Jump to content
IGNORED

Problem chyba z odmą.


dugi6.91

Recommended Posts

Panowie problem zauważylem zze caly motur jest zalany oliwa prawdopodbnie spod uszczelki pod napinaczem ale z tym obie poradze. Wydaje mi sie co prawda ze to przez zatkana odme. Dzis odkrecilem korek na zapalonym motorze i zauwazylem ze on nie podskakuje a zasysa go do środka dodam że auto dziwnie jakby nie ciągnelo powyzej 4k obr. Jakieś rady mam AVJ-a od maja swieżo po swapie i tych problemow nie było. :) 

Link to comment
Share on other sites

A mozesz go wskazać jakąś fotką lub czymśkolwiek bo wszystkie schematy odmy na forum powygasały i nigdzie nie umie znaleźć.

 

Link to comment
Share on other sites

Proponuje przejrzeć cały układ odmy i czyszczenie bo jak tego nie robiłeś to na pewno jest tam trochę osadu 

Link to comment
Share on other sites

Jak u mnie padł zaworeknr 6 na schemacie to też miałem taki problem

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o zaworek nr 6  radzę zakupić ori z ASO, bo mogą się dziać cyrki. Wymieniałem niedawno kilka elementów odmy i jeszcze raz muszę wymienić ten zaworek, bo przy zamienniku zasysa korek oleju.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 30.11.2017 o 16:11, Wojtek95 napisał:

 

Screenshot_2017-11-30-16-10-15.jpg

 

Zauważyłem , że pękło u mnie kolano  ( nr 2) .

Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie?  

Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, nomad999 napisał:

Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?

Trzeba się nagimnastykować ale da się. Trzeba przesunąć zbiorniczek wyrównawczy i będzie lepszy dostęp.

Link to comment
Share on other sites

  Zauważyłem , że pękło u mnie kolano  ( nr 2) .

Może to mieć wpływ na zwiększone spalanie?  

Ciężki dostęp. Wymieniał ktoś może bez wyciągania kolektora?

 

 

 

Góra 20 minut roboty. Musisz tylko odkręcić zbiornik wyrównawczy, odpiąć od niego wtyczkę i już masz dostęp. Później tylko jedna opaska nr 8 z trójnika i blaszka zabezpieczająca nr 4. Spalanie jak najbardziej może być większe.

Sprawdź od razu zaworek numer 6.

 

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, cysiek18 napisał:

Góra 20 minut roboty. Musisz tylko odkręcić zbiornik wyrównawczy, odpiąć od niego wtyczkę i już masz dostęp. Później tylko jedna opaska nr 8 z trójnika i blaszka zabezpieczająca nr 4. Spalanie jak najbardziej może być większe.

 

 

Dzięki Panowie za rady. Jak to kolano  się nazywa ?

Link to comment
Share on other sites

Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść. 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, sitar napisał:

Rura odpowietrzajaca 06A103213F. Tak jak koledzy pisali odkręć przy okazji zaworek nr 6 na schemacie i zobacz czy puszcza w jedną stronę. Z wymianą tej rury nie schodzi się tak 20 min ....Moja pękła równo z zabezpieczeniem na grubszej stronie i za ch...j nie chciała wyjść. 

Dzięki. Już zamówiłem . FEBI za 70 zł ( drogo). 

Zaworek wymieniałem w zeszłym roku.

W dalszym ciągu mam podciśnienie w silniku. Korek wlewu oleju jest wsysany.  Może to być wina pękniętego kolana? Spalanie przez to może być wyższe?

 

Link to comment
Share on other sites

Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, sitar napisał:

Może warto sprawdzić ten zaworek- na forum niektórzy wymieniali po kilka w ciągu roku

Sprawdzę, mimo że zaworek z ASO.

Link to comment
Share on other sites

Warto wymienić bo pozalewa ci olejem silnik a i przez uszczelniacze na sprzęgło. Czy jest dobry sprawdzisz blokując przepływ przez waż pomiędzy zaworkiem a kolektorem - jak jest zły po zblokowaniu przepływu obroty powinny spaść.

Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, keczu napisał:

Warto wymienić bo pozalewa ci olejem silnik a i przez uszczelniacze na sprzęgło. Czy jest dobry sprawdzisz blokując przepływ przez waż pomiędzy zaworkiem a kolektorem - jak jest zły po zblokowaniu przepływu obroty powinny spaść.

A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia? Pewnie zablokowany przepływ któegos z węży.

Edited by nomad999
Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, nomad999 napisał:

A jak nie zawór, to jaka może być inna przyczyna podciśnienia?

Najczęściej jest to wina tego zaworu ale może jeszcze zawór regulacji ciśnienia nr 20 06A129101D z rysunku 145-085 mógłby mieć wpływ na podciśnienie. Wydaje mi się, że najpierw sprawdź zaworek 6 poprzez zdławienie przepływu od kolektora. Ja u siebie niedawno wymieniałem.

Edited by keczu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...