Skocz do zawartości

Buddha

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Buddha

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Buddha

0

Reputacja

  1. Dzieki za info. Zacinał się przełącznik w panelu kierowcy. Popsikane płynem do kontaktu i działa OK. Pozdrawiam
  2. Dzięki za podpowiedz. Jutro wezmę się za tapicerkę drzwi przód.[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 22:15_________________________________________________Usterka wykryta i naprawiona. Przycisk w panelu kierowcy miał zwarte styki. Prysnąłem płynem do styków i wszystko działa jak należy. Przy okazji chciałem to badziejstwo rozebrać ale nie da rady. Jest jakoś ma stale zmontowane, a to dziwne bo przyciski pojedyńcze ładnie się rozbiera.
  3. Witajcie Koledzy, Czy podpowiecie mi w temacie modułu komfortu i elektrycznych szyb. Mam taki problem, że nie otwiera mi elektrycznej szyby tylnej z panela kierowcy i pasażera. Zamykanie działa, bo otworzyłem wszystkie szyby z pilota (ta której nie można otworzyć z przycisków też się otworzyła) i ją zamykam z przycisków) Pytanie brzmi: Czy tę anomalię można wychwycić Vagiem i zdiagnozować przyczynę awari?
  4. Witam Mam problem z otwieraniem szyby tylnej pasażera z panela kierowcy i od pasażera. Dodam, że z pilota czy z kluczyka wszystkie szyby się otwierają wraz z tą którą nie można otworzyć z przycisku. O dziwo z przycisku ją zamknę natomiast nie mogę jej otworzyć. Przycisk z tylnych drzwi wymontowałem i sprawdziłem na drugich tylnych i jest on dobry (otwiera i zamyka). Prosze o podpowiedz.
  5. Jak lepiej rozeabiac preparat? Mam obecnie 85 % paliwa. Czy wlac teraz do baku całosc i zalac paliwem do pełna?
  6. Czy preparat STP niebieski będzie dobry? Na opakowaniu jest napisane: Redukuje dymienie, poprawia rozruch w niskiej temperaturze. Formuła do Diesla: Utrzymuje uklad paliwowy w czystości, zapewnia maksymalne osiągi Specjalna formuła usuwająca osady, nagary oraz wilgoć z układów paliwowych wszystkich rodzajów silników Diesla. Przywraca osiągi silnika, redukuje zużycie paliwa. Zawiera dodatki poprawiające zapłon mieszanki w niskiej temperaturze. SP Formuła do Diesla używana regularnie: * Redukuje dymienie oraz hałas, * Poprawia zapłon w niskich temperaturach, * Czyści wtryskiwacze * Przywraca moc i osiągi
  7. Dokładnie tak będę czynił, gdyż pojawił mi się pierwszy raz od już półrocznej systematycznej diagnozy.
  8. W serwisie powiedzieli, że tak ma być. Wymienili termostat i nic to nie zmieniło. Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI. Doopa ... spanky dobrze ci mówi - masz błąd czujnika G2/G62 który świadczy o tym, że czasami brak jest wskazania z czujnika temperatury płynu chłodzącego do wskaźnika temperatury w zegarach (czujnik temperatury płynu chłodzącego to dwa czujniki - G62 i G2 i z tego czujnika sygnał do wskaźnika jest wyprowadzony z pinów nr 2 i 4 czujnika temp. płynu), najczęściej przyczyną takiego błędu są zaśniedziałe styki albo na samym czujniku albo we wtyczce do niego, czy też uszkodony kabelek. Kolego błąd z czujnika pojawił mi się tydzień temu jak mi fachowiec grzebał w silniku przy zaworze EGR, turbinie i poduszce kierowcy. A brak wskazania nie ma nic wspólnego bo temp. się podnosi ale po 15 km jak były mrozy, teraz po 8 km. Podłączam często Vaga i sprawdzam temp. na vagu i nigdy nie było róznicy pomiedzy wskazaniami z czujnika i wskaźnika na desce..
  9. W serwisie powiedzieli, że tak ma być. Wymienili termostat i nic to nie zmieniło. Zreszta poczytaj na forum nt dogrzewania TDI.
  10. a co oczekujesz od siedmioletniego diesla ?? 0 0 0 0 poszukaj innych sobie problemów ewentualnie zalej uszlachtniacz do paliwa i zobacz korekte pozniej A preparat STP do czyszczenia wtrysków pomoże? gdzie sprawdzić dawkę wtryskiwanego paliwa dla poszczególnych wtryskiwaczy? [br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 19:33_________________________________________________ Ciężko to dogrzać bo na jałowym temperatura spada. Przyjechałem do domku na 90 st. 10 min postał w garażu i jak zapodałem vaga to temp była taka jak na odczytach.
  11. A dlaczego są takie rozbieżności w gr 13?[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 19:17_________________________________________________Dodam pozostałe grupy w ENGINE i INSTRUMENTS. Jak możecie looknąć.
  12. Witam Dzisiaj sobie podłączyłem Vaga i sczytałem trochę wartości we wszystkich grupach na biegu jałowym w 01 ENGINE i zastanowił mnie odczyt w gr. 13. Zobaczcie sami i powiedzcie dlaczego są rozbieżności w dawkach na poszczególnych wtryskach, i dlaczego cyl. 1 ma wartość 0? Dodam, że silnik pracuje równo, nie szarpie budą.
  13. Kolego, numer pierścienia ślizgowego ja znam - zresztą wg etki ten numer jest zastąpiony z końcówką E. Mnie chodzi o nr taśmy łączącej poduszkę (czyli multifunkcję) z pierścieniem ślizgowym
  14. Koledzy możecie podać numer taśmy do połączenia multifunkcji?
  15. Pierścień ślizgowy mam 8E0 953 541 E natomiast moduł 8E0 953 549 N. Czy ten zestaw będzie hulał z multifunkcją? Czy taśma ma 12 pinów? Nie działa taka kombinacja. Testowałem coś takiego u kolegi z forum. Przyciski się żarzyły i nie działały, do tego sterownik airbag wywalał błąd poduszki. Dopiero po wymianie modułu na taki z literką Q wszystko działa poprawnie. Taśma z literką 'E' obsługuje multifunkcję. U mnie w ogóle nie żarzą się przyciski więc podejrzewam, że coś nie tak jest z taśmą, tylko muszę dobrać odpowiednią. Nie wiem skąd ta wiedza na temat modułu z końcówką Q, skoro w opisie na pierwszej stronie moduł mój (N) jest jak najbardziej pod multifunkcję, a Q jedynie różni się tym, że ma ma wszystko co N + grzanie kierownicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...