Skocz do zawartości

Rafale4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafale4

Osiągnięcia Rafale4

0

Reputacja

  1. Cześć nazywam się Rafał i mam ten sam problem, pisałem już kiedyś na ten temat i nikt mi nie udzielił odpowiedzi. Jeżdżę już z tym rok i na razie spoko, ale wczoraj pojawiły się takie dwa dosyć mocne szarpnięcia przy ruszaniu. Mam nadzieje że mi ta skrzynia nie padnie.
  2. Mam pytanie czy można samemu wymienić lub wyczyścić zewnętrzny filtr oleju skrzyni biegów. Jeżeli tak to proszę o instrukcje. jak się ma sprawa do wewnętrznego filtra jak sprawdzić stan oleju. Z góry dzięki:mysli:
  3. Problem w tym że ten poślizg sprzęgła dzieje się raz na jakiś czas , np przez dwa tygodnie jest spokój a ostatnio ledwo przejechałem 10km. Co wcisnąłem gaz to tak jak bym go zaraz puścił, a gaz wciśnięty obroty powoli rosną i po chwili ''wskoczy'' i jest ok. Inna ''opcja'' zwolnić pedał gazu i po ponownym wciśnięciu jest ok. Zastanawiam się czy nie jest tak że są zapchane filtry i nie ma odpowiedniego ciśnienia na sprzęgle.
  4. A jakie są objawy zapchanych filtrów ,bo bardziej martwi mnie te wybijanie z biegu
  5. Czy jest taka możliwość że te drgania wychodzą ze skrzyni?
  6. Drgania pojawiają się tylko w czasie przyśpieszania między 1300 a 2000 obr. Najbardziej odczuwalne są przy niskich prędkościach 40-70 km/g. przy większych też ale jakby o zwiększonej częstotliwości
  7. Cześć W moim multi od samego zakupu działy się dziwne rzeczy. Najpierw zauważyłem drgania przy przyśpieszaniu, sprzedający tłumaczył to wybitą poduszką pod silnikiem, potem jakby wybijanie z biegu czyli podczas przyśpieszania jakbym nagle puścił gaz, a gaz wciśnięty. Trzeci temat to wzrost obrotów podczas hamowania np. 1600 obr hamowanie obroty rosną do 2000.
  8. Cześć W moim multi od samego zakupu działy się dziwne rzeczy. Najpierw zauważyłem drgania przy przyśpieszaniu, sprzedający tłumaczył to wybitą poduszką pod silnikiem, potem jakby wybijanie z biegu czyli podczas przyśpieszania jakbym nagle puścił gaz, a gaz wciśnięty. Trzeci temat to wzrost obrotów podczas hamowania np. 1600 obr hamowanie obroty rosną do 2000.
  9. Witam nazywam się Rafał Spałek kupiłem rok temu a4 b6 1.8t multitronic. Autko ma przejechane 190 000, zaraz na początku wymieniłem rozrząd,olej w skrzyni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...