Skocz do zawartości

lukasz2014

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz2014

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    PKL

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

572 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasz2014

0

Reputacja

  1. Talerzyki z b5 powinny załatwić sprawę. Tym bardziej że w garażu leżą stare amorki:d
  2. Wolałbym wrzucić te pieniądze w moc:p chciałbym jeszcze wywalić te pomarańczowe kierunki. Wiem że ktoś robił to bez rozklejania lamp ale boję się za to zabrać
  3. Zew. S line raczej nie będzie. Spora inwestycja. Myślę o samej lotce a na przód dokładkę z cupry:)
  4. Witam, po sprzedaży A4 B5 ( które mam nadzieję poszła w dobre ręce) trafiła się A4 B7 Avant 2.0 TDI 2005 rok (grudzień). Lakier to LZ9Y- Phantomschwarz- perleffekt Auto posiada niestety tylko wewnętrzny pakiet S line O wyposażeniu może nie będę pisał bo jakie jest każdy zobaczy na załączonych foto ( brakuje mi podgrzewanych foteli i elektrycznych szyb z tyłu) Przejdę może do tego co w aucie zostało zrobione: Po zakupie oczywiście olej Valvoline Synpower Xtreme 5w40, komplet filtrów, rozrząd z pompą wody. - DPF usunięty fizycznie i programowo. Nie był jeszcze mocno zawalony ale do oleju dostawało się paliwo. - nowe tarcze i klocki Zimmermann - felgi 18' repliki RS6 C6 + opony Dunlop SP Sportmaxx RT 225/40r18 - soft w CustomGarage niestety 163 KM i 336 NM- okazało się, że wałek wytarty i na więcej nie da rady. W związku z tym: - wymiana wałka na ori używkę od 1.9 AVF - nowe popychacze INA wzmacniane - panewki Glyco - pasek rozrządu Contitech i oczywiście olej z kompletem filtrów. Auto zaczęło inaczej pracować lecz ponownej wizyty w CustomGarage jeszcze nie było. . . - założony wydech od 1.8T + końcówki Ulter N1- 90 RS. - głośniki BOSE - oświetlenie tablicy LED - dystanse na tylną oś 20 mm Fotki po zakupie: Wykres:
  5. Gwarantuję, że czynniki zewnętrzne, odbiorniki, masa nie miały na to wpływu;p a odnośnie temperatury. . .to kolejny problem. Odkąd kupiłem audi czyli już ponad rok temu walczę z temperaturą. Przy normalnej jeździe na zegarze pokazuje zawsze 70 stopni. Latem na postoju, przy jeździe w temperaturach powyżej 30 stopni, albo autostrada powyzej 160km/h dobija do 90 stopni. Termostat wymieniony 2 razy, czujnik temperatury wymieniony również 2 razy. Komputer pokazuję prawidłową temperaturę. Dodam tylko że termostaty i czujniki były to zamienniki wahler i febi. Gdzie szukać przyczyny?
  6. Hmm... napisałem o chwilowym ponieważ pokonuje ciągle tą samą trasę i wiem np ze w tym miejscu powinno chwilowe pokazywać 4.5 a w innym 5.5, po czym średnie na danej trasie wychodzi między 5.6 a 6 litrów zależy od godziny:P a teraz miałem na tej samej trasie, jadąc w ten sam sposób było 7.9. . . Wcześniej przed softem miałem tak jak wy, nie moglem zejść poniżej 6.5. Ale nie ma na razie co gdybać, zrobię logi i będę obserwował co się będzie dalej działo.
  7. Zapomniałem dodać. Dpf usunięty fizycznie i w sofcie
  8. Witam, Panowie podpowiedzcie co się dzieje bo mam taki problem. A4 2.0 tdi bpw. Autem dojezdzajac do pracy pokonuje zawsze ta sama trasę z tą samą prędkością. Chwilowe spalanie oscyluje na poziomie 4.5-5 litrów. Dzisiaj po pracy gdy wracałem ciężko było zejść na chwilowym poniżej 7 litrów przy takiej samej jeździe. Gdzie szukać przyczyny?
  9. BPW, 365 tyś.Nieda Dwumas ze sprzęgłem wymieniany przy 320 tyś, dpf usunięty przy 350 tyś (profilaktycznie), teraz szykuje się remont góry silnika z powodu wytartego wałka. Niedawno robiony program u naszego kolegi z forum juby_p, seria pokazała 143km/318nm ale niestety moc nie wyszła taka jak powinna bo tylko 165 km przez ten wytarty wałek.
  10. U mnie wadliwa była pokrywa. . .może podczas wymiany doznała jakiegoś uszczerbku?
  11. Areon gold miałem w aucie gdy je kupiłem. Super zapach lecz trudno dostępny w sklepach (kiedyś byl w kauflandzie). Miałem też serię Silver i Platinum ale gold najlepszy.
  12. No uwierzylem znajomemu co do sprawności. A termostat jest nowy ale nie ori, a slyszalem ze czujnik i termostat wymienia się na ori dlatego chciałem kupić drugi
  13. Wymieniłem czujnik temperatury, co prawda używka ale ori 100% sprawny i nie pomogło. Temperatura wciąż w trasie na poziomie 70 stopni. Ale za to zauważyłem gdy było gorąco tj 36 stopni to wskazywało normalnie 90 stopni. Nie wiem co robić. Wymienić drugi raz termostat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...