Skocz do zawartości

khmok

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O khmok

Osiągnięcia khmok

0

Reputacja

  1. Heh. Chopy powiem Wam szczerze ,że pracuje w ASO i spotykam sie naprawde z różnymi reklamacjami. 90% z nich to naprawde reklamacje powstałe z winy klienta lub NIEODPOWIEDNIEJ EKSPLOATACJI CZĘŚCI. Problem w tym ,ze w Polsce nastały takie czasy ,a nie inne i w tej chwili wszystkim się wszystko należy (np. złamałem klamke - proszę ją wymienić ,ponieważ najwyraźniej była za słaba i to wina producenta ). W przypadku turbin najczęstrzym problem podczas montażu "u pana Henia w garażu" jest zasilikonowanie rurki spływu oleju (pan Heniu jest święcie przekonany ,że tak powinno być - stara szkoła) co skutecznie ogranicza przepływ oleju ,a dalej się domyślcie.... uszczelke tam znajdującą się powinno się wkładać bez silikonu !!! Drugi problem to kawałek czegoś (nawet malutki kamień, albo jedna z czterech spinek od filtra powietrza) wpadający do wlotu powietrza do naszego turbulum podczas montażu turbiny. Taka mała rzecz potrafi trwale uszkodzić wirnik przy pierwszym rozruchu i tu tez przecież pan Heniu się nie przyzna. Takżę chopy do wszystkiego i do wszystkich można sie (przepraszam za określenie) doj**ać jeśli tylko się chce. Pisze tego posta ,ponieważ czasami ludzie z takim podejściem jak WY psują mi w pracy dzień przychodząc z założeniem ,że trzęsienie ziemi i tyfus w afryce to wina serwisu. A jeżeli ktoś czegoś nie umie robić ,a robi i bierze za to pieniądze to do jasnej cholery ,dlaczego do błędu ma przyznawać sie sprzedający. Tylko dla tego ,ażeby na forum pisali : "tam jedź - uwzględniają tam reklamacje w ciemno"??? Zastanówcie się i czasami spróbujcie postawić sie po drugiej stronie pozdrawiam
  2. Elo. Tak jak pisałem wczesniej mam ciagly kontakt z turbo serwis ,poniewaz razem wspolpracujemy i jak najbardziej polecam. Gdybys potrzebował jakiejs pomocy w zalatwieniu sprawy to daj znac , mamu nich swoje rabaty i wiadomo : jak cos robia z polecenia to przyłoza sie mocniej pozdro
  3. wiedziałem ,ze i tak mi sie oberwie - w końcu za niewiedze trzeba płacić przepływka była fabrycznie nowa i oryginalna, ale na potzreby chwili podmienie lmm ( ) na sprawną (raczej juz nie znajde nowej) ,zdejme zaślepke z EGRu i zrobimy logi jeszcze raz
  4. sorry chopy ,ze teraz zabłysne , ale czy LMM to przepływka ??? p.s. nie śmiać sie !!!
  5. to będe musiał zrobić podmianke i jeszcze raz zrobić logi. moze to chwile potrwac ,poniewaz logi powstaja wskutek wspołpracy z kolega Chmielem i musialbym sie z Nim jeszcze raz umowic , a jesli chodzi o przewody dolotowe i podcisnieniowe to wszystkie oki, poniewaz niedawno wymieniałem (szukałem juz wszedzie przyczyny)
  6. przepływke też podminiałem na nowy ori i nie było większej róznicy w zachowaniu silnika
  7. witam. walcze z moim autkiem juz półtorej roku i nie moge dojść do ładu. mam wrażenie ,że brak jej mocy (najbardziej na 4 i 5 biegu w górnym zakresie obrotów). nie będe pisał ile części juz powymieniałem bo jutro miałbym zakwasy w palcach ,dlatego proszę mądre głowy o rzucenie okiem na logi i wypowiedzenie się w temacie czy jest coś nietak , czy poprostu jestem przewrażliwiony. nadmienie tylko ,ze to quattro i nie wiem czy wrażenia braku mocy nie powoduje tylny most ,który silnik musi pociągnąć. z góry dzięki za wszelka pomoc. Logi zrobione dzięki wielkiej pomocy kolegi Chmiela - za co na forum serdecznie dziękuje grupy 003 nie ma dlatego ,ze mam zaślepiony EGR DYNAMICZNE: http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2569.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2570.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2571.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2572.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2573.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2574.html STATYCZNE: http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2575.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2576.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2577.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2578.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2579.html BASIC SETTINGS: http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2580.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2581.html http://rtnet.pl/vaglog/chmielu16_2582.html
  8. Elo. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki nr. pompy wtryskowej powinienem mieć w a4 97r. 1,9 TDI quattro, AFN. Może ktoś posiada informacje na temat tego ,czy jest ewentualnie możliwość wczepienia do tego silnika pompy o innym nr. katalogowym ? Z góry dzięki za odpowiedz
  9. dzieki w takim razie za wyjasnienie moj mechanik tez stwierdzil zeby brac przejscowke
  10. young z tego co wiem to turboservis nie przekłada turbin tylko robi to ODRĘBNA firma ,która mięści sie drzwi obok
  11. elo. a możecie mi wyjaśnić ,czy jest jakaś różnica pomiędzy zamontowaniem tej przejściówki od Kowicza ,a ori węża od awx (tego grubszego)? przecież pocoś ten wąż ma grubsza średnice, nie wpłynie to w żaden negatywny sposób na prace suszary ??? pytam ponieważ w tygodniu właśnie będę zmieniał seryjną turbine od afn na tą od awx i szukam wszędzie tego węża i nie mogę go nigdzie znaleźć dlatego rozpatruje zakup tej przejściówki. mam zgryza dlatego pytam , a kto pyta nie błądzi
  12. jurek a co Ci takiego zrobili w TURBOSERWIS ??? miła ,fachowa i pomocna obsługa. znam ich i mam tam rabaty ,takze jakby ktoś coś potrzebował to chętnie służe pomocą w załatwieniu sprawy
  13. Dlugi problem w tym ,ze nie mam VAGa. Dlatego też proszę tutaj o pomoc
  14. Witam. mam pytanko i prośbę. Jestem z Wrocławia. Mam a4 97r. 110PS quattro i cały czas mam wrażenie ,że brakuje jej mocy. soft jest oryginalny pod AFN (świeżo wgrany). nie wiem czy moje wrażenie braku mocy wynika z tego ze to właśnie quattro czy faktycznie mam jakiś problem z przyspieszeniem. 1,2 i 3 bieg w miare dobrze ciągnie ,ale na 4 i 5 przyspiesza jak poczciwy polonez szukam kogoś kto mogłby mi pomóc robiąc np. logi. czekam na jakąś informacje. z góry dzięki za pomoc
  15. ta droga rolka to pewnie napinacz paska osprzetu. w podrubie kosztuje okolo 200zl. ori mam za niecale 300zl . te napinacze lubia sie przekrzywiac i piszczec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...