Skocz do zawartości

gob_goblin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gob_goblin

Osiągnięcia gob_goblin

0

Reputacja

  1. gob_goblin

    Falowanie obrotów

    Witam. Panowie borykam sie z tym samym problemem. Przeczytałem cały temat i nic nie pomogło a mianowicie. 1.8T 195kkm przebiegu założyłem instalacje gazowa i po przejechaniu 400km na gazie zaczeło sie. silnik zaczał drgac i objawy wskazywały na cewki. u mnie sytuacja wyglada tak ze na PB dużo bardziej szarpie niz na gazie. na gazie co jakis czas słychac tylko stuk jak by wypadający zapłon. Oddałem je do mechanika stwierdził ze jak 1.8t przy około 200kk przebiegu i do tego ze świezym gazem to na pewno cewki. Odczyt z vga wypadający zapło na pierwszym i drugim cilindrze. zakupił 2 cewki zmienił sytuajca sie nie poprawiła tyle ze komunikat zniknał. założył wszystkie cewki nowe (NGK) na chwile ustało po chwili wrociło z błędem czujnika połozenia wału kupił oryginał załozył chodziło przez chwile zaraz to samo wróciło z błędem położenia wałka rozrządu który tez zmienił. samochód zaczał chodzic normalnie a po chwili wszystkie objawy wróciły dodam ze świece założyłem nowe. nie mam juz pojęcia co moge zrobic samochód kupiłem 3 tygodnie temu i nawet nie zrobiłęm nim 1000km wszystkie węze sa całe silnik jest suchy odma w całości poduszki pod silnikiem w porzadku . na chwile obecna pokazuje błąd 11705 nieszczelnosci aczkolwiek takiej nigdzie nie ma . prosze o pomoc.
  2. Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem b6 2003r. 1.8T. Pochodzę z Łańcuta .Chciałbym coś więcej dowiedzieć sie o użytkowaniu i eksploatacji mojego zakupu pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...