Skocz do zawartości

szwajcar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwajcar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szwajcar

0

Reputacja

  1. po za tym zdarzeniem hamulce działy normalnie - hamowały bardzo dobrze. Moim zdaniem to abs zadziałał niewspółmiernie do okoliczności.
  2. Witam, w ubiegłą sobotę miałem małe bum. Nie udało mi się wyhamować przed czerwonym światłem i wjechałem koledze w kufer. ABS stwierdził że hamowania nie będzie i całkowicie rozblokował hamulce, pedał zrobił się sztywny, czuć było pompowanie, a samochód jedzie jakby nie miał hamulców. prędkość nie była duża, odległość taka że zahamowałbym z 5 razy. Jak jechałem następnie do domu to hamowanie było normalne. vag nie pokazał błędów. macie jakieś sugestie?
  3. kontrolka sygnalizuje wejście skrzyni w tryb awaryjny - dostępny wtedy jest tylko trzeci bieg. w oplach najczęściej przyczyną jest zasyfienie i zawilgocenie selektora zmiany biegów na skrzyni. temat znany i opisany w necie trzeba pogrzebać troszkę np http://forum.vkp.h2.pl/lofiversion/index.php/t15160.html
  4. napiszę szczerze że te ceny mnie porażają. i porażają użytkowników automatów. I chyba nigdy w Polsce automaty sie nie upowszechnia przy takim darciu kasy z klienta. filtr oleju do skrzyni AG4 kosztuje w USA ok. 5-10 $, za 15 ma sie komplet uszczelka plus filtr. doliczając koszty przesyłki i tak mamy mniej niż sama cena filtra w Polsce. (w aso, bo samko czy midparts sprzedają trochę taniej ale tez za drogo.) olej w specyfikacji DX3 kosztuje ok. 23-28 zł za litr (BP, texaco) castrol kosztuje 35zł. i to w detalu. wymiana oleju jest banalnie prosta (powiedzmy że statyczna) i trwa pół godziny. w AG4 przy zwykłej wymianie zlatuje ok. 3,5-4 l oleju. koszty napraw w podobny sposób są zawyżone o kilkaset procent. tak czy siak automatem fajnie sie jeździ.
  5. zaciski na pierwszym zdjęciu demontuje się dużymi szczypcami - kombinerkami - obcęgami. trzeba złapać odstające części i ścisnąć. Nadają się do ponownego użytku. Zacisk na trzecim zdjęciu jest jednorazowy, zdejmuje się śrubokrętem podważając. Na zamiennik proponuję zwykłą opaskę skręcaną do kupienia pewnie w każdym sklepie metalowym. banalne - przedszkole mechaniczne pzdr
  6. Hello, Witam forumowiczów mam na imię Marek, ostatnio stałem sie posiadaczem A4 B5 z silnikiem ADR i uszkodzoną skrzynią biegów 01N (automat 4 biegowy) jak się zrobi, to się pojeździ. pozdrawiam marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...