-
Postów
196 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Wojtek1995

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Krosno Odrzańskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1994
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
a uszczelniałeś uszczelkę jakimś silikonem ?
-
Witam jak w temacie czy lampa valeo h4 jest klejona czy nie ? i drugie czy da rade wyciągnąć bez ściągania szkła kostkę z wiązką od żarówki ?
-
witam jak w temacie pękła mi kostka od żarówki świateł drogowych wie ktoś jaki jest jej nr bądź pełna nazwa bo za cholipki nie mogę jej na necie znaleźć ? bądź jak ktoś ma na sprzedaż z chęcią kupie
-
Mam problem po wymianie czujnika świateł stopu przez parę tygodni było wszystko ok jakiś tydzień temu wywaliło błąd ,,bremse.... '' od razu poszły klocki do wymiany przez 2 dni był spokój aż nagle znów ten komunikat światła stopu działają prawidłowo poza 3 światłem stopu I tu pytanie czy to będzie problem z czujnikiem czy z 3 światłem ? i czy ten komunikat może mieć coś do czynienia z tym błędem ?
-
Szarpanie przy ruszaniu na sprzęgle/ luz przegubu wewnętrznego
Wojtek1995 odpowiedział(a) na NoWay temat w Audi A4 B5
a to dziwne że na zimnym szarpie u mnie na zimnym jeździ jak tralala gorzej jak się skrzynia rozgrzeje wtedy zaczyna szarpać chodź powiem wam że ostatnio przez przypadek pościłem sprzęgło stojąc na ręcznym i jedynce coś postukało parę razy w skrzyni silnik nie zgasł bo od razu sprzęgło wcisnąłem i przez prawie cały dzień objawy ustąpiły do puki do lasu nie wjechałem z powrotem na wertepy do lasu(nie radzę tego robić ) , luzy na pół osiach mam większe niż na filmie ale podczas skręcania i jazdy na skręconych kołach nie ma żadnego szarpania a jedynie strzelanie przegubów i tu zagwozdka nowe przeguby wiem że półosie też strzelają sprawdzałem parę razy i to na pewno przeguby się ślizgają tylko przy ruszaniu jest katorga najgorzej jak dwu mas w korku się zgrzeje -
nie zawsze bo jak auto bd długo stało i ma nawalone kilometrów bądź jest zawalone syfem (chodzi o olej ) to tak czy siak usłyszysz popychacze u mnie po wymianie dalej je słyszę ale krócej nie zawsze ale zdarza się
-
2 wymiana oleju teraz czeka mnie 3 5l wystarczyło na 12tyś 0,5 l to i tak mało
-
Palące się ciągle światło stopu 3 światło pali się prawidłowo i esp
Wojtek1995 odpowiedział(a) na Wojtek1995 temat w Audi A4 B6/B7
no tak rozumiem ale tu mam pytanie czy 3 światło ma inny włącznik tzn osobny że świeci się prawidłowo ? -
no jest to możliwe jak ktoś przykładał się na nauce jazdy z używaniem sprzęgła hyhy jest coś takiego hym pół sprzęgło ale puk puk 50 to może przesadził ale na 4 jak puścicie gaz to samochód jedzie te 40-45 bez sprzęgła samoistnie a w czasie hamowania do 30 zaczyna się dławic aż w końcu zgaśnie tak że nie realne
-
Palące się ciągle światło stopu 3 światło pali się prawidłowo i esp
Wojtek1995 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam zauważyłem że pod czas gdy włączę zapłon od razu zapal się światło stopu nawet gdy nie mam zaciągniętego ręcznego i wciśniętego pedału hamulca dodam iż 3 światło hamulca działa prawidłowo na dodatek gdy włożę kluczyk światła stopu działają prawidłowo a druga sprawa to że po odpaleniu i przejechaniu paru kilometrów ok 11-15 wyłącza się esp błędy były ale jakieś stare nie dawno kupiłem samochód tak ze nie wiem dotyczyły czujnika skrętu kół które to błędy usunąłem -
z tym rozszczelnieniem to jest mit jak ma ciec to bd ale z doświadczenia wiem czy to piła czy samochód zawsze powinno się lać ten olej który jest (silnik dwusuwowy jest bardziej wrażliwy na olej ale gdy zalejesz mieszanki pierwszy raz z takim i owakim olejem i bd go stosował cały czas to się nic nie stanie a jak już zaczniesz mieszać to długo nie pochodzi tak samo można porównać olej w silniku w samochodzie) fakt iż też to mit ale nie powinno się kombinować no chyba że zrobisz płukankę w tedy powinno być git bo tak to nie wiadomo.
-
Coś tania ta pompa
-
kolor nie musi znaczyć o rodzaju a o producencie stary adr miał 1 czujnik nowsze silniki po lifcie miały już 2 drugi był w napinaczu łańcucha
-
za czujnik nie zapłacisz więcej niż 70 zł nie pamiętam dokładnie coś po między 40 -70 zł kosztował zawsze warto sprawdzić wtedy bd miał pogląd o stanie silnika co do ceny za sprawdzenie to ci nie powiem bo po znajomości udało mi się w serwisie załatwić za przysłowiową flaszke
-
szybciej padnie jak jeździ się na innym płynie niż g12