-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O milio86

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
milio86 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
witam i jak udąło ci sie klucz ogarnac bo chcem to u siebie robic i sa dwa rodzaje 22 i 21 mm i nie wiem który kupić ?
-
OK dzieki za pomoc panowie. Pozdrawiam
-
nie dawał nowych śrub własnie dlatego czy teraz jak piszecie dać sruby regulujace nowe i śruby trzymajace pompi i werugolac na 180 stopni rozumiem tak zrobie bo w sumie wymieniliśmy wszystkie uszczelki wraz z grzybkami na pompkach i niestety moglem pomysles o sróbach :/
-
ok dziękuje panowie tak zrobię bo właśnie wymieniałem zestaw montażowy pompowtrysków uszczelki i tak dalej i zauważyłem lekkie ślady na pompce i w gnieździe pompowtryskiwaczy z jednej strony wyrobione. A powiedzcie jak teraz bym kupił mocowania ze śrubami to czy coś się stanie jak je teraz zamontuje bez wyciągania pompowtrysku ? dziekuje za informacje z góry
-
Nic nikt nie słyszał nie mogę tego znaleźć ale kiedyś widziałem ???
-
Witam tak jak w tytule słyszał ktoś kiedyś o adapterach mocowan pompowtryskiwaczy ? Kiedyś mi się przez oczy przewinelo takie cudo, chodzi o to żeby pomka była dociskana z 2 stron a nie jak w fabryce wybijajac gniazda.
-
Spróduj zrobic to co ja i jeszcze ta osłona co jest od tarczy na dole woło wachaczy odegnij od niej lekko w strone tarczy tylko tak zeby tarczy nie dotykała tez to robiłem i naprawde nic sie nie dzieje juz tego nie słysze teraz mam inny problem bo drugi komplet tarcz ma bicie podejrzewam ze to piasta jest krzywa chyba tylko ze samej nie wymienie musze z łozyskiem czyli 350 mnie wyjdzie ruvelle czy cos takiego
-
osłona nie bo łapałem reka za nia i sie trzyma i nie obciera a łozysko jak napisales to bedzie buczec predzej Załatwione jednak klocek od strony tłoczyska latał wystarczyło te blaczki co sa na klocku bardziej wygiąć zeby ciasno weszły w tłoczysko i jest git
-
mam pewna poszlake jak kopne w koło to słychac to jak jade po dziurach i lekko dotke hamulca cisza stawiam jarzmo klocek jednak jutro zobacze
-
zgadza sie dzieki
-
duzo osób stawia na luzny klocek jarzma w zaciskach i jutro sprawdze czy jak bede jechal i lekko dotkne hamulca czy bedzie słychac dalej
-
wiem ze sa to prawda ale ile forumowiczów tyle odpowiedzi a nie którzy udają ze się znają przeszukałem tyle ze masakra wiec pisze na własnym forum ponieważ posiadacie a4 b6 i chodzi konkretnie o to auto. dodam ze zawiecha sprawdzona układ kierowniczy ok po wymianie drazków i koncówek nie wiem przegub moze lub zaciski jeszcze jutro znowu go podniose i bede szukał
-
Witam pacjent a4 b6 AVF AVANT podczas jazdy po nie równościach słychac metaliczny dzwiek wydobywający sie z lewego koła ale tylko podczas otwartej szyby przy zamknietej cisza? moze jakies sugestie gdzie szukac pomysły bo sprawdzalem patrzyłem i wszystko sie trzyma.nie wiem moze z zaciskiem cos lub górna guma od amora. z góry dziekuje za podpowiedzi.
-
o to mi chodziło dzięki chłopaki
-
nic kompletnie nie słyszałem po prostu dojechałem do krzyżówki i jak miałem jechać to już nie mogłem wbić biegu żadnego a teraz na kanale odpaliłem auto wszedłem posłuchać i nic sprzęgło jak ciskam nogą normalnie chodzi jak zawsze przy aucie głównie sam robię rozrząd sam wymieniałem robię dla własnych potrzeb tylko wcześniej w citroenie jak miałem to wymieniałem tarcze sam tylko mnie martwi bo wysprzeglik hydrauliczny jest to potem coś odpowietrzać trzeba?