
Berny89
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Berny89

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
K-ca
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Więcej ok ale czy odpycha się od dołu tak jak V ? Bo tutaj efekt jest od razu rzedowy 2.0T trzeba utrzymywać w określonym zakresie obrotów . Nie ukrywam że ten silnik też biorę pod uwagę ale w B8 już .
-
Dzięki za kolejną odpowiedź . Liczę się z kosztami ale jakby nie tłumaczyć to rzędowy silnik nigdy nie osiągnie kultury pracy silnika V co jest jakimś argumentem (chyba). Dźwięk , moment obr . Zakładając że celuje w okolice 300-320 KM uważacie że sam SWAP tj przełożenie silnika plus doprowadzenie go do określonego stanu (turbo,zaworki, rozrząd , alternator, rozrusznik itp ) pochłonie takie kwoty ? -remont jednostki -przelozenie -strojenie -ogarniecie elektryki/elektroniki Jeżeli dodawanie postów tutaj komuś przeszkadza chętnie przeniosę rozmowę na priv
-
Dzięki za informacje . Pytanie czy sam masz doświadczenie w swap-ie ? Zastanawia mnie czy mógłbyś rozwinąć co kryje się pod slowem"grube tysiące"
-
Dziękuję
-
Dzięki za odpowiedź . Są na forum jakieś osoby które się zajmują takimi tematami na codzień lub robiły swap-a ?
-
Witam, Jest na forum osoba z którą można skonsultować taki temat jak SWAP w a4 B7 ? - jakie B7 najlepiej pod tym kątem - jakie przeróbki są konieczne -jakie części trzeba zakupić , z jakich wersji silnikowych lub z jakich modeli
-
Daj zdjęcie naklejki na pw sprawdzę Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
bede prawdopodobnie w niedziele w Krk wiec cieżka sprawa ze sprawdzeniem tego . Chyba, że macie kogos znajomego , który mógłby poswiecić chwile?
-
przekonam sie pewnie jak pojade ogladac . A może jest ktoś mądry w tym temacie z KrK ?
-
Wiesz to juz jest na aucie które mam zamiar jechac oglądać dlatego pytam czy sensowny zestaw a nie znam sie kompletnie na lpg
-
Witam , STAG 3+/ reduktor KME Silver/ wtryskiwacze TECH-Dragon /Butla w kole 44L czy ta instalacja jest czegokolwiek warta prosze o szybką opinie Pozdrawiam
-
Witam wszystkich. Na forum jestem od dłuższego czasu ale dopiero teraz się witam. Lepiej późno niż wcale
-
Nie. jak kupiłem była już instalacja dlatego korzystałem ale tak jak mówię zrobione jest na niej 10 kkm. rozumiem, że jest to turbo i Q ale to nie zmienia faktu ze spalanie wydaje się spore porównując do Was. 12-13 nie robi wrażenia ale 14-18 to spora różnica a skoro nie wydaje się to normalne to pytam co może być przyczyna
-
1.8 T Q(150 KM) , a spalanie kosmos bo poniżej 14 nie spada. Z tego co czytam butowanie nie ma aż takiego wpływu wiec gdzie szukać przyczyny skoro gaziarz twierdzi że jest ok ? Na instalacji przejechane jest jakieś 10 kkm ...