Skocz do zawartości

nomad999

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nomad999

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nomad999

1

Reputacja

  1. Ale na początku po wymianie było ok . Dopiero po 2 miesiącach zaczęło terkotać. Może nie trzyma sprężyna?
  2. Na wolnych obrotach, przy ruszaniu coś terkocze. Coś mi nie pasuje ten napinacz. Pomoże ktoś?
  3. Zrobione drugie pomiary. Wyszło podobnie. Czy ktoś ma pojęcie co to może być , że ciśnienie mamy: Na 1 cyl. 3,5 bar na 2 cyl. 6,5 bar na 3 cyl. 10 bar na 4 cyl. 13 bar. na jałowym, a auto nie straciło mocy przy jeździe. Jedyne co to kuleje na wolnych obrotach. Ściągać głowę , czy spróbować czegoś innego?
  4. To jeden pomiar na czterech cylindrach, silnik kręcony rozrusznikiem. Oleju nie bierze prawie w ogóle. Oddałem dzisiaj na drugie pomiary. Jak okaże się że mech. wali w kulki to przejadę się do niego. Bo też mi coś nie pasuje, a zrobić wała na remoncie generalnym można bardzo łatwo bo i kto to zweryfikuje bez dobrej kamery. BTW polecisz jakiś zestaw do pomiarów?
  5. Na 1 cyl. 3,5 bar na 2 cyl. 6,5 bar na 3 cyl. 10 bar na 4 cyl. 13 bar. Zrobiona próba olejowa- bez zmian, więc to nie wina pierścionków. Jak to możliwe że śmigałem nim z tym 200 km/h . Chyba, że kompresja spadła tuż przed wjechaniem do warsztatu na badanie. Jest też opcja uszkodzonego barometru albo oszustwo mechanika. Bo chyba mało możliwe , że nie ma kompresji tylko na wolnych obrotach, a przy ich zwiększeniu jakimś cudem powraca do normy :)
  6. Czołem ! 1.8 t BFB 2003 Przejechałem na LPG 100k km bez większych problemów. Ostatnio wymieniłem reduktor. Więc strojenie LPG od nowa. Dzisiaj najprawdopodobniej okazuje się , że wypaliło 1 albo 2 gniazda ( wypadanie zapłonu, kompresja 30% nominalnej). Pomimo że nie zauważyłem spadków mocy. Tylko kuleje na jałowym. Może to przypadek, ale chyba przejadę się do gazownika ? Jestem z Wrocławia. Ktoś borykał się z problemem wypalonych zaworów 1.8 t już, zna koszt naprawy i sprawdzony serwis?
  7. nomad999

    Problem chyba z odmą.

    A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia? Pewnie zablokowany przepływ któegos z węży.
  8. nomad999

    Problem chyba z odmą.

    Sprawdzę, mimo że zaworek z ASO.
  9. nomad999

    Problem chyba z odmą.

    Dzięki. Już zamówiłem . FEBI za 70 zł ( drogo). Zaworek wymieniałem w zeszłym roku. W dalszym ciągu mam podciśnienie w silniku. Korek wlewu oleju jest wsysany. Może to być wina pękniętego kolana? Spalanie przez to może być wyższe?
  10. nomad999

    Problem chyba z odmą.

    Dzięki Panowie za rady. Jak to kolano się nazywa ?
  11. nomad999

    Problem chyba z odmą.

    Zauważyłem , że pękło u mnie kolano ( nr 2) . Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie? Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?
  12. Cześć Wpadło mi w oko takie coś: http://reasonableplaza.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=7&zenid=94ms06vpd6euhce722dc9p9s62 Myślicie że to oryginał , bo cena za tyle sprzętu wydaje się niska. A może macie coś do polecenia ? Z góry dzięki.
  13. A czy 205/55/17 wejdzie dobrze na felgę?
  14. Dzięki. I rozumiem że to optymalny rozmiar pod kątem spalania i hałasu?
  15. Mam założone na alufeldze 225/50/R17 Felgi jak na zdjęciu ( poglądowe). Z racji że chcę kupić letnie , chcę coś węższego . Sporo jeżdżę po autostradach - spalanie , hałas. Jaki rozmiar opon węższych kupić żeby pasowały to felg ? 205/55R17 ? albo jakaś szerokość 195 . Tylko żeby weszły na felgi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...