Skocz do zawartości

mariokrzem

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mariokrzem

  1. U mnie diagnosta na przeglądzie zdecydowanie stwierdził, że to jeden z dolnych wahaczy skrzypi. Potem przyłożyłem dyktafon do końcówek i wyszło, że najsilniejszy dźwięk był od strony tarczy przy wahaczu prostym. Dodam tylko, że zero luzu w zawieszeniu, tylko to skrzypienie. Po wymianie prostego spokój
  2. mariokrzem

    [ALL B7] Klimatyzacja

    Dodam jeszcze tylko, że można go dogrzać na postoju na wyższych obrotach ok 2000/min. Cieplejsze powietrze leci wtedy do środka, a i dolny wąż robi się trochę cieplejszy...
  3. mariokrzem

    [ALL B7] Klimatyzacja

    Chyba się za wcześnie pochwaliłem grzaniem, bo następnego dnia znów to samo. Trochę mnie dziwi, że po wyjechaniu z warsztatu grzało a dzień później już nie. Co prawda wymienili termostat na taki sam nieoryginalny twierdząc, że oryginalne warto montować tylko do diesel-i dlatego też nie posiadają oryginałów do benzyniaków. Moje pytania do szanownych ekspertów to: 1. Czy to możliwe, że jeżeli górny wąż od chłodnicy jest ciepły a dolny nie to brak ogrzewania to jednak wina nagrzewnicy a nie termostatu? - jeżeli tak to dlaczego zaraz po wymianie termostatu grzało? 2. Czy to prawda, że do silników benzynowych może nie mieć znaczenia oryginalność termostatu?
  4. mariokrzem

    [ALL B7] Klimatyzacja

    Miałem podobnie.... Objawy: - bak ciepłego nawiewu ze wszystkich dysz - zimno w stopy przy dłuższej jeździe w zimne dni - przeziębienie Sprawdzenie: - błędy na klimatroniku - brak - płyn chłodniczy - w normie - ruch (zimnego) powietrza z dysz przy zadanej wysokiej temperaturze w ustawieniach ogrzewania - prawidłowy - górny wąż chłodnicy - gorący - dolny wąż chłodnicy - lekko ciepły Diagnoza: - zepsuty termostat lub nagrzewnica Rozwiązanie: - wymiana termostatu Rezultat: - dmucha gorącym aż miło
  5. Miałem podobnie.... Objawy: - powolne nabieranie temperatury - na zegarach do 75 stopni - na klimatroniku (kanał 49) do 72 stopni - podwyższone spalanie (ok 12l/100km) Sprawdzenie: - na VAGu czujniki temperatury - OK Diagnoza: - zepsuty termostat Rozwiązanie: - wymiana termostatu Rezultat: - szybkie nabieranie temperatury (kilka minut do 90 stopni) - na zegarach 90 stopni - na klimatroniku 90-98 stopni - spalanie ok 9l/100km
  6. To nie to. Deszczu bryka nie widziała chyba ze 2 miesiące. Mało padało a jak już padało to stała w garażu. A wyciekało tylko po zatrzymaniu przez jakiś czas. Zwróciłem na to uwagę w najgorsze upały, więc to na bank parownik [br]Dopisany: 12 Wrzesień 2008, 21:58_________________________________________________Nie wiedziałem tylko co to za płyn jest wytwarzany i w jaki to cudowny sposób robi się coś z niczego:) Nie próbowałem jak smakuje ale wyglądało jak woda. Jakby to był spirytus to kupiłbym jeszcze kilka takich maszyn i zrobił konkurencję POLMOSowi
  7. mam klime a już myślałem, że gromadzi deszczówke
  8. Zauważyłem ostatnio wysiadając w garażu, że w okolicy skrzyni biegów intensywnie coś wycieka. Po godzinie zbiera się tego spora kałuża... Obserwowałem przez ten czas poziom poziom płynu do chłodnicy, do spryskiwaczy, płynu hamulcowego i wspomagania ale wszystkie bez zmian. Nie jest to też benzyna. Wygląda to jak woda. Macie jakiś pomysł co to jest i skąd może wyciekać. Musiało tego wylecieć już ładnych pare litrów...
  9. Witam szczęśliwych posiadaczy porządnej marki. Do tej pory jeździłem tylko B3, BMW 360i, Passatem B4 a od wczoraj Audi A4 B5. Jakoś od lat wyrabia się przyzwyczajenie do (jedynie słusznej) krzyżackiej technologii Pozdrawiam zacne grono
×
×
  • Dodaj nową pozycję...