
baarszczu
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O baarszczu

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1987
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
baarszczu odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
@Wandej dzięki za opinię. Przy okazji, wyczytałem, że możesz sprzedać komponenty w całkiem dobrej cenie. Można wiedzieć, ile kosztowałby u Ciebie taki zestaw ZIMMERMANN + FERODO, tylko przód? -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
baarszczu odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Witam Panów, chciałbym zapytać o poradę w sprawie tarcz i klocków na przód do mojej B6 (1.9TDI AVF, bez chipa). Raczej do normalnej jazdy, ale czasem wyskoczy się na autostradę (jeżdżę 160 z rodzinką) plus jeżdżę na co dzień po Warszawie, czyli szybciej i dynamiczniej niż w małej mieścinie - stąd przydałby się lepsze heble. Na 90% nie rozważam swapa (czyli szukam tarcz 288/25), nie chce mi się bawić w wymianę dodatkowych części, za to pomyślałem o lepszych tarczach i klockach. Zdążyłem zorientować się, że dość mocno polecanym i chwalonym zestawem są tarcze Zimmermann i klocki Ferodo. I na taki zestaw budżet pewnie się znajdzie. Moje pytanie, czy opłaca się dopłacać do tarcz perforowanych ZIMMERMANN - Sport Coat Z? Cenowo wychodzi ok 280 zł / szt co jest 2x więcej niż zwykłe tarcze. Czy faktycznie skuteczność jest lepsza i człowiek nie żałuje wydanych PLNów? Drugie pytanie to jakie klocki do tego? Standard Ferodo czy jest jeszcze coś lepszego? I trzecie: do końca roku będę zmieniać także i tył, czy tu także warto inwestować w tarcze perforowane? -
Czyszczenie odbłyśnika/soczewki w reflektorze BIXENON (xenon-plus)
baarszczu odpowiedział(a) na lukaszr temat w Audi A4 B6/B7
Witam Panowie, Jestem w trakcie składania lampy (na zwykłe żarówki H7). Może mi doradzicie. Jak poradziliście sobie z założeniem tych 4 blaszek łączących soczewkę, przysłonę i odbłyśnik? czy to jest możliwe do zrobienia wewnątrz lampy? męczę się i nic. Jakich narzędzi używaliście? dzięki za szybką odpowiedź. -
Witajcie, odgrzeję trochę wątek. Jakie kupić zamienniki lam ORI? Pytam o konkretne marki. Coś polecacie? Mają to być zwykłe lampy. Mam w tym momencie obie lampy angielskie i muszę zrobić z tym porządek
-
Możesz wrzucić fotkę?
-
Witaj, Jeszcze napisz jaką masz szerokość tych 17-ek. Jeśli masz 7,5 to wrzucaj śmiało dystanse Dystom (sprawdzone:leciutkie, bdb jakość i cena) Przód wrzucaj 13 mm, tył 17mm. Taki setup jest przetestowany na forum, auto świetnie wygląda i się prowadzi. Uzyskujesz finalnie przód ET 32 i tył ET28 Odradzam kombinowanie z niższym ET. Taki setup jest bezpieczny przy obniżeniu, Dystom w zestawie przesyła odpowiednio dłuższe śruby kuliste, Pozdrawiam Mam 7,5" więc dokładnie jak napisałeś. Dzięki ogromne:)
-
Panowie, Podpinając się pod temat, jaki zapas należy uwzględnić przy robieniu pomiarów pod dystans? Są przecież nadkola wewnątrz błotnika - nie chcę żeby koło w czasie pracy w nie uderzało. Mam zawias 1BE+Eibach Pro Kit, a felgi 17" ET45 z oponą 215/50/R17. Myślałem o dystansach 13 przód +17 tył (lub 15 tył). Dzięki!
-
Witam Panowie, Podłączając się pod temat, bo właśnie przymierzam się do założenia dystansów, czy założenie ich tylko na tył nie powoduje problemów z prowadzeniem (np. w koleinach)? W końcu robi się rozjaz w szerokości obu osi. Aha, jaki maksymalnie można założyć dystans typu przelotowego? dzięki.
-
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
baarszczu odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witajcie, Mam taki problem i proszę o pomoc bo już sam nie wiem. Mam Audi A4 B6 1,9 TDI sedan, zawiecha 1BE. W ASO powiedzieli mi, że moje fabryczne sprężyny na przód mają kod 8E0 411 105 EG, czyli paski: 1 x zielony, 1 x biały. Według rozpiski na forum i katalogu vagcat.com sprężyny powiny mieć końcówkę CG (niebieski, biały zielony), a nie EG jak podaje ASO. Pytanie jest takie: czy te sprężyny są zamienne? Według rozpiski w tym wątku, są zamienne ale dla wersji B7. Sprawę komplikuje fakt, że ASO powiedziało mi że nie ma sprężyn z dwoma paskami zielony, biały (tylko kurde już mi przyszły używki z niemiec i mam je w ręku ). Mało tego, twierdzą, że sprężyny na kodzie z końcówką EG mają paski niebieski, biały zielony, czyli jak CG. Gdzie tu logika? Pomocy, bo nie wiem czy zamówiłem dobre sprężyny. Muszę wiedzieć czy je montować. Dzięki -
Ale kompletnie nic nie trzeba przerabiać? Co z mocowaniem, ząbki pasują?
-
A jakie masz zawieszenie?
-
Ookej:) to już jest dość jasne. Tylko grubo z hajsem trochę, bo z dwóch nietanich ramek robi mi się jedna Dzięki za info, pewnie sobie odpuszczę.
-
Ok, ale co dokładnie nie pasuje? czy grill S4 jest większy czy mniejszy? ma inny kształt czy chodzi o inne kwestie jak np. sposób mocowania? Rezanie miałoby dotyczyć zderzaka (np. otwór) czy ramki (np. mocowanie)? Dzięki.
-
Jak bardzo nie pasuje? W necie pełno fotek z takim układem (grill S4 + zderzak s-line). Czy ktoś może to przerabiał?
-
Panowie, Chciałbym odświeżyć wątek. Ale pytanie trochę zmienione. Czy da radę zamontować P&P oba grille od S4 w seryjną maskę i zderzak S-line? Co do grilla maski jestem na 99% pewny że tak, ale nie wiem jak ze zderzakiem s-line. Może się ktoś wypowiedzieć? może ktoś już to robił? Dzięki.