Skocz do zawartości

Paulo_Zet

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paulo_Zet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Paulo_Zet

0

Reputacja

  1. Byłem wczoraj po pracy u dwóch tłumikarzy.Masakra! Jeden podrzędny "czaruś" wyszedł ze swojej kanciapy w oparach alkoholowych, kazał wjechać na połowę rampy(auto pod kątem 45st), wleźliśmy pod auto. Mówię mu co chcę zrobić, że wymienić rurę kolektorową, nie mam śrub i obejm, mam uszczelkę i rurę. Ten zaczął jęczeć że to wszystko na gorąco było skręcane, że trzeba grzać by odkręcić, śruby samozaciskowe, nakrętki kontrujące itd, itp "roboty, jak dobrze pójdzie, na 3-4godziny, cena 300-400zł". k**wa, zamurowało mnie. Nic nie mówiąc podziękowałem i pojechałem do drugiego. Warsztat ładny, poczekalnia, kawka, herbata, wydzielone miejsca dla aut do czekania. Schludnie i profesjonalnie. Myślę sobie "no to ten mi powie 500 " Wjeżdżam na rampę, wchodzimy pod auto. Mówię co chcę zrobić, co mam, czego nie mam, jaka cena i ile czasu zajmie. Mechanik pełna profeska, mówi że wszystko da rade zrobić (nawet jeśli będzie problem z odkręcaniem itp) w jakąś godzinę i razem z jego śrubami i obejmami wyjdzie 120ziko. Umówiłem się na jutro z bananem na gębie w dalszym ciągu nie dowierzając w tego pierwszego alkoholowego czarusia. W sumie jak na to popatrzyłem to faktycznie mając kanał/rampę i narzędzia bez problemu można zrobić to samemu tyle że jak śruba zapieczona to palnik. Z tak starym wydechem jak mój wolę zapłacić tą stówkie za profesjonalną robotę niż bawić się w pomysłowego Dobromira i coś sp***dolić Pozdrawiam i życzę uczciwych mechaników, o takich coraz trudniej!
  2. Dzwoniłem do tego sklepu. Koleś mówi że wymiana tej rury jest prosta jak budowa cepa. klucz na przedłużce, 3 śruby, z drugiej strony obejma i po sprawie Chyba zamawiam
  3. Wrzuciłem link do rury kolektorowej. Na bank mają też do b6, wystarczy poszukać. Pytanie tylko jak wygląda wymiana tej rury... Musze jechać do warsztatu by wyciągnęli starą, założyli nową a potem do tłumikarza by dospawał do reszty wydechu czy poradzi sobie z tym wszystkim tłumikarz? ---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- kurde, do b6 maja tylko do 2.0. Pewnie nie pasuje...
  4. Witam, Zwracam się o pomoc do "znawców" tematu. Oberwała mi się plecionka (złącze elastyczne) na łączeniu z rurą od kolektora (tak jak na zdjęciu). wydech a4 b5 oberwana plecionka | IMG_1471.jpg | Fotosik.pl Chciałbym wymienić cała rurę od kolektora do tłumika środkowego bo z rury niewiele zostało (nie ma już do czego przyspawać plecionki): Tłumiki - Audi - A4 - B5 (1994 - 2001) - 1.8 / 1.8T - 30.372 Rura kolektorowa : centrum układów wydechowych : tłumiki, tłumik Czy wymiana tej całej rury to duży problem? można się do niej dostać "od dołu", przez kanał czy trzeba kombinować jakoś inaczej? np wyciągać silnik Za plecionki tłumikarze kasują 150/200ziko a spaw trzyma niecały rok :/ Bardzo proszę o pomoc!
  5. Cześć, Nazywam się Paweł rocznik '85 i, jak wynika z tematu, mieszkam w Elblągu. Jestem posiadaczem Audi A4 b5 1.8T quattro Avant '97. Kilka razy już się z nią żegnałem (ostatnio po wydmuchaniu uszczelki pod głowicą) ale chyba jestem zbyt sentymentalny + żadnym innym autem nie jeździło mi się tak dobrze (nawet o kilka ładnych lat młodszy Seat Ibiza '04 Żony nie ma tego "czegoś" ) Moją zieloną strzałę mam już 6 lat i ciągle daje mi frajdę z jazdy. Ostatnio pomyślałem o jakiś modernizacjach dlatego zarejestrowałem się na tym forum. Mam nadzieje że znajdę tu interesujące mnie informację i porady od znawców tematu. Pozdrawiam, Paweł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...