Skocz do zawartości

Wojtek1995

Pasjonat
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojtek1995

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Krosno Odrzańskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1994
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojtek1995

0

Reputacja

  1. a uszczelniałeś uszczelkę jakimś silikonem ?
  2. Witam jak w temacie czy lampa valeo h4 jest klejona czy nie ? i drugie czy da rade wyciągnąć bez ściągania szkła kostkę z wiązką od żarówki ?
  3. witam jak w temacie pękła mi kostka od żarówki świateł drogowych wie ktoś jaki jest jej nr bądź pełna nazwa bo za cholipki nie mogę jej na necie znaleźć ? bądź jak ktoś ma na sprzedaż z chęcią kupie
  4. Mam problem po wymianie czujnika świateł stopu przez parę tygodni było wszystko ok jakiś tydzień temu wywaliło błąd ,,bremse.... '' od razu poszły klocki do wymiany przez 2 dni był spokój aż nagle znów ten komunikat światła stopu działają prawidłowo poza 3 światłem stopu I tu pytanie czy to będzie problem z czujnikiem czy z 3 światłem ? i czy ten komunikat może mieć coś do czynienia z tym błędem ?
  5. a to dziwne że na zimnym szarpie u mnie na zimnym jeździ jak tralala gorzej jak się skrzynia rozgrzeje wtedy zaczyna szarpać chodź powiem wam że ostatnio przez przypadek pościłem sprzęgło stojąc na ręcznym i jedynce coś postukało parę razy w skrzyni silnik nie zgasł bo od razu sprzęgło wcisnąłem i przez prawie cały dzień objawy ustąpiły do puki do lasu nie wjechałem z powrotem na wertepy do lasu(nie radzę tego robić ) , luzy na pół osiach mam większe niż na filmie ale podczas skręcania i jazdy na skręconych kołach nie ma żadnego szarpania a jedynie strzelanie przegubów i tu zagwozdka nowe przeguby wiem że półosie też strzelają sprawdzałem parę razy i to na pewno przeguby się ślizgają tylko przy ruszaniu jest katorga najgorzej jak dwu mas w korku się zgrzeje
  6. Wojtek1995

    Kontrolka oleju ADR

    nie zawsze bo jak auto bd długo stało i ma nawalone kilometrów bądź jest zawalone syfem (chodzi o olej ) to tak czy siak usłyszysz popychacze u mnie po wymianie dalej je słyszę ale krócej nie zawsze ale zdarza się
  7. 2 wymiana oleju teraz czeka mnie 3 5l wystarczyło na 12tyś 0,5 l to i tak mało
  8. no tak rozumiem ale tu mam pytanie czy 3 światło ma inny włącznik tzn osobny że świeci się prawidłowo ?
  9. Wojtek1995

    Kontrolka oleju ADR

    no jest to możliwe jak ktoś przykładał się na nauce jazdy z używaniem sprzęgła hyhy jest coś takiego hym pół sprzęgło ale puk puk 50 to może przesadził ale na 4 jak puścicie gaz to samochód jedzie te 40-45 bez sprzęgła samoistnie a w czasie hamowania do 30 zaczyna się dławic aż w końcu zgaśnie tak że nie realne
  10. Witam zauważyłem że pod czas gdy włączę zapłon od razu zapal się światło stopu nawet gdy nie mam zaciągniętego ręcznego i wciśniętego pedału hamulca dodam iż 3 światło hamulca działa prawidłowo na dodatek gdy włożę kluczyk światła stopu działają prawidłowo a druga sprawa to że po odpaleniu i przejechaniu paru kilometrów ok 11-15 wyłącza się esp błędy były ale jakieś stare nie dawno kupiłem samochód tak ze nie wiem dotyczyły czujnika skrętu kół które to błędy usunąłem
  11. z tym rozszczelnieniem to jest mit jak ma ciec to bd ale z doświadczenia wiem czy to piła czy samochód zawsze powinno się lać ten olej który jest (silnik dwusuwowy jest bardziej wrażliwy na olej ale gdy zalejesz mieszanki pierwszy raz z takim i owakim olejem i bd go stosował cały czas to się nic nie stanie a jak już zaczniesz mieszać to długo nie pochodzi tak samo można porównać olej w silniku w samochodzie) fakt iż też to mit ale nie powinno się kombinować no chyba że zrobisz płukankę w tedy powinno być git bo tak to nie wiadomo.
  12. Wojtek1995

    Kontrolka oleju ADR

    Coś tania ta pompa
  13. kolor nie musi znaczyć o rodzaju a o producencie stary adr miał 1 czujnik nowsze silniki po lifcie miały już 2 drugi był w napinaczu łańcucha
  14. za czujnik nie zapłacisz więcej niż 70 zł nie pamiętam dokładnie coś po między 40 -70 zł kosztował zawsze warto sprawdzić wtedy bd miał pogląd o stanie silnika co do ceny za sprawdzenie to ci nie powiem bo po znajomości udało mi się w serwisie załatwić za przysłowiową flaszke
  15. szybciej padnie jak jeździ się na innym płynie niż g12
×
×
  • Dodaj nową pozycję...