ze samochod nie "pelza" sam przy ruszaniu jest objawem uszkodzonego sterownika? Mechanik oddajac mi dzisiaj samochod powiedzial ze samochod ma wciaz problemy z ruszaniem bo to jest jakis problem sprzegiel i ze nawet po wymianie sterownika ten problem pozostanie (samochod byl niby po naprawie sterownikow co za 5 min pozniej sie sama przekonalam ze jestdak naprawa sie nie powodla)... Czy moge wierzyc w to, ze jak wymienie sterownik to samochod nie bedzie mial problemow z ruszaniem i bledy przestana sie wyswietlacz razem z odcinaniem skrzyni od samochdu? Przepraszam z gory jesli moje stwierdzenia sa malo precyzyjne Jesli bedzie potrzebne wiecej informacji chetnie odpowiem na kazde pytanie Czekam na pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...