Skocz do zawartości

Heineken_al

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Heineken_al

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Lubleskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Heineken_al

0

Reputacja

  1. Uzupełniłem dane ale nie zostałem ponownie wciągnięty na listę wiec sam się zaktualizuję. 1.Lysy705 1 sonda -szkiełkowany 2._bartas_ - 1 sonda BFB- szkiełkowany 3.Bojka1 - BEX 1 sonda- szkiełkowany 4.ziomal-84 - BFB 1 sonda - szkiełkowany 5.Gunwo - BFB - 1 sonda - szkiełkowany 6.Kamel34 - AVJ - 2 sondy - POLERKA 7.Unf - ANB - 2 sondy - szkiełkowany 8.Osaaa - BFB - 1 sonda (bez polerki) - szkiełkowany 9. omen-25 - BFB - 2 sondy (bez polerki) - szkiełkowany 10. husajn22 -BFB 1 sonda (bez polerki) - szkiełkowany 11. pompak - AEB - 1 sonda (bez polerki) - szkiełkowany 12. Heineken_al AVJ - 2 sondy bez polerki - szkiełkowany
  2. No spoko byłem przekonany że moje DP bedzie wykonywał Inkognito skąd ta zmiana??? I dla jasności bo nie jestem w temacie co jest z tym Gregorem10 - kosmiczna cena, długi czas oczekiwania czy tandetna jakość? Proszę o odp nawet na prw.
  3. 1.Lysy705 2.balo25 3.Heineken_al - AVJ 2 sondy 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10
  4. Jak rozumiem potrzebujesz do swojego na jedną czy 2 sondy ? Usystematyzujmy
  5. Ktoś chętny na kolejną turę? Ja jakby co ja potrzebowałbym do AVJ na 2 sondy. Zgłaszajcie się tu na forum to złożymy zamówienie
  6. Witam wszytskich jestem tutaj nowicjuszem więc z góry sorry za głupie pytanie. Posiadam A4B6 z MCE 8E0 907 279 D (ze spryskami świateł) postanowiłem unowocześnić swój samochód i w tym celu dokupić części w przyszłości pozwalające na montarz pełnego wyposażenia. Na pierwszy ogień poszedł moduł komfortu posiadam 8E0 959 433 AD planuję zakupić 8E0 959 433 AH (wg mojej wiedzy pełna funkcjonalność) nie ma tu konfliktu wesji B6/B7 wiec wszystko powinno pójść gładko. Schody zaczynają sie przy MCE posiadam 8E0 907 279 D - czyli "D – LOW (spryskiwacze reflektorów lub bez spryskiwaczy, bez kontroli żarówek)" najlepszą wersją w B6 jest moduł z końcówką "F". Wszystko spoko jednak nie daje on takich możliwości jak ten z B7 np.8E0 907 279 N (DRL, czyjnik deszczu , auto na włączniku świateł itd.). Przeanalizowałem złącza zgodnie z rozpiską autora tematu Bart-S-a i o ile Złącze A oraz B po lekkiej przepince przewodów nie powinny sprawiać problemów o tyle złącze C nastręcza mi kilku problemów z którymi raczej sam sobie nie poradzę. Załączam rysunki jeżeli ktoś miałby ochotę zagłębić się nad tym tematem byłbym wdzięczny. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Heineken_al Złącze A http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4480af0d6db918bb.html Złącze B http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eefe2bf756ace30d.html Złącze C http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/01426a66252f4924.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...