-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O nomad999

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ale na początku po wymianie było ok . Dopiero po 2 miesiącach zaczęło terkotać. Może nie trzyma sprężyna?
-
-
Zrobione drugie pomiary. Wyszło podobnie. Czy ktoś ma pojęcie co to może być , że ciśnienie mamy: Na 1 cyl. 3,5 bar na 2 cyl. 6,5 bar na 3 cyl. 10 bar na 4 cyl. 13 bar. na jałowym, a auto nie straciło mocy przy jeździe. Jedyne co to kuleje na wolnych obrotach. Ściągać głowę , czy spróbować czegoś innego?
-
To jeden pomiar na czterech cylindrach, silnik kręcony rozrusznikiem. Oleju nie bierze prawie w ogóle. Oddałem dzisiaj na drugie pomiary. Jak okaże się że mech. wali w kulki to przejadę się do niego. Bo też mi coś nie pasuje, a zrobić wała na remoncie generalnym można bardzo łatwo bo i kto to zweryfikuje bez dobrej kamery. BTW polecisz jakiś zestaw do pomiarów?
-
Na 1 cyl. 3,5 bar na 2 cyl. 6,5 bar na 3 cyl. 10 bar na 4 cyl. 13 bar. Zrobiona próba olejowa- bez zmian, więc to nie wina pierścionków. Jak to możliwe że śmigałem nim z tym 200 km/h . Chyba, że kompresja spadła tuż przed wjechaniem do warsztatu na badanie. Jest też opcja uszkodzonego barometru albo oszustwo mechanika. Bo chyba mało możliwe , że nie ma kompresji tylko na wolnych obrotach, a przy ich zwiększeniu jakimś cudem powraca do normy :)
-
Czołem ! 1.8 t BFB 2003 Przejechałem na LPG 100k km bez większych problemów. Ostatnio wymieniłem reduktor. Więc strojenie LPG od nowa. Dzisiaj najprawdopodobniej okazuje się , że wypaliło 1 albo 2 gniazda ( wypadanie zapłonu, kompresja 30% nominalnej). Pomimo że nie zauważyłem spadków mocy. Tylko kuleje na jałowym. Może to przypadek, ale chyba przejadę się do gazownika ? Jestem z Wrocławia. Ktoś borykał się z problemem wypalonych zaworów 1.8 t już, zna koszt naprawy i sprawdzony serwis?
-
A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia? Pewnie zablokowany przepływ któegos z węży.
-
Sprawdzę, mimo że zaworek z ASO.
-
Dzięki. Już zamówiłem . FEBI za 70 zł ( drogo). Zaworek wymieniałem w zeszłym roku. W dalszym ciągu mam podciśnienie w silniku. Korek wlewu oleju jest wsysany. Może to być wina pękniętego kolana? Spalanie przez to może być wyższe?
-
Dzięki Panowie za rady. Jak to kolano się nazywa ?
-
Zauważyłem , że pękło u mnie kolano ( nr 2) . Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie? Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?
-
Cześć Wpadło mi w oko takie coś: http://reasonableplaza.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=7&zenid=94ms06vpd6euhce722dc9p9s62 Myślicie że to oryginał , bo cena za tyle sprzętu wydaje się niska. A może macie coś do polecenia ? Z góry dzięki.
-
A czy 205/55/17 wejdzie dobrze na felgę?
-
Dzięki. I rozumiem że to optymalny rozmiar pod kątem spalania i hałasu?
-
Mam założone na alufeldze 225/50/R17 Felgi jak na zdjęciu ( poglądowe). Z racji że chcę kupić letnie , chcę coś węższego . Sporo jeżdżę po autostradach - spalanie , hałas. Jaki rozmiar opon węższych kupić żeby pasowały to felg ? 205/55R17 ? albo jakaś szerokość 195 . Tylko żeby weszły na felgi.