milosz.94
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O milosz.94
Informacje
-
Imię
Miłosz
-
Miasto
Wieruszów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia milosz.94
0
Reputacja
-
Rozumiem ,będzie czas to zobacze Zawieszenie 1BE siedzi wczoraj zobaczyłem
-
Zawieszenie seryjne oczywiście ale dużo niższe niż zwykłe, jak będę wyciągał to odpowiem na to pytanie
-
Tyle kasy pochłonęły rozkrecajace się wariatory ale kolega z forum pomógł i mechanik po wymianie uszczelniaczy oraz nastawnikow i ustawianiu rozrządu ok 5 razu doszedł do ładu i auto chodzi świetnie niestety części ori nie dostałem na miejscu wszystko szło z Niemiec ;)Ale auto zrobione jest na cacy myślę że ja i ktoś kto kupi pojezdzi długo Rozrząd był nowy praktycznie ale ktoś źle skręcił w Niemczech i to było powodem
-
Witam wszystkich serdecznie chociaż na forum jestem od dawna nie miałem okazji sie pochwalić moim Audi , może dlatego ,że stała ciągle u mechanika Samochód jest u Mnie od 24.12.2015r. ,przyjechał z niemiec ,silnik to był jeden wielki problem, zostało włożone na start jakieś 5000 zł ,ale teraz śmiga i jest wszystko dobrze! Silnik to 3.0 ASN QUATTRO + MANUAL WYPOSAŻENIE TEMPOMAT BOSE SKÓRA PODGRZEWANE d*py NIESTETY JESZCZE DREWNO XENON ORI SPRYSKI To chyba tyle MODY ROTOR 19: DONE LEDY NA TABLICY: DONE GWINT PROGI S4 LOTKA S4 DOKŁADKA B6 NA TYŁ DOKŁADKA LEON CUPRA PRZÓD 2 DIN KIERA TT ULTER 100 MM + MAŁA PRZERÓBKA WYDECHU "DOŁY" W CZERŃ GRILL W CZERŃ: DONE MALOWANIE ŚRODKÓW LAMP PRZEDNICH NA CZARNO NA DZIŚ DZIEŃ AUTO JEST SERYJNE OPRÓCZ FELG ALE MYŚLE ZE W TYM SEZONIE DUŻO SIE ZMIENI FOTO: No i rotor :
-
SIEMA JESTEM MIŁOSZ Z WIERUSZOWA (ŁÓDZKIE) A4 ZAKUPIŁEM JUZ ROK TEMU , JESTEM FANATYKIEM ,POZDRAWIAM !
-
No to śrubki zostaną wymienione bardzo dziekuje za pomoc , jesli miałbys te info serwisowe to prosiłbym na priv i to bardzo
-
Luzują się te małe śrubki których sa chyba 4 o ile sie nie myle A tych drugich śrub nikt nie ruszał i z nimi nie ma problemu
-
Śrubki wymienione były w jednym wariatorze . Dokrecone były z odp siłą.To juz 2 wariator sie rozkrecił ,w 1 wymienione śrubki i nie rozkrecił sie tylko czy przyczyna beda srubki czy luzy przeez ktore sie rozkrecają?
-
Otóz tak odkreca mi sie wariator jeden po drugim(2 razy sie udało śrubki nie rozwaliły rozrządu ) mechanik nie wie co jest przyczyna prawdopodobnie wariatory mają jakis luz dlatego sie rozkręcają teraz pytanko kto regenerowal wariatory do a4 3.0 ASN jezeli ktos zna taka osobe nawet prosze o podanie namiarów.Pytanie też na czym polega regeneracja ?Jesli ktos miał taką przypadłość prosze pomoc gdyz auto stoi i nie wiem co robic ..
-
witam kolego co sie okazało w końcu ? U mnie jest to samo i podejrzewają wariator