-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KartofeL

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
spróbuj najwpierw przeczyścić przepustnice i zdjagnozuj vagiem autko. zwróc uwage na błędy z przepływomierza bo to też może mieć wpływ na falowanie obrotów.
-
A mi spaliła ostatnio 14.1 litra na 100 km Nie wiem jak to się stało, chyba miała ssanie A myślałem że 11 l to za dużo jak na 1.6
-
Ja wiem, tylko gdy ten wiatraczek niedziała silnik sie grzeje zwłaszcza w korku w gorące dni Apropos, wentylator już zamontowany :> Elegancko teraz klima chłodzi i w końcu jednostka napędowa trzyma odpowiednią temperature Pozdrawiam wszystkich
-
No oliwka już zakupiona , dziś albo jutro wymiana i za kilka tyś. kilometrów dam znać co i jak. Kupiłem Magnatec'a 10W 40 bo mówili żebym nie świrował z Edgem i też ze względów ekonomicznych (sam olej dużo droższy nie jest ale jak znów trzebaby 5l dolewać a po litrze to wychodzi drożej) Dzieki za podpowiedzi
-
No już mam nowy, kupiłem jeszcze w zeszłym tygodniu, z tą wtyczką to wiem, bo stary już raz wymontowywałem i oglądałem go dookoła. Dzisiaj już powinien być wentylator wymieniony :> i w końcu będe mógł być spokojny o moją niunie
-
No niestety jestem tego w pełni świadom. Ale co moge zrobić jak na zewnątrz 25 stopni w cieniu a człowiek w korku musi stać, nic sie nie da zrobić, najwięcej mi do 110 podchodziła temp. ale to chyba ze dwa razy. Szczęśliwie są teraz chłodne dni a jutro już wmontuje wentylator.
-
[B5 ADP] Liqui Molly - czy przejść z półsyntetyka na syntetyk ?
KartofeL odpowiedział(a) na jkr80 temat w Audi A4 B5
Ja nie wiem co było wcześnie zalane do mojej Audi przed kupnem i zalałem w ciemno syntetyk Castrol Edge 5W/30 na 15k km dolałem z 5 litrów do silnika, ostatnio sie to jakoś zminimalizowało, ale mam zamiar zalać na dniach półsyntetyk. -
ja też mam 1.6 :> i mam wentylowane z przodu Generalnie hamulce mam żylety, musze bardzo delikatnie operować pedałem żeby nie złamać nosa o przednią szybe i mówie całkiem serio.
-
No właśnie nic nie dotykałem tam, oliwy troche dolałem bo mało było. Po prostu Audi ma swoje humory A jak to zrobiłeś że Ci spaliła 6l /100 km ??? Mi minimalnie spaliła chyba z 8,5l przy bardzo lekkiej nodze.
-
Dzisiaj Audi mnie zaskoczyła i chodziła jak marzenie normalnie jakby miała turbine :gwizdanie: ciągneła już od 2000 obrotów Kurzcze gdyby cały czas tak chodziła byłbym najszczęśliwszym posiadaczem Audi w historii no może oprócz szczęśliwych posiadaczy eSek i eReSek
-
bez przesady z tymi posiadaczami 1.6 Ścigałem sie kiedyś z 1.8T pasatem (zagazowany) i nie mógł mi uciec. Gość sie troche zdziwił jak przez CB sie zapytał jaki mam silnik, a ja na to: "1.6 100KM" zaraz sie zaczął tłumaczyć że to pewnie przez gaz itp. pewno przez mase pasata też (zresztą nie wiem ile taki waży) Fakt, że 1.8T jest mocniejsze i czuć że szybciej przyspiesza, ale rewelki bym sie nie spodziewał, no chyba że ktoś ma wyjątkowo zdrowy silnik. Wciskanie jest jak sie Subarką czlowiek przejedzie. 2.5T 210KM (ile niutonów to nie wiem), jak sie zabrałem za wyprzedzanie jednego auta, bo tyle wyliczyłem sobie miejsca jak bym moją 1.6 jechał to skończyłem na pięciu
-
Przebieg mam na liczniku 160 000 km a tak naprawde to najstarsi górale nawet nie wiedzą. Właśnie mam taki zamiar żeby gęstszy zalać, tylko zastanawiam sie właśnie nad syntetykiem 10W/60 i półsyntetykiem 10W/40
-
Jaki lać olej? Mam teraz zalany Castrol Edge 5W 30 (przed nim nie wiem jaki byl zalany, była tylko butelka po mineralu w bagażniku ale pewnie chandlarze dolewali coś na szybko) no i bierze mi ten olej, ale tak dziwnie, najwpierw długo nic nie bierze a pozniej 750ml od razu schodzi. Więc na 15 000 km dolałem chyba z 5l. I teraz chce zmienić na gęstszy, tylko jaki? Carstrol Edge 10W 60 (pełny sysntetyk) czy Castrol Magnatec 10W 40 (półsyntetyk), a może jakiś inny?
-
Dzisiaj strasznie mi muliła czasem jak sie tak zamuli i ruszyć nie można to jak dodam gaz to coś tak dziwnie strzeli (nie z rury wydechowej tylko jakoś tak w silniku) a i czasem też pasek piszczy niedlugo po odpaleniu z zimnego, dzisiaj właśnie piszczał
-
No tak tylko, że od razu jak zobaczyłem że działa po wyjęciu spakowałem go spowrotem, a dzisiaj znów nie działa zaskakuje dopiero jak go pierdzielne kluczem no nic, trzeba nowy wstawić, a auto sie bedzie grzać do tego czsu