Skocz do zawartości

Król Julian

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Król Julian

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Król Julian

0

Reputacja

  1. Jakieś inne logi proponujecie? Chcę sprawdzić auto przed długą drogą
  2. Tak, na PB z tym że 95, bo jestem w Szwecji a tu dostać 98 to nie ma szans
  3. Cześć, potrzebuję waszej pomocy w ogólnej analizie logów mojego BEXa, chcę się dowiedzieć w jakim stanie jest ślinik. Linki do logów: dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_020_HGZz7.html http://vaglogi.pl/log-002_033_EHHUD7m.html http://vaglogi.pl/log-115_118_XR88EIi.html statyczne: http://vaglogi.pl/log-003_020_OaU41.html http://vaglogi.pl/log-115_118_4wDVF.html http://vaglogi.pl/log-002_033_H24Y14.html Niepokoi mnie sonda lambda, o ile dobrze rozumiem krótkoterminowa. Temperatura otoczenia podczas pomiaru 17 stopni.
  4. Jeśli to nie problem dla Ciebie to bardzo chętnie.
  5. tzn mierzyli na hamowni 4x4 na kolach z tymi logami będzie ciężko cały czas walczę z lapkiem żeby się podłączyć pod auto...
  6. Cześć Mam taki mały problem. Wydawało mi się że mój bex coś słabo jedzie. Pojechałem do mechnika aby sprawdził w jakim ogólnie stanie jest motor. Stwierdził że wszystko jest ok, więc pojechałem na hamownie V-Tech w Olsztynie. Chłopaki zmierzyli auto i ku mojemu zdziwieniu wyskoczył "ładny" wykres. Teraz pytanie czy auto dobrze zareagowało na wywalenie kata (usunięcie drugiej sondy z kompa) i TIP czy być może było już wcześniej coś grzebane przy sofcie? Jakie jest Wasze zdanie? Niestety nadal nie jestem zadowolny z tego jak auto się zbiera, może to przez to że stosunek masy do mocy nie jest najlepszy...
  7. gregor10 robi ale widziałem w jednym temacie że w tej chwili nie prowadzi zamówień...
  8. No dobra a co z tym dolotem? Silikon czy kwasówka? http://baq-garage.pl/produkt/sztywny-dolot-tip-1-8t-audi-a4-b5-b7-passat-94-07/ Pilna sprawa muszę to jak najszybciej zamówić
  9. Dolot sprawdzony... wniosek: kierownica powietrza do wymiany! kod z etki: 06B133356AH jeden z z tych "paluchów" które wychodzą z tej kierownicy jest praktycznie urwany, wydaje mi się że siedzi tam jakiś czujnik xD (//edit: nie czujnik a zaworek n75 - jednak szukanie w google nie boli ) Teraz pytanie: Czy kupić ori dolot czy może dołożyć (z myślą o moich planach) i kupić już silikonowy (http://fmic.pl/tip-turbo-inlet-pipe/46181-audi-a4-b6-b7-vw-passat-b5-18t.html), albo jeszcze inny? Co do logów to czekam na kabel: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 Wyczytałem, że ten będzie odpowiedni do mojego autka. Jeszcze jedna sprawa przy wymianie rozrządu zauważyłem pocenie się prawego IC, jakaś rada? Odkryłem wodę w pompie wtórnego powietrza... Naprawiać czy usunąć, bo i tak będzie wstawiany downpipe?
  10. no i ok ja też tak założyłem dzięki!
  11. Siema zakupiłem nowy typ rozrządu CT909K10 do mojego BEX'a z 2003 roku quattro. Wydaję mi się że jednak coś mi tu nie pasuje... jak zamontować tą cholerna rolkę?
  12. Siema Zapalił mi się check, po podłączeniu kompa wywaliło takie błędy: 17522- Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wyskoie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16795- Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17536- Mieszanka za uboga strona1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność 16524- Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) - BŁĄD SPORADYCZNY 16804- System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia W aucie siedzi LPG STAG reduktor GOLD. Silnik BEX. Quattro. Objawy: brak mocy- okropnie mułowaty (na PB jest minimalnie żwawszy). Po kasacji błędów auto idzie o niebo lepiej, niestety znów pojawił się check i pokazało te same błędy, z tym że pierwszy pojawił się 17522, dopiero później dołączyła reszta. Od czego zacząć naprawę? Regulacja LPG? Wywalenie kata, wstawienie dp i usunięcie drugiej sondy? Sprawdzenie całego układu dolotowego ( na co najbardziej zwrócić uwagę)? Miałem w planach wirusa, niestety musi poczekać, aż uporam się z tym.
  13. Cześć! Potrzebuję rozrząd do 1.8T BEX Quattro 2003, podobno ten jest dobry CONTI CT909K10 i P547 (pompa HEPU) pompa może być też SKF'a. Proszę o szybką odpowiedź.
  14. w szukajce internetowej google znalazłem podczas szukania informacji o a4 b6 którą planuję kupić jak najszybciej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...