-
Postów
48 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O drex87
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Szówsko
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sprawdzałem jest oko 2 może 3 stopni różnicy niż w garażu i taka sama róznica jest na drugim kanele czyli na liczniku
-
Witam może ktoś pomoże pacjent 1.8t bfb w b7 głowica z apy wiadomo bfb pękła. Mam problem z odpalaniem na zimnym w temperaturach około od 10 do okolo-3 stopni. Po przekręceniu kluczyka auto odpala i zanim wskazówka dojdzie do tych obrotów około 1200 to telepie silnikiem tak jak by nie równo łapał, nie chal wejść na obroty, próbowałem odpalać przez jakiś czas z tak zwanym gazem czyli przy odpaleniu delikatnie dodawałem gazu i problemu nie występował ciężko jest to sprawdzić bo problem raz jest raz nie Gdy go zgasze i odpalę ponownie wszystko ok na ciepłym też ok. Czyżby problem z przepustnica????
-
Witam ponownie Udało mi się skompletować "graty" do montażu dodatkowego zapięcia top tether w audi a4 b6/b7 SEDAN Potrzebne nam będą Płytka gwintowana WHT000027 Tulejka Dystansowa 4f0858807 Uchwyt 8E0887269 Śruba N10668401 koszt w ASO RZESZÓW to 51 zł plus ja miałem jeszcze 15 zł kurier Dodatkowo potrzebujemy Zaślepkę 4BO887301 z tego co udało mi sie dowiedzieć to została wycofana w 2017 i aso jest niedostępna ma dwie na sprzedaż (ogłoszenie bedzie w dziale Sprzedam) Trzeba jeszcze zakupić nity 4 mm dostępne w każdym sklepie typu castorama obi nawet w auchanie widziałem. Narzedzia łoaptka plastikowa do demontażu zatrzasków torx t20 klucz 13 Nitownica Aby zamontować ten uchwyt musimy zdemontować tylna półkę jak to zrobić było na forum 1000 razy. Musimy wczesniej siezdecydować z której strony bedzie montowany fotelik ja wybrałem prawa strone za pasazerem. Po zdemontowaniu półki i trzeba w danym miejscu zerwać wygłuszenie aby umozłiwić mozntaz talezyka gwintowanego za pomoca nitów (miejsce jest widoczne od środka bagaznika wiec nitujemy talerzyk i skręcamy go razem z tulejka i uchwytem. Najtrudniejsza operacja to wycięcie otworu (ja miałem stara półke z wersji usa) więc miałem zadanie ułatwione. Można samemu złapać punkt i mając zaślepkę zrobić otwór. Składamy wszystko do kupy i mamy gotowy uchwyt do fotelika
-
Super to wygląda. Tylko szkoda ze to AVANT rozeznaję temat i szuka części do sedana z tego co udało mi się ustalić to w a4 b7 sedan był system top tether montowany na tylnej półce i widziałem to w a6c6 po sprawdzeniu okazuje się że połka tylni ma już gotowe mocowania pod ten uchwyt tylko z tego co się orientowałem ciężko ten uchwyt dostać nawet w serwisie zostają tylko szroty. Jeśłi oda mi się go znaleść to na pewno zrobię foto relację z montażu.
-
Super to wygląda. Tylko szkoda ze to AVANT rozeznaję temat i szuka części do sedana z tego co udało mi się ustalić to w a4 b7 sedan był system top tether montowany na tylnej półce i widziałem to w a6c6 po sprawdzeniu okazuje się że połka tylni ma już gotowe mocowania pod ten uchwyt tylko z tego co się orientowałem ciężko ten uchwyt dostać nawet w serwisie zostają tylko szroty. Jeśłi oda mi się go znaleść to na pewno zrobię foto relację z montażu.
-
Montaż modułu DRL w światłach drogowych A4 B6
drex87 odpowiedział(a) na ucho.77 temat w Audi A4 B6/B7
Ja miałem te od dzienne. Eu zamontowalem je chyba 4 szt w polo po roku czasu właśnie prze te spadki napięcia i ciągle włączanie wyłączanie padł jeden modol. Miałem zamontowane tez w new beetle ale tam chodziło ok u mnie w a 4 też był problem gdzy właśnie występowało to włączanie i wyłączanie. Po podpięcie teo kabla do plusa po stacyjce po zapłonie były światła. Później wymieniłem u siebie na modol od leopard am 0.10 i to jest odpowiedni modol moim zdaniem. Cyfrowy w pełni konfigurowalny masz możliwość ustawienia zakresu mocy świateł płyną legulacje napięcia przy jakim ma załączyć a przy jakim napięciu ma wyłączyć światła. Możesz w każdej chwili wyłączyć światła dzienne ma etka od długich. Tych już zamontowalem po rodzinie a chyba z 10 szt i każdy zadowolony. Jak jeszcze nie zakupiłem to rozważ zakup właśnie tego modułu. -
Montaż modułu DRL w światłach drogowych A4 B6
drex87 odpowiedział(a) na ucho.77 temat w Audi A4 B6/B7
Tak kolego zgodzę się z tobą ale w module comozesz programować przec usb bo w tym zwykłym podpinasz plus po stacyjce i wtedt nie działa wykrywanie napięcia a światła dzienne zapalają się po włączeniu zaplonu -
Montaż modułu DRL w światłach drogowych A4 B6
drex87 odpowiedział(a) na ucho.77 temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie dla tego ten modol jest nie dobry do Audi gdyż wiadomo że Audi ma słabsze ladowanie. Musisz albo wymienić modol albo poszukać automatycznego włącznik do świateł i wpisać się na przewodzie zasilającym modol. Kiedyś tak w a3 robiłem bo był też taki efekt -
Nowy ori z ASO dziś pospraedzalem wszystkie opaski dwie dokrecilem a nagrałem co się dzieje w zbiorniczku Dźwięki się nagrał jakieś dziwne ale chodzi reakcje płynu przy zwiększony obrotach właśnie oko 2tys gdzie wtedy słychać wspomganie
-
Ostatni raz wymiana zaworka na wezu przy maglownica w maju
-
Ja rozumie że może się trafić felerna ale nowa wyla i dwie uzywki wyly. A po drugie dwa dni jest cisza na 3 dzień jest raz na zimnym raz na ciepłym. Ostatnio w 3 dni zrobiłem 1200 km i była cisz. Po trasie odpalam w garażu ruszam skręca i wyje. Dodam jeszcze że ta ostatnia nie wyla bo sam ją wyciągnąłem i sprawdzałem na aucie na szrocie bo dało się odpalić i sprawdzić. Po wymianie kilka dni spokój a później tak jak pisalem
-
Witam. Mam problem z wyciem układu wspomagania. Ale od początku. Auto dostało strzała i pompa wspomagania poszła nowa z zamiennika. Auto zostało złożone i okazało się że jest problem ze wspomaganiem. Więc pompa poszła na reklamację została założona używa od kolegi z forum 100% sprawna. Problem nadal ten sam więc zakupiłem znów trzecia pompę ale toteż nie rozwiązał problemu. Objawy czasami podkreślam czasami nie za każdym razem jeśli manewruje na parkingu i kręcę kierownica zwiększając obroty słyszę wycie pompy ale to tylko w okolicach 2 2.5 tys obrotów. Raz jest to glosniejsze a drugim razem nie ma problemu. Części jakie wymieniłem to po wypadku zbirniczek bo stary pękł. Założona jest teraz już 3 pompa w uzywakach przed założeniem był myty zaworek w pompę. Płyn oczywiście ori z ASO za każdym razem. Ostatnio wymieniłem zaworek na wezu zasilajocym maglownica tzn ta śruba z zaworem wkrecana w magiel. Dodam jeszcze że płyn w zbiorniczku normalnie się przelewa bez żadnego bulgotania czy piany. Wyczytałem gdzieś że w węży zasilającym magiel jest teflonowe wkładka i tu pytanie czy podczas remontu jak wiadomo wąż był gdzieś tam zawijany przekładamy z miejsca na miejsce mogła czasami ta wkładka się uszkodzić i to ona daje taki objaw??? Może miał ktoś coś podobnego bo mi już brakuje sił a jest ten dźwięk strasznie wkurzają y bo raz jest a drugi raz z nienacka nie ma. Co do wspomagania działa super bez różnicy czy słychać wycie czy nie
-
Witam potrzebuje numer kierownicy powietrza intercoolera lewa strona do zderzaka s-Line bo kupiłem jakąś i wygląda jak by była 1 cm za krutka
-
Witam ja miałem tak ze po remoncie silnika załozyłem nowy ori i po wlaniu płynu lało sie z niego jak z kranu okazało isę ze był za cienki oring po wymianie na grubszy wszystko ok
-
drex87 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ok super dzieki wielkie Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka