Skocz do zawartości

COXymoX

Pasjonat
  • Postów

    194
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O COXymoX

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Wawka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia COXymoX

2

Reputacja

  1. O to kucfa jestem kolejnym u którego kompresor nie ma zerwanego sprzegła czyli "kreci się", gaz o własciwym cisnieniu spoczynkowym jest, według vcdsa napiecia i wysterowanie sprężarki są, błędów klimatronika jak i silnika brak a klima nie staruje. Wyłączyła się w czasie jazdy i finito a chodziła absolutnie wzorowo. Nie mam pomysłu. Jedyne co mnie zastanawia to jak zapuszczam kompem "output test" to bodajże w drugim kroku powinny wystartować wentylatory chłodnicy a jest cisza.
  2. To w takim razie podpowiedz mi w którym miejscu w AVF zrywane jest sprzegło ? W kole pasowym są dwa elementy jakby zazębiajace się a same zęby oddzielone są gumkami amortyzujacymi. Na zewnątrz koła wystaje kawałek osi pod klucz "7". Teraz wypowiedz się czy po zerwaniu sprzegła na pracujacym silniku ta wystająca końcówka jakby ośki powinna się obracać czy nie ? Z filmu jak w linku https://youtu.be/m3vO0JdgJQI wynika, że jeżeli kompresor nie "stoi" i sprzegła nie zerwało to ten sześciokątny koniec osi się będzie obracał. Sam sobie chyba odpowiedziałem ale moze przyda się innym.
  3. Kolego o jakiej opornicy piszesz, gdzie jej szukać ? Mam podobny problem. Klima nabita, zero błędów ale nie załącza. Po podłączeniu vcdsa w teście bodajze w drugim kroku nie załącza się wentylator. Moze i u mnie padła ta opornica. Jezeli po Twoich wskazówkach zlokalizuję ją to mozna zmostkować na wtyczce aby sprawdzić czy klima ruszy ?
  4. No dobra, bo zaczniemy drążyć pokrewny temat o ktorym można zapewne długo rozprawiać ?? Koledzy, czy jeszcze ktoś wypowie się jak u Was ma się sprawa rurki niskiego ciśnienia na podszybiu (ta z zaworkiem) - na pracujacej klimie ciepła, zimna, goraca, oszroniona ?
  5. Dokładnie tak jest dlatego napisałem, że nigdy nie wiesz co ci z automatu nabiją. Bo to Polska gdzie zostawiając furę u mechaniora (pomijam zaufanych) na dzień dobry jesteś wydy...ny ??
  6. Czytając w internetach i ogladając filmy na YT to w wielu krajach jest to legalne i na porzadku dziennym, że kupujesz w sieci lub sklepie motoryzacyjnym "jakiś gaz" w puszce i w kilka minut sam nabijasz klimę ? Skoro ktoś to produkuje, legalnie sprzedaje i ludziska masowo tego używają to coś w tym jest ?
  7. Najgorsze, że teraz nie ma do końca pewności co nam z tej maszyny nabijają. Tyle słyszy się i dziwnych "substytutach" gazu r134a, które kosztują grosze i nie wiadomo czy nie nabijają nas w butelkę ?
  8. Koledzy - przy prawidłowo działającej klimie i przy odpowiedniej ilości czynnika jaka powinna być przybliżona temperatura rurki niskiego ciśnienia na podszybiu tam gdzie jest zawór LP ? Ciepła, zimna, o temperaturze otoczenia ? Wedlug schematów temperaturowych układów klimatyzacji samochodowej powinna mieć 5°-15°. A jak jest u Was ? U mnie jest zimna ale nie lodowata. Dodam jeszcze, że na VAGu cisnienie pokazuje w zakresie 12-16 bar i temperature na parowniku 2,5° Pytanie wzięlo się stąd, że porownywałem z prawie nową furą służbową i tam rurka LP jest ciepła.
  9. Nieważne że nie masz chłodzonego schowka. W każdym B6 nawet jak nie ma chłodzonego schowka to jest zaślepka z uchem. Po zdjęciu schowka masz to na wierzchu. 15 minut roboty, zrzucasz schowek, wyjmujesz zaślepke, wlewasz wode i wiesz czy masz drożny odpływ. Do dzieła ?
  10. Zaślepkę podważasz i odkręcasz torxa pod nią ale i tak niewiele Ci to da. Poza tym po grzyba chcecie tam grzebać. Woda z rurki wypływa na osłony podwozia i często gęsto nic nie kapie na glebe. Chcesz sprawdzić czy rurka drożna to zdemontuj schowek, wyjmij gumową zatyczke od chłodzenia schowka i jakąś strzykawką lub butelką z dziubkiem wlej w tą dziure ze szklanke wody. Od razu wyleci Ci na glebe. Dostanie się do rurki pod dywany to rozbebeszenie połowy samochodu
  11. Dokładnie tak jak piszesz. Też tak robie i też zero smrodu. Dodam od siebie, że na dwie minuty przed dojazdem do celu wyłączam klime pozostawiając nawiew aby osuszyć parownik
  12. Panowie nie wiem co jest grane ale od czasu jak zrobiło się chłodniej problem ustąpił. Rano wsiadłem, odpaliłem i od samego dołu jedzie normalnie. Nic z opisywanego problemu nie występuje. Minęły upały i od ponad tygodnia przestał mulić. Albo jakiś kosmiczny zbieg okoliczności albo czegoś nie kumam ?
  13. Czyli w dotychczasowych logach nie widzisz problemu ? Tylko jak zonk ustępuje po kilometrze to i logi są ok.
  14. Słuchaj, a w grupie 23 jakiś parametr odbiega sporo od innych bo jest cały czas około -20 ?
  15. Zrobiłem na razie statyczne tak jak zaleciłeś a dynamiczne zrobię jak Bartek potwierdzi mi do jakich obrotów mogę wykręcić multitronika. Przyznam, że dziś jadąc do roboty próbowałem na "trójce" dociągnąć do 4200obr/min to mnie blady strach ogarnął Nigdy takich obrotów nie "robiłem" Jak zerkniesz w logi to dla przypomnienia - mam wywalony przez Spanky-ego EGR http://vaglogi.pl/log-007_fJ92a.html http://vaglogi.pl/log-004_E04Fu60.html http://vaglogi.pl/log-003_gIkMI.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_Y4chtu0.html Dziś przy okazji puściłem sobie test VAG-iem i okazało się, że klapa gasząca nie działa. W sumie dziwne, bo silnik gaśnie bardzo łagodnie bez szarpnięcia. Muszę obczaić czy siłownik przy EGR czy coś z zaworem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...