
michael1234
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O michael1234

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Schematy połączeń wężyków podciśnienia oraz systemu powietrza wtórnego z ETKI
michael1234 odpowiedział(a) na machu85 temat w 3.0
Ten przewód chyba trzeba wpiąć w zaworek,który jest przy filtrze powietrza. -
ja dorobiłem kilka sztuk na drukarce,ale dobrali mi kiepski plastik który stracił sprężystość i mam te klapki tylko na sztukę tam siedzą
-
Dziękuję bardzo,tylko nie wiem ile tego gazu dodać[max ] .Jutro sprawdzę i dam znać jak poszło.
-
Masz rację Daniel,tak jak pisałeś.Na vagu w 93 grupie od lewej do prawej są dwa ssące i dwa wydechowe.Muszę sprawdzić fazatory ssące i wydechowe vcdsem,tylko muszę upolować na forum instrukcję do tego zabiegu.
-
Korekty nie są idealne 0,2,5,8 od lewej wydech,ssący,ssący wydech.Nie mam czasu doregulować,mam blokady,ale muszę rozkręcić wariatory i zobaczę co one tam mają,bo ostatni od wydechu miał dosyć spory luz[chyba o ząbek na pasku] i dlatego pewnie jest 8.Mam już nowe zaślepki,jeszcze dokupię uszczelniacze i po nowym roku wezmę się za to.Motor pracuje ładnie i cicho.
-
Co myślicie o tych oponach Goodride SW608 205/60 R16 92H BSW
michael1234 odpowiedział(a) na michael1234 temat w Opony
kupuję dębicę -
Co myślicie o tych oponach Goodride SW608 205/60 R16 92H BSW
michael1234 opublikował(a) temat w Opony
Witam,pomóżcie mi w wyborze opon zimowych do mojej audi a6 c5.Rozważam zakup Dębica frigo 2 lub takie jak w temacie. -
Niestety nie mam zdjęć.Robiłem je telefonem żony,i przed chwilą się dowiedziałem że usunęła,a to było jakieś trzy miesiące temu.Nie chce mi się wyciągać kolektora,żeby robić zdjęcia.Ja zapłaciłem w tej firmie 100zł za projekt,bo nie chcieli mi skopiować tej klapki starej.A później za klapkę 20zł za sztukę lub pierścień też 20zł.Ten projekt jest u nich, kiedy będę chciał to podjadę do nich i dokupię sobie ale trzeba chyba czekać godzinę na jedną klapkę zanim się wydrukuje.Nie pamiętam z jakiego rodzaju plastiku wybrałem,a miałem do wyboru cztery rodzaje.Ten co wybrałem to miał kolor czerwony i kazałem im zrobić trochę szersze 2mm,dłuższe2mm i grubsze 1mm.Tak samo pierścienie zrobiłem grubsze,aż za mocno i musiałem je na papierze zeszlifować z grubości.Dorobienie wszystkich klapek i pierścieni to koszt 260zł i trzeba jeszcze je dopasować na wałku.Stare klapki się łamią,bo są już wydarte i zahaczają o kanały w kolektorze i dlatego zrobiłem szersze,żeby nie miały luzu między pierścieniami.
-
Dorabiałem do ASNa takie klapki i pierścienie na drukarce laserowej.Założyłem,nasmarowałem i chyba jest dobrze.Nie mam żadnych błędów,i wcześniej nie było,no czasem wyskoczy błąd od kata.Zaglądnąłem do kolektora z czystej ciekawości i brakowało dwóch klapek[zostały zjedzone przez motor] trzecia latała połamana w kolektorze.Dorobiłem też dwa pierścienie,bo były troszkę nadłamane.Mam gdzieś zdjęcia tych dorobionych na telefonie.
-
przed wymianą rozrządu miałem te kropki w różnych punktach,teraz przy wymianie ustawiłem je wszystkie na górze
-
Regulacja wałka rozrządu - brakuje mocy na wysokich obrotach
michael1234 odpowiedział(a) na mateoskr1 temat w 3.0
w jakiej pozycji powinny być te żółte kropki na wariatorach przy ustawieniu rozrządu przy ASNie -
Co oznaczają te żółte kropki na wariatorach,po jednej na każdym?
-
Auto nie reaguje na próbę zapłonu Audi A6 C6 2,8fsi.Wyskoczyły dwa błędy 012371 i 012424 Nie mogę znależć tych kodów w necie.Był wyjmowany akumulator i zakładany inny,bez podtrzymania napięcia na wyjętym kluczyku.
-
odkręć korek paliwa i jezdzij bez jakiś czas,może zapchany odpowietrznik w korku
-
Witam,mam problem Panowie z ustawieniem rozrządu w audi A6 C6 2,8fsi BDX 210HP 2007r.Rozrząd z tego co wiem jest ten sam co w 3,2 fsi.Blokadę wału wkręciłem z boku w blok,wałki rozrządu zablokowane blokadami,tylko nie wiem w jakiej pozycjii przykręcić wariatory na każdym wałku,bo te koła zębate na wariatorach są trójowalne.Może z was ma ktoś dostęp do Autodaty,to bardzo bym prosił o sprzawdzenie w jakiej pozycji przykręcić te wariatory,pozdrawiam michał