Skocz do zawartości

sewek

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sewek

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sewek

0

Reputacja

  1. auto ma nowego właściciela można więc skasować temat
  2. wzmaka FLi zastąpił PHASE EVOLUTION RS 4 , fele poszły w białą perłę w brokacie , zawias 1 be zmieniłem na H&R -35mm - w rzeczywistości to usiadł niżęj (tak jak mi pisał Bart- S) i pseudo chromiki poszły w czerń... , wymieniłem wszystkie tarcze i klocki hamulcowe na ATE plus nowy płyn , muszę teraz trochę środek auta podreperowac (powycierane elementy) jeżeli chodzi o przód s line i listwy s4 to zgadzam się z Wami ,tylko teraz trochę finansowo muszę się odkuć , w kwietniu mam przegląd i ubezpieczenie mojego i żony auta ... ---------- Post dopisany 14-08-2012 at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2012 at 11:38 ---------- aktualne nowe foty i info na 1-ej stronie z powodu wyjazdu za granice na dłuższy czas jestem zmuszony sprzedać audi bo to drugie auto w rodzinie ... w razie czego info na PW .POZDRAWIAM
  3. sewek

    [B6 AWX] Oem +

    witam , dystanse mam takie same i dają radę , nie dawaj głośników seryjnych w tył ( rozumiem ,że będą grały pod samym radiem a przód odseparowany pod wzmacniaczem) bo jak będziesz dawał głośniej radio przód da rade a tył będzie przesterowany i będzie psuł efekt (charczał)... takie moje zdanie kwestia tego co ma zasilać tył
  4. jeżeli chodzi o rozmiar to 16-16,5 cm średnica , napisz tez co ma napędzać te głośniki (jakie radio ew. wzmacniacz) Pozdrawiam
  5. no własnie ,ż przy kole 18 calowym i profilu opony 40 tył jest ok ,natomiast drażni mnie ten prześwit z przodu ,chciałbym go zniwelować najlepiej na seryjnych amorach http://moto.allegro.pl/sprezyny-przod-i-tyl-audi-a4-1-9-tdi-weitec-30-30-i2055977499.html
  6. Bartek ,przepraszam popieprzyłem linki http://www.fk-shop.de/Fahrwerk-Tuning/Tieferlegungsfedern/Eibach-Sportline-Sport-Fahrwerksfedern-Audi-A4-8E-Avant-Bj-4-01-oxid.html?listtype=search&searchparam=Eibach%20Sportline%20Sport%20Fahrwerksfedern%20Audi%20A4 dlatego zastanawiam sie czy na seryjnych amorach (1 BE) to wyda czy nie piszesz o H&R czy Weitecach czyli mam rozumieć ,że Eibach to ostateczność??
  7. witam mam do kupienia takie springi http://www.fk-shop.de/Nach-Marke-Hersteller/Eibach/Eibach-Sportline-Sport-Fahrwerksfedern-Audi-A4-8E-Avant-Bj-4-01.html?listtype=search&searchparam=Eibach%20Sportline%20Sport%20Fahrwerksfedern%20Audi%20A4 teraz pytanie ,czy : 1. podejdą bez problemu do sedana? 2. mogę jeździć na amorach od zawiasu 1BE czy muszę wymieniać amory? z góry dzięki za info POZDRAWIAM
  8. na minus ,na plus ogrom wiedzy posiadanej przez użytkowników forum
  9. DAVID ja pracuje w wojsku od 15stu lat,co do powołania do zawodowej służby wojskowej to tak:trzeba sie zgłosić do WKU ,jeżeli chcesz do 12 BZ to wiem ,że organizowane są nabory poprzedzone egzaminami z wf-u,ale widzę ,że z tym nie będziesz miał problemu.Czy odbywałeś ZSW? jeżeli tak to z jakim stopniem ukończyłeś.To ,ze posiadasz uprawnienia to wcale nie będzie oznaczać ,że będą one wykorzystywane w przyszłości...taka służba ale zwróć kadrowcowi(s-1) na nie uwagę,angielski ,że znasz to super -przydaje się na misjach,natomiast liczy się papier z ukończonego kursu j.angielskiego wg stanagu -możesz śmiało podejść do egzaminu np.z jedynki lub większego stopnia znajomości języka(nie znam Twoich możliwości) eksternistycznie.W razie dalszych pytań pisz...
  10. pozdrawiam kolegę,auto widziane dzisiaj na żywo,zadbane i zrobione ze smakiem
  11. witam , a jak jest z trwałością elementów zawieszenia po wymianie na zawieszenie gwintowane? chodzi mi o tuleje wahaczy itp.szybciej się zużywaja , czy lepiej sobie odpuścić ten temat w PL
  12. sorry,że sie podepnę pod temat , a jak jest z trwałością elementów zawieszenia po wymianie na zawieszenie gwintowane? chodzi mi o tuleje wahaczy itp., czy lepiej sobie odpuścić ten temat w Pl
  13. ładny okaz,plus za lexa .szkoda ,że głowica nie costcasta ale też nie 400-tka bezawaryjności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...