Skocz do zawartości

audii89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audii89

Informacje

  • Imię
    rafal
  • Miasto
    podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia audii89

0

Reputacja

  1. U mnie jak odepne werzyk laczacy czwornik z ezektorem to podcisnienie od ezektora jest dosc duze aby wyciagalo olej z czwornika
  2. Nie sprawna kierownica powietrza moze powodowqc ten problem?
  3. Umnie podobnie, jadac okolo 90 slychac impulsywnie buczenie, po puszczeniu gazu lub nacidnieciu sprzegla ustaje. Terax jak zalozylem zimowki o innych wymiarach to juz od 60 intensywnie to slychc. Nigdy nie moglem zlokalizowac tego odglosu, mechanicy rece rozkladali
  4. H7. To sie zdarza odkad strona prawa I pozmiej lewa sie spalily
  5. Mam u siebie wtryski regi, gazownik zmienil mi na hana, problem dalej wystepowal a nawet bylo gorzej. Gazownik mowil jak by bylo cos nie tak z reduktorem to by sie nawet nie wlaczal
  6. Mam ten sam problem, tylko gdy sie nagrzeje auto pracuje normalnie
  7. Ostatnio mam podobny problem, tylko za raz lewa lampa sie zalaczy I swieci a innym razy nie swieci. Co to moze byc...
  8. audii89

    Swap 2.0 na 1.8t

    Czyli silnik (SAM SLUPEK) np z passata powinien bez problemu pasowac do naszej a4. Chodzi mi o to, gdy bym kupil slupek z a4 to jest wieksze prawdopodobienstwo ze byl eksploatowany w long life, niz np silnik z passata. Dlatego sie pytam czy w innych markach maja ten problem z olejem.
  9. audii89

    Swap 2.0 na 1.8t

    Witam. Wlasnie, czy silniki alt w innych autam (passat, a6) tez borykaj sie z braniem oleju? I zaleceniami producenta co do long life?
  10. U mnie dziwna sprawa z tym braniem oleju, a bierze okolo 0,5l na 1600km. Chcac wyczyscic odme przy wyciaganiu rozleciala sie w kawalki z braku funduszy na zakup nowej polaczylem wszystkie otwory odpowiednim wezem, analogicznie jak przy odmie, czwornik nowy. Na poczatku zalalem silnik jednym z gorszych oleji Goldman 5w40 gdy nadszedl czas wymiany zalalem Motul 10w40, a i przed wymiana wlalem do silnika pol litra nafty i podczas zmiany oleju plukalem pierscienie nafta prze kilka dni. Po tych zabiegach roznicy w spalaniu oleju silnikowego nie ma. gdzie ten olej ucieka?
  11. Witam. Co to jest ten "nastawnik" i gdzie sie znajduje? U mnie tez skrzynia jest mokra z oleju ale caly czas myslałem ze to nieszczelnosc skrzyni...
  12. wlasnie mam popekana wtyczke od klocka hamulcowego przedniego...
  13. Ostatnio przemienilem kola przod na tyl i odwrotnie, dziwek troche sie zmienil (przy 60 bardziej wyrazny a przy wyzszych predkosciach przycichlo) reszta bez zmian.
  14. Witam, podpinam sie do tematu poniewasz mam podobny problem. Na letnich oponach (nowe) przy nabiciu cisnienia okolo 2,3-2.4 bar z przedniego zawieszenia wydobywa sie impulsywne buczenie(cos w stylu łuu łuu łuu:D) intensywnosc wzrasta wrazz predkoscia. Dodam za bicia na kierownicy nie czuc tylko bardziej w okolicach pedałów, nog. Jesli cisnienie w kolach ustawie na poziomie 2,1 wszystko przechodzi. teraz jak zmioeniłem kola na zimowe to bez wzgledu ile jest cisnienia w oponie buczenie wystepuje bez przerwy. Łozyska? metoda skrecania nie robi zadne roznicy. Co to może byc..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...