Skocz do zawartości

jk1980

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jk1980

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Lubuskie obecnie za granicą

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia jk1980

0

Reputacja

  1. jk1980

    Dymi koło EGR

    Dzięki grami wielki browar. Zgadza się przy kołnierzu był mały wyszczerb i tu się wy odbywał dym. Przy małej prędkości nie było widoczne a przy opciarzeniu wszystko wyszło. Jeszcze raz dzięki
  2. jk1980

    Dymi koło EGR

    Koledzy to wskaż cie jakiś konkretny warsztat w lubuskim
  3. jk1980

    Dymi koło EGR

    Zobaczę później jeszcze zostało mi dokładnie z kontrolować dpf. A jak nic nie pomoże to nie wiem co mam z nią zrobić bo strasznie mnie wk***ia ,
  4. jk1980

    Dymi koło EGR

    CześćMożesz więcej coś napisać na temat zaslepienia egr w b 7 Zaslepienie egr nie pomogło. Dalej dymi Nie pomogło zaslepienie egr. Dalej dymi.
  5. Witam ja w Holandii tankowalem nawet czerwone normalnie palil nic nie bylo . Jeżeli kuter ma silnik diesel to afn nawet nie beknie
  6. jk1980

    Dymi koło EGR

    Dzięki za pomoc ale pierwsze za slepie egr i zobacze dalej jak będzie dymic czyli uszczelki a jak nie noto wiadomo . Tylko dlaczego fis fiksuje ze spalaniem , silnik nie zawsze dymi raz pojadę do sklepu i jest dym na drugi dzień pojadę i wrócę i spokój. Nie wiem od czego to zależy , przyczyna pojawia się w momencie gdy FIS pokazuje duże spalanie.
  7. jk1980

    Dymi koło EGR

    Wszystko oryginalne żadnych przeróbek i modyfikacji w poniedziałek żona pojedzie do znajomego mechanika żeby zaslepic egr. Zapewne będę długo mu tłumaczył jak ma to zrobić ale bez pomocy kolegów sam bym nie wiedział Cześć kolego dodałem film jak dymi audi jak byś miał chwile zerknij i coś podpowiedz
  8. jk1980

    Wymiana silnika gdzie ?

    Witam filmik wkleilem w nowym poscie . Ponieważ miałem problem yt . Teraz można zobaczyć więcej niż ze słów Ja swoją kupiłem w zeszłym roku z niemieckiej ubezpieczalni osobiście z przebiegiem 160000 około . W poniedziałek żona pojedzie do znajomego mechanika żeby zaslepic egr . A koledzy w Lubuskim nie znam normalnego mechanika może ktoś poleć jakiegoś speca a czy w razie czego warto kupić nowy dpf. Bo nie wiem gdzie u mnie ktoś może dokonać kastracji a laweta zeby zawieść 100 czy 200 km +koszt chyba mija się z celem. Ale czekam na odpowiedz po obejrzeniu filmu. A jeśli chodzi o żonki to moja ma ciężka nogę z pl do NL w 6 h 720km Chyba się udało dodać
  9. jk1980

    Dymi koło EGR

    Fotek nie mam zrobiłem filmiki ale nie wiem jak go wrócić na forum. Spalanie 40l wyskakuje podczas jazdy z prędkością około 70 -80 km/h. Wiem kolego że to nie egr 3 /4 miesiące temu wymieniłem na nowy razem z przepływomierzem. A jeszcze wcześniej pompowtryski i świece żarowe. Za kilka dni dam audi do warsztatu żeby zobaczyli uszczelkę pod kolektorem. Łapie się kazdej opcji tracę nadzieje.
  10. jk1980

    Wymiana silnika gdzie ?

    Cześć Obecnie jestem za granicą audi stoi w Polsce ponieważ naprawa w Holandii jest bardzo droga i mechanicy lipa. Wszystko zaczęło się rok temu gdy kupiłem auto, nabyłem je osobiście w niemieckiej ubezpieczalni ( była po kradzieży ) 3 miesiące było wszystko ok do tankowania na jakieś lipnej stacji paliw oczywiście w Polsce po przejechaniu granicy wystrzeliły pompowtryski. I od tego momentu się wszystko zaczęło. Na warsztacie stwierdzono 1 i 4 pompowtrysk padł regeneracja 4 pompowtryskow i wymiana świec zarowych przy okazji. I przez 600km było ok silnik chodzi cicho i równo żadnych drgań. Ale zaczęła mrygac kontrolka świec zarowych , postanowiłem jechać dalej bo zostało mi kawałek do celu. Na drugi dzień było wszystko ok. Po kilku dniach zaczął się wydobywać dym z pod maski i przez klime do środka ( zapach palenizny ) spalanie na liczniku wyskoczyło 40 litrów. Pojechałem w Holandii na warsztat podłączyć pod kompa wyskoczyło ( Klep egr) 60% mechanik powiedział że zawór pada i przez to , wymieniłem na nowy koszt kosmiczny tyle co w Polsce tylko tutaj w euro. Po 10km wszystko się powtórzyło wróciłem na warsztat komp i przepływomierz na 25% dział ok kupiłem nowy, 10km i wszystko od nowa powrót komp i nic zero błędów wszystko ok a dym jest najgorsze jest to że jak zaczyna dymic zawsze daleko do jakiegoś warsztatu a nie chce żeby coś poważnego się jeszcze na robiło . Więc wysłałem laweta audi do polski. Stoi już jakiś czas żona jeździ i 3 tygodnie temu padł rozrusznik na warsztacie przy wymianie powiedzieli ze cieknie paliwo z pompy na tłumik rurę i dlatego kopci pierwsza moja myśl wreszcie koniec problemu naprawa i koniec problemów . Ależ nie żona wracając do domu mówi chyba znów dymi mówiłem nie możliwe ale jak się okazało miała rację na warsztacie okazało się że nic nie cieknie. Dlatego mam dość tego silnika i czas coś z tym zrobić. DLATEGO PYTAM O TEN WARSZTAT LUB JAKIŚ POLECANY PRZEZ FORMUŁOWICZÓW
  11. jk1980

    Wymiana silnika gdzie ?

    Witam wszystkich forumowiczów Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może korzystał z usług tej firmy WymienSilnik.pl proszę o pomoc
  12. jk1980

    Dymi koło EGR

    Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy. I potrzebuje trochę pomocy zakupiłem moja audi rok temu wszystko było super aż do wczoraj. Z silnik zaczął dymic z okolic egr ale poniżej . Nie wiem co tam się znajduje, odrazu zauważyłem że spalanie skoczylo do 40l. Może ktoś coś podpowie. Pozdrawiam dzięki czekam na info. Witam czy ktoś z forumowiczów korzystał może z tej firmy WymienSilnik.pl proszę o pomoc i opinie
  13. Cześć jestem damian mieszkam za granicą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...