Skocz do zawartości

mystes

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mystes

Osiągnięcia mystes

0

Reputacja

  1. Logi dynamiczne po pojawieniu sie bledow: Identyczne bledy jak w pierwszym poscie pojawiaja sie po odlaczeniu sondy - czyli utwierdza mnie to w przekonaniu, ze to wlasnie ona powoduje problem. Wielkie dzieki dla domjenick
  2. Paliwo standardowe angielskie - Unleaded chyba 95 oktanow. Zawsze na Shellu. Logi w Vagu. Hmm. Nigdy wczesniej nie robilem. Moze jakis szybki kurs jak to zrobic? Obejrzalem http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag_turbo_i_lmm_videostory-t5265.0.html ale to jest dla diesla. -------- Znalazlem cos takiego. to chyba wystarczy zeby zrobic logi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
  3. Witam. Zamieszczam ponizej logi: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0005 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 4 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded Wymienilem swiece. Pozamienialem pozycje cewek. Poprawa na jakies 50 mil i problem pojawil sie ponownie. Zaczyna "telepac buda", auto nie przyspiesza a przede mna podroz do Polski. Jakies rady?
  4. mystes

    [B6 ALT] pytanie o silnik

    Bezawaryjny Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu. Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla. Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej. Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc?? Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek. Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow. Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG. Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich .
  5. mystes

    [B6 ALT] Błąd klimatronika

    Wedlug mnie tak Ponizej zdjecie konsoli bez radia i klimatronika ( i popielniczki :> ): Co zas gdybym kupil taki ktory ma sterowanie podgrzewania foteli - moj nie ma tego, czy tez bedzie bez problemu? (moge tej aukcji nie wygrac, badz cena bedzie za wysoka) Wiem upierdliwe pytania, ale chce miec pewnosc, zanim dokonam zakupu, gdyz pewnie nie bedzie opcji zwrotu. Dzieki za odpowiedz.
  6. mystes

    [B6 ALT] Błąd klimatronika

    Dzieki za odpowiedz. Dzwonie jutro do serwisu, umowic sie na diagnoze. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 29 Maj 2008, 22:33 _________________________________________________Odgrzeje temat - nie chce robic nowego posta. Minelo troche czasu, ale auto zdiagnozowane - sterownik do wymiany. W zwiazku z powyzszym kilka pytan: - nr mojego sterownika to: 8E0 820 043 B - czy musi byc sterownik o takim samym numerze seryjnym, czy moge go zastapic jakims innym? np: http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-climate-control-unit-B6-double-din_W0QQitemZ120279139464QQcmdZViewItem?hash=item120279139464&_trksid=p3286.m14.l1318 lub takim ktory ma sterowanie podgrzewania foteli - moj nie ma tego. - wiem ze trzeba przekodowac - niestety z uwagi na to ze nie mozna sie polaczyc ze starym sterownikiem nie moge zczytac kodowania, czy temat opisany tu http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_elektryczny/jak_zmienic_numer_vin_w_klimatroniku-t6270.0.html;msg80561#msg80561 rozwiazuje problem calkowicie? Dopiero poznaje Vag'a, wiec nie mam na tym polu zbyt duzego (wlasciwie to zadnego) doswiadczenia, dlatego te pytania. Serwis chce za kodowanie ster. ok £100. dlatego postanowilem, ze zrobie to sam.
  7. mystes

    [B6 ALT] Błąd klimatronika

    Dzieki za odpowiedz. Nie zmienialem klimatronika, problem pojawil sie z nikad - wiem, brzmi dziwnie. Bezpiecznik zmienialem na inny - kilkukrotnie (wart. 10A). Zauwazylem takze, iz blad zawsze pojawia sie gdy otworze auto badz gdy przekrece kluczyk w stacyjce. Nigdy w trakcie uzytkowania. Boot failure - ja rozumiem jako blad ladowania sterownika, co byloby to logiczne z uwagi na to kiedy sie on pojawia. Czyli powinienem przewidywac czarny scenariusz i rozgladac sie za nowym sterownikiem? Z elektrykiem w anglii troche ciezko. Pozostaje serwis Audi - godzina pracy serwisanta 95£ + VAT ok. 112 funtow
  8. Od kilku dni na wyswietlaczu od klimatyzacji wyswietla sie cos takiego: BOOT FEHLER ang znaczenie: boot failure Zalaczam foto: Audi A4 B6 ALT wersja na Anglie. Vag ver. 409.1 nie chce mnie polaczyc klimatronikiem: Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AC Component: Komfortgerát T9F 0313 Coding: 06859 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications Interfejs USB. Problem rozwiazuje - chwilowo - wyjecie i ponowne wlozenie bezpiecznika w skrzynce bezp. Ale musze to robic czasami kilka razy dziennie, i to nie rozwiazuje problemu calkowicie. Z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazowki. Przepraszam jesli juz bylo - przekopalem wszystkie tematy z klimatyzacja zwiazane - moze pominalem. Pozdrawiam.
  9. Witam wszystkich jako nowy uzytkownik A4 B6. Silnik 2.0 SE. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...