Skocz do zawartości

cjubas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cjubas

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cjubas

0

Reputacja

  1. To jest dodatkowa pompa do studzenia turbo. Tak wstawiłem tak jak ma być. Znalazłem dzisiaj prawdopodobnie przyczynę - rozwalony pojemnik na ten silikat/krzemiany w starym zbiorniczku wyrównawczym. Wie ktoś czy da się to czymś rozpuścić ? Pewnie zarypało mi i nową nagrzewnicę...
  2. Ok, myślę że wieczorem jeszcze dzisiaj posprawdzam. Pierwsze słyszę o dwóch termostatach - jeśli jest gdzieś drugi, to chętnie się dowiem gdzie... Słyszałem ze 2 są w dieslach...
  3. Jeśli chodzi o silnik temp jest tak jak pisałem 93-97 st. Wentylatory włączają się przy bodajże 106st. Na climatronicu nie pamiętam w tej chwili, ale on dostaje po can info o temp wody w silniku więc pewnie pokaże to samo. Sprawdzę. Na wszystkich czujnikach nawiewu temp taka jak czuje, czyli zimno Klapy działają od razu uprzedzając pytania. A głównym powodem nie grzania jest brak przepływu... Pytanie czy zdarzało się żeby ten silikat ze zbiorniczka np mógł zatkać jakiś kanał w głowicy?
  4. Ja zdejmowałem tylko schowek. Ani radio, ani panel climatronic, tymbardziej tunel środkowy. Jak coś mam klimę 3strefowa.
  5. Cześć, generalnie nie mam już siły, wyczerpują mi się już nawet najgłupsze pomysły, historia już długa, i niestety grzania jak nie było, tak nie ma... Walcze z tym ogrzewaniem jakoś od 3 miesięcy, ale postaram się chronologicznie... Audi A4 B8, 2.0tfsi caeb 211km, 6b tiptronic kxt quattro. Silnik po generalnym remoncie w marcu tego roku (wada olejowa). Zaczynając co zrobiłem do tej pory: płukanie odkamieniaczem całości, potem samej nagrzewnicy, potem płukanie woda destylowana x razy aż się przestało pienić - grzanie niby wróciło, ale na chwile wymiana zaworu 1J0 819 809, znowu grzanie się pojawiło i znikło za krótki czas. Generalnie na początku po każdym spuszczeniu płynu grzanie wracało. pompa wody (poprzednia miała 2 lata no ale), wymieniłem bo pomyślałem że może jakaś wadliwa. Oczywiście ASO, komplet z termostatem i czujnikiem temp wody. chłodniczka nagrzewnicy (nissens), tutaj po wymianie efekt utrzymał się parę dni. Grzanie zazwyczaj znikało po mocniejszym przepałowaniu, tym razem utrzymało się dłużej... korek wlewu zbiorniczka wyrównawczego, króciec - 06H121132H - co z głowicy wychodzi (był niedokrecony od remontu i zamiennik, także po prostu wymieniłem na nowy), pompka wody after run (v51 bodajże) - była zatarta, sztywna - plastikowa rurka od wody, kilka przewodów wodnych zbiorniczek wyrównawczy gdzieś tam po drodze większość uszczelek w wężach wymieniona Płukałem też wodą z sieci, od tyłu, od przodu, z pompą wody i bez pompy, przez węże chłodnicy itp. Wszędzie drożne. Efektów brak. Był już czas kompletnej lodówki. Odpowietrzałem układ wg procedur, wg swoich wymyślonych sposobów, próżnią, ciśnieniem, to nie to. Test CO2 zrobiony - negatywny. Auto nie przegrzewa się, utrzymuje bardzo ładnie temperaturę przy normalnej jeździe - 93-97 st. Powodem braku grzania jest brak przepływu przez nagrzewnice, ale już od głowicy woda nie leci. Tzn czasem leci ale bardzo słabo. Podpinałem nawet przezroczysty wąż, dziwnie się zachowuje płyn, pulsacyjnie dość płynął przez niego. I jeszcze tak, od razu po remoncie były mrozy, auto grzało, ale docierałem silnik wiec jeździłem delikatnie. Potem lato to wiadomo. Potem w sierpniu zmieniałem żeliwo w turbo, na drugi dzień było zimno i zauważyłem że nie ma ogrzewania. Od tamtego czasu zacząłem te wszystkie wymiany. Jedyne co mi przychodzi do głowy że coś się przytkało w głowicy? W akcie desperacji - kupiłem dodatkową pompę wody chyba z diesla - albo z system start/stop - w każdym razie 8K0965561A. Podłączyłem ją do stałego plusa w celu sprawdzenia czy ta pompa pomoże głównej pompie w tłoczeniu wody przez nagrzewnice - w zasadzie główna pompa pcha, a ta co dołożyłem ciągnie. Jest trochę lepiej, jak mam ustawione temperatury rzędu 21, daje rade, ale gdy dam na HI, niestety wydajność totalnie spada. Póki co tyle pamiętam, jeśli sobie coś przypomnę - dopiszę. Pozdrowienia i mam nadzieje że może ktoś coś wymyśli ?
  6. Tak, da się. Musisz ściągnąć schowek, potem zdjąć wentylator, rozpiąć pare kabli, nawiew na nogi, odkręcić chyba 2 albo 3 śruby, odblokować od góry (ciężko zobaczyć, ale da się wymacać) takie zabezpieczenie i rozpinasz bok nagrzewnicy pociągając jej prawą strone do góry - z tego co pamiętam... Potem rozpinasz cięgna od klap, odkręcasz parę wkrętów i jesteś przy nagrzewnicy.
  7. Rozebrałem tunel, dołożyłem 2 piny i niestety w dalszym ciągu sterownik nie przyjmuje adaptacji - poza zakresem. Kod dostępu wpisuje wcześniej. Próbowałem tez odisem, ale też wyskakuje błąd- brak odpowiedzi od sterownika. Także chyba nie pozostaje nic innego jak się poddać. Masę podłączyłem przy slupku A. Chyba to bez znaczenia ?
  8. U mnie sytuacja jest podobna - samochód z USA. Z tym że ja nie miałem lampki do airbag off, więc pewnie też nie mam tej maty w siedzeniu pasażera. Cały czas myślałem że zrobiłem gdzieś błąd w pinach, aż w końcu wpadłem na "genialny" pomysł zobaczyć drugą stronę czarnej wtyki i oczywiście pinów nie mam obsadzonych. I teraz pytanie - czy ktoś ciągnął dalej kable do sterownika airbag ? Czy sterownik airbag w ogóle to będzie obsługiwał, skoro kabli w czarnej wtyczce nie ma ? Jestem skłony zrobić rozpierdziel i dobrać się do sterownika airbaga, ale wolałbym wiedzieć że ma to sens Pozdro!
  9. Cześć, jestem po montażu przycisku do ADS i... Niestety kupiłem jakiś nietypowy (z dynamic na środku, a nie jak wszędzie auto), i nie działa, w 09 błąd "niezrozumiały sygnał". Komunikacja działa, jak zmieniam w adaptacjach tryb podstawowy na dynamic, podświetla się sport, jak dam auto, podświetla się dynamic, comfort - comfort. Jednak strzałki nie działają, i z panela trybu zmienić się nie da. Dlatego myślę że przycisk nie taki jak trzeba ? Chyba że ktoś miał taką przypadłość i jakoś da się wybrnąć ? Pozdro
  10. Cześć, takie pytanko. Mam a4 avanta, w którym mam zamontowane koła z oponami 225/55/17, także takie jakie w a4 b8 allroad. W związku z tym że mam większą średnicę koła, licznik zaniża ~ 1-2km/h. W kodowaniu licznika nie mam do wyboru allroada, jedynie a4/a5, jako jedyna opcja. Próbowałem na ślepo z kodowaniem, ale nie udało mi się nic trafić. znacie może kodowanie z allroada ? Bo nie chce mi się wierzyć, że allroad fabrycznie zaniża prędkość. Pozdrawiam.
  11. Witam, czy mógłby ktoś podać, jakie ma kodowanie do wersji z quattro i automatem? Chodzi mi głównie o pierwsze 2 cyfry. Nie mogę nigdzie znaleźć. Pozdro:) EDIT: Strzelając na ślepo, zgadłem kodowanie, trzeba zmienić pierwsze dwa znaki z 1B na 0F, wtedy działa pompa z manuala w automacie, w quattro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...