Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T BEX] kilka błędów i innych dolegliwości typowych dla 1.8T


Król Julian

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Zapalił mi się check, po podłączeniu kompa wywaliło takie błędy:

17522- Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wyskoie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY

16795- Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia

17536- Mieszanka za uboga strona1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność

16524- Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) - BŁĄD SPORADYCZNY

16804- System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia

W aucie siedzi LPG STAG reduktor GOLD. Silnik BEX. Quattro. Objawy: brak mocy- okropnie mułowaty (na PB jest minimalnie żwawszy).

Po kasacji błędów auto idzie o niebo lepiej, niestety znów pojawił się check i pokazało te same błędy, z tym że pierwszy pojawił się 17522, dopiero później dołączyła reszta. Od czego zacząć naprawę? Regulacja LPG? Wywalenie kata, wstawienie dp i usunięcie drugiej sondy? Sprawdzenie całego układu dolotowego ( na co najbardziej zwrócić uwagę)?

Miałem w planach wirusa, niestety musi poczekać, aż uporam się z tym.

Edytowane przez Król Julian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia dolotu kompresorem i po usunieciu nieszczelnosci, zrob logi dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot sprawdzony...

wniosek: kierownica powietrza do wymiany! kod z etki: 06B133356AH

jeden z z tych "paluchów" które wychodzą z tej kierownicy jest praktycznie urwany, wydaje mi się że siedzi tam jakiś czujnik xD (//edit: nie czujnik a zaworek n75 - jednak szukanie w google nie boli :P)

Teraz pytanie:

Czy kupić ori dolot czy może dołożyć (z myślą o moich planach) i kupić już silikonowy (http://fmic.pl/tip-turbo-inlet-pipe/46181-audi-a4-b6-b7-vw-passat-b5-18t.html), albo jeszcze inny?

Co do logów to czekam na kabel:

http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103

Wyczytałem, że ten będzie odpowiedni do mojego autka.

Jeszcze jedna sprawa przy wymianie rozrządu zauważyłem pocenie się prawego IC, jakaś rada?

Odkryłem wodę w pompie wtórnego powietrza... Naprawiać czy usunąć, bo i tak będzie wstawiany downpipe?

Edytowane przez Król Julian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a co z tym dolotem?

Silikon czy kwasówka? http://baq-garage.pl/produkt/sztywny-dolot-tip-1-8t-audi-a4-b5-b7-passat-94-07/

Pilna sprawa muszę to jak najszybciej zamówić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metalowe TIPy robi ktoś z forum (chyba nawet niejedna osoba), pewnie ze 100pln taniej. Tylko nie pamiętam kto :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...