Skocz do zawartości

Matrinio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matrinio

Osiągnięcia Matrinio

1

Reputacja

  1. Proszę o pomoc nie wiem co się dzieje auto stało 2dni i po przejechaniu kilkunastu kilometrów autem zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu i podczas jazdy również szarpie nie da się tak jeżdzić.Dodam że problem ten pojawił się po zamontowaniu gazu i boję się że coś przez gaz się zepsuło .Szarpanie jest również na benzynie.Mam silnik 1.8T.Proszę o pomoc !
  2. Cześć ! Kupiłem autko tak jak radziliście z silnikiem 1.8T wersja Sline. Auto miało wczoraj pierwszy przegląd i wszystko jest ok wszystkie amory są ponad 60%, ale lewy tylny 40% więc koniec żywotności. Moje pytanie do was czy wersja s line ma sportowe zawieszenie ? bo bylem się pytać o amory i mnie pytali bo są dwa rodzaje normalne i sportowe a ja nie mam pewności czy mam sportowe zawieszenie ...
  3. Matrinio

    Kontrolka EPC pomocy !!!

    Witam zaplaliła mi się kontrolka EPC.Czasami po odpaleniu auta zapala się kontrolka epc i auto dłużej kręci nie chce odpalić ale jak zgaszę silnik i ponownie odpalam wszystko wraca do normy kontrolka gaśnie i auto odpala normlalnie.O co chodzi bo boje się że to coś powaznego
  4. Matrinio

    Wybór Silnika do B7

    Witam właśnie się przymierzam do zakupu audi a4B7.Rozważam tylko 3wersje silnikowe benzynowe dlatego bo zamierzam wstawić gaz. 1.6-myślę że jest za słaby (opinia wielu forumowiczów rownież taka) 1.8T (bardzo polecany silnik bezawaryjny,mocny i nadający się do zagazowania) ale...jest ich bardzo mało w Holandii ,a tutaj chcę kupić auto. 2.0 =ma 130km trochę się boję że będzie mułowaty do tego wielu skarży się na problemy z olejem. Nie wyobrażam sobie bym dolewał litr oleju na 1000km.Myślę że są jednostki które nie biorą dużo oleju gdy się kupuje zadbane. Cały czas myślę nad tym czy silnik 2.0 będzie dobrym wyborem proszę o wasze doświadczenia i rady. Pozdrawiam
  5. Chcę rejestrować w Polsce tutaj tylko pracuje.Może znasz jakieś strony typu Markplaats?
  6. 1.8T jest z turbiną wiem że są dobre opinie o tym silniku ale jest ich mało i jest duży problem.Jeśli chodzi o 3.0 to powyżej 2.0 są opłaty większe. Jestem zmuszony na 2.0 i tu tez problem bo niektórzy odradzają bo olej bierze ale nie wiem do którego roku?
  7. 2.0 bym brał ale problem jest z braniem oleju to prawda? 131km nie wiem czy nie za mało na taką budę ? do któregoś roku 2.0 były awaryjne ale nie wiem do którego.
  8. jakie jednostki nie mają problemu? Z tego co słyszałem to jednostki które były montowane w A4 B7 podobno już nie mają tego problemu, ale to nie potwierdzone, nie znam nikogo kto by posiadał właśnie taki silnik w tym modelu, ale jak już kolega wyżej napisał poza braniem oleju należą do jednych z najmniej awaryjnych ---------- Post dopisany at 18:07 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ---------- Czyli TFSI to jakaś porażka więc odpada totalnie gaz, do tego jak będzie mi pobierać benzynę do chłodzenia wtrysków.Wniosek taki że jestem zmuszony do zwykłej sekwencji teraz pytanie które silniki nadają się na gaz sekwencyjny ??
  9. od którego rocznika nie ma problemu z braniem oleju? ---------- Post dopisany at 01:34 ---------- Poprzedni post napisany at 01:33 ---------- Są jeszcze silniki FSI czy TFSI i ponoć w nich nie da się zamontować gazu to prawda?
  10. cześć !!! Zamierzam kupić w przeciągu 3miesięcy Audi A4b7 lecz nie wiem jaki silnik wybrać.Oczywiście silnik będzie zagazowany. Wiem że wszyscy polecają 1.8T z turbiną ale problem w tym że jestem w Holandi i tutaj mało jest takich z tym silnikiem. Więc proszę pomożcie mi wybrać silnik bo są różne jakieś TFSI ponoć absolutnie nie nadają się do gazu proszę o szczegóły. Z góry wszystkim dziękuję !!!
  11. Cześć koledzy i koleżanki !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...