Skocz do zawartości

dragonlp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dragonlp

Osiągnięcia dragonlp

0

Reputacja

  1. dragonlp

    Skradzione

    W nocy z niedzieli na poniedzialek 8-9.06.2014 skradziono przy ulicy Bajana 63 we Wrocławiu, Audi A4 B6 2001r. Granatowy, DTR38684 peknieta tylna listwa, przednia szyba nie oryginalna, auto po lekkim gradobiciu. Jezeli ktos cos moze wiedziec lub zauwazy taki samochod, prosze o kontakt 880 248 628 Niestety nie mam żadnych zdjęć gdyż nie miałem nigdy potrzeby ich zrobić
  2. Problem w tym że nie miałem żadnych dodatkowych zabezpieczeń, tyle co fabryka dala czyli immobiliser. Byłem całkowicie przekonany że to jednak za stare auto żeby ktoś się na nie zaczaił. Skurwiele musieli zawinąć w nocy i to raczej sprawna akcja gdyż nie było żadnych śladów włamania. Generalnie pogodziłem się z tym że auta już nie znajdę bo pewnie jest już rozebrane na części a wiadomo jak Policja funkcjonuje w naszym kraju ale zawsze warto próbować. Poruszyłem wszystkie możliwe kontakty aby odnaleźć auto ale marne szanse. Wiem jak to funkcjonuje i już pewnie sama skorupa została... Jakbym dorwał to łapy upierdoliłbym przy samej d*pie. A na prawdę strach do Wrocka z Audicą jechać gdyż mi ją zawineli jak byłem na jedną noc u rodziców we Wrocławiu. Dość spontanicznie gdyż miałem wracać do siebie ale stwierdziłem że przekimam u rodziców. Także jeździli na chybił trafił i akurat padło na moją.
  3. W nocy z niedzieli na poniedzialek skradziono we Wrocławiu przy ulicy Bajana 63, Audi A4 B6 2001r. Granatowy, DTR38684 peknieta tylna listwa. Jezeli ktos cos moze wiedziec lub zauwazy taki samochod, prosze o kontakt 880 248 628
  4. Miałem podobny problem. Auto totalnie straciło moc i nie chciało jechać. Po odpaleniu na zimno, przez pierwsze kilometry jechał dobrze a później w ogóle "nie ciągnął". Przyczyną był czujnik ciśnienia doładowania. Wymieniony, błędy od razu pokasowaliśmy i problem z głowy. Powiedziano mi również że ten czujnik to regularny problem w A4 B6, przynajmniej w 1.9tdi.
  5. Zaworek jest przy filtrze paliwa i warto od niego zaczac bo to koszt bodajze 30zł, sciagasz pokrywe silnika, sciagasz przewody z zaworka, wyciagasz i wkladasz nowy... robota dla laika nawet warto rowniez sam filtr paliwa wymienic jak jest juz stary bo to tez moze byc jakas przyczyna, jak to nie pomaga to uszczelniacze PD, przewody paliwoe, pompa paliwowa... przyczyn moze byc kilka. Jak pisałem wyżej, u mnie problemem były uszczelniacze i zle dokrecony 4 PD.
  6. jak to byli jacyś "druciarze" to nigdy nic nie wiadomo czy Ci faktycznie wymienili... możliwe że swoich "fachowym" okiem stwierdzili ze sa ok i nie wymieniali a policzyli za wymiane, tego tak na prawde nie wiesz ja za zestaw Ori Bosch'a zaplacilem 124 zł (link do aukcji masz na pw) i robiłem to sam, ze swoim ojcem. Przy wymianie uszczelniaczy należy pamiętać żeby od razu wymienić śruby do nich. masz 4 a w ASO za sztukę wołają bodajże 12zł, ale nie mam pewności. Głowicy się nie ściąga bo po co odpowiedni zestaw kluczy, kumaty znajomy, czteropak i samemu można to zrobić a jak masz obawy to w okolicach 100/150zł powinna wymiana uszczelniaczy kosztować wraz z regulacją. Masz 100% pewności że PD masz sprawne? podłączane i testowane Vagiem ? Jak tak to ok
  7. Przy filtrze paliwa masz ten zaworek. Pompowtryskiwacze masz sprawne ? ja miałem ostatnio ten sam problem i jak wymieniłem uszczelniacze to wszystko wróciło do normy. Posprawdzaj ewentualnie przewody paliwowe czy gdzies nie są uszkodzone.
  8. Trochę odgrzewam zleżałego kotleta ale może komuś pomoże informacja iż wymiana uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach pomogła. Co więcej, dzięki tej sytuacji z czystej ciekawości zajechałem do ASO Audi i dowiedziałem się że pompowtryskiwacze były wymieniane przez poprzedniego właściciela jakieś 50 tys. km temu więc od razu zostało wykluczone zużycie tych elementów (a pisze to dlatego, bo w jednym warsztacie Panowie "specjaliści" od wiązania drutu upierali się że pompowtryskiwacze kończą swój żywot ze względu na przebieg auta, a na liczniku 204000 - nijak do ostatniego zapisu w 2013 w ASO 303000 ;]). Dokładnie to paprał sprawę 4 wtrysk, ponieważ był nie dokrecony, lub w ASO nie postarali się aby przykręcić je odpowiednio, czyli 12Nm i 3/4 obrotu po złożeniu wszystkiego do kupy - silnik żyleta. Pali na dotyk czy zimny czy ciepły, czy stoi pod górkę czy z górki. Podziękował za podpowiedz użytkownikowi KANAL P.S. pytanie na koniec - czy po tej wymianie uszczelniaczy, zawsze należy regulować pompowtryski ? nawet jeśli praca silnika jest prawidłowa oraz gdy mam odczucie że nabrał mocy ? Powiedziano mi że jak dobrze pracuje to żeby nic nie regulować i nic nie zmieniać, że co innego gdyby były pompowtryski wymieniane na nowe. jak z tym jest ? nie mam na myśli ustawienia kątu pompowtryskiwacza lecz ten drugi etap regulacji, coś w ten deseń Regulacja pompowtryskiwaczy : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
  9. Witam wszystkich, Mój problem jest bardzo podobny do sytuacji "Koles999". Przy porannym odpalaniu auta potrafi na chwile zachłysnąć się paliwem a później już tylko kręci i kręci. Potrafi tak kręcić nawet do 20/30 sekund i jak dostanie dawkę paliwa to odpala. Wymieniłem filtr paliwa oraz zaworek zwrotny bo w pierwszej kolejności na to padło podejrzenie ale nic to nie dało. Co więcej, auto lepiej odpala jak jest postawione maską do dołu, jak stoi pod górkę nawet 1h/2h to znowu jakby paliwo cofało się do zbiornika. Vag nie wykazał żadnych błedów także wydaje mi się że pompa paliwa przy silniku i zbiorniku jest w porządku. Zdiagnozowaliśmy również wtryskiwacze i wszystkie działają prawidłowo. Mieszczą się w zakresie wartości prawidłowej pracy. Teraz brak mi dalszych pomysłów co to może być, ktoś rozwiązał może ten problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...