Jump to content
IGNORED

Wymiana silnika gdzie ?


jk1980
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może korzystał z usług tej firmy WymienSilnik.pl proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Nie korzystałem, a cóż się stało , że musisz wymieniać silnik , czyżby to przez to dymienie koło EGR-a?

Nie bój się dokładnie , z jak największą liczbą szczegółów opisać problem z silnikiem, dopiero wtedy możesz liczyć na na pomoc ze strony innych urzytkowników forum .

Przy takim postawieniu przez Ciebie sprawy , nawet kryształowa kula wypluwa tyle możliwych przyczyn , że nikomu się nie będzie chciało pisać :kox:

I uzupełnij wreszcie PROFIL :)

Link to comment
Share on other sites

Cześć Obecnie jestem za granicą audi stoi w Polsce ponieważ naprawa w Holandii jest bardzo droga i mechanicy lipa. Wszystko zaczęło się rok temu gdy kupiłem auto, nabyłem je osobiście w niemieckiej ubezpieczalni ( była po kradzieży ) 3 miesiące było wszystko ok do tankowania na jakieś lipnej stacji paliw oczywiście w Polsce po przejechaniu granicy wystrzeliły pompowtryski. I od tego momentu się wszystko zaczęło. Na warsztacie stwierdzono 1 i 4 pompowtrysk padł regeneracja 4 pompowtryskow i wymiana świec zarowych przy okazji. I przez 600km było ok silnik chodzi cicho i równo żadnych drgań. Ale zaczęła mrygac kontrolka świec zarowych , postanowiłem jechać dalej bo zostało mi kawałek do celu. Na drugi dzień było wszystko ok. Po kilku dniach zaczął się wydobywać dym z pod maski i przez klime do środka ( zapach palenizny ) spalanie na liczniku wyskoczyło 40 litrów. Pojechałem w Holandii na warsztat podłączyć pod kompa wyskoczyło ( Klep egr) 60% mechanik powiedział że zawór pada i przez to , wymieniłem na nowy koszt kosmiczny tyle co w Polsce tylko tutaj w euro. Po 10km wszystko się powtórzyło wróciłem na warsztat komp i przepływomierz na 25% dział ok kupiłem nowy, 10km i wszystko od nowa powrót komp i nic zero błędów wszystko ok a dym jest najgorsze jest to że jak zaczyna dymic zawsze daleko do jakiegoś warsztatu a nie chce żeby coś poważnego się jeszcze na robiło . Więc wysłałem laweta audi do polski. Stoi już jakiś czas żona jeździ i 3 tygodnie temu padł rozrusznik na warsztacie przy wymianie powiedzieli ze cieknie paliwo z pompy na tłumik rurę i dlatego kopci pierwsza moja myśl wreszcie koniec problemu naprawa i koniec problemów . Ależ nie żona wracając do domu mówi chyba znów dymi mówiłem nie możliwe ale jak się okazało miała rację na warsztacie okazało się że nic nie cieknie. Dlatego mam dość tego silnika i czas coś z tym zrobić. DLATEGO PYTAM O TEN WARSZTAT LUB JAKIŚ POLECANY PRZEZ FORMUŁOWICZÓW

Link to comment
Share on other sites

Po tym co przeczytałem tutaj i w drugim Twoim wątku o dymieniu, to podejżewam jakiś problem z elektryką sterującą EGR-em ( okablowanie do sprawdzenia).

Być może jest gdzieś przerwa na kabelkach lub niepewny styk na złączach i EGR przestaje działać, a jak pozostanie otwarty ,bez zasilania lub komp nie będzie widział stopnia jego otwarcia , to takie właśnie mogą być objawy.

Silnik będzie się dławił spalinami podczas jazdy i będzie dymił przez nieszczelności w układzie wydechowym, jak masz na pokładzie DPF-a to dość szybko powinien się zatkać :naughty: , co jeszcze pogorszy sytuację .

Jak pod Twoją nieobecność jeździ nim Twoja żona, to problem murowany, patrząc na swoją żonę to z autem niema problemu dopuki jedzie.

Dopiero jak przestaje to dzwoni :decayed: , ale za wczasu o jakimś niepokojącym zachowaniu samochodu się na pewno od niej nie dowiem :)

Musisz znaleźć jakiegoś kumatego mechaniora i temat ogarnie, może będzie musiał wywalić zaklajstrowany DPF,albo szukać co jest nie tak z EGR-em, ale raczej silnika nie będziesz musiał wynieniać :hi:

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

Też mam BPW też świrowało strasznie, wywalony DPF - był zatkany no i z EGR-em były problemy dymienie/szarpanie/trzęsienie cuda takie że nie cierpiałem przez pewien czas tego auta. Kolega piotrsob zawsze coś dobrze podpowiadał więc nie dramatyzuj na razie. Wiem że możesz być wku*wiony do granic możliwości bo ja też naprawy liczyłem w setkach/tysiącach ale dało się ogarnąć. Daj ostatnią szansę skup się tak jak Ci Kolega podpowiada na DPFie i EGRze później zmieniaj silnik :hi: Z ciekawości jaki masz przebieg? Mam nadzieję że teraz już wiesz że na niesprawdzonych stacjach nie ma tankowania...

Edited by Awra
Link to comment
Share on other sites

Witam filmik wkleilem w nowym poscie . Ponieważ miałem problem yt . Teraz można zobaczyć więcej niż ze słów Ja swoją kupiłem w zeszłym roku z niemieckiej ubezpieczalni osobiście z przebiegiem 160000 około . W poniedziałek żona pojedzie do znajomego mechanika żeby zaslepic egr . A koledzy w Lubuskim nie znam normalnego mechanika może ktoś poleć jakiegoś speca a czy w razie czego warto kupić nowy dpf. Bo nie wiem gdzie u mnie ktoś może dokonać kastracji a laweta zeby zawieść 100 czy 200 km +koszt chyba mija się z celem. Ale czekam na odpowiedz po obejrzeniu filmu. A jeśli chodzi o żonki to moja ma ciężka nogę z pl do NL w 6 h 720km

Chyba się udało dodać

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...