Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Mam dość duży problem z autem polegający na tym, że auto na zimny odpala od strzała natomiast na ciepłym po godzinnym postoju czy też krótszym ( póki nie wychłodzi się totalnie) ma problem z odpaleniem. Polega to na tym, że kręci długo i odpala, a na przykład po odczekaniu dwóch godzin kręci nie zapali gdy ponowię próbę odpalenia samochodu to odpala i jakby wszystko wraca do normy. Komputer nie wyrzuca żadnego błędu. Podłączyłem go pod komputer (vcds) i próbowałem go diagnozować, tak jak wcześniej napisałem 0 błędów, wartości które kontrolowałem to ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia, niskiego ciśnienia, czas wtrysku, powietrze doładowania, temperatura powietrza doładowania, korekty, wypadanie zapłonów. Szczerze jeśli chodzi o paliwo i ciśnienia z nim związane to nie mam czego się doczepić, brak wypadania zapłonów, wszystko według wymaganych wartości. Może ktoś miał podobny problem, może ktoś może naprowadzić gdzie dalej szukać? Na tę chwilę wymieniłem poniższe podzespoły:
pompa wysokiego ciśnienia
2x elektrozawór zmiennych faz rozrządu ( czerń talerzyki )
Czujnik wałka rozrządu
Czujnik wału korbowego
Wtryski x 4
Czujnik temperatury
IMG_5608.mov
IMG_5609.mov