strazak93
Pasjonat-
Postów
238 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
10O strazak93
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Kraków,okolice
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Błędne rozumowanie, co do napinacza,tam bardziej chodzi o ekologię, nie ma mowy o przyroście mocy, wszystko jest opisane w tym wątku. Lepiej od razu zamontować napinacz bez wtyczki, najpewniej oryginalny z ASO, lub coś z górnej półki, osobiście trafił mi się używany z anglika, zaryzykowałem i już 150tys śmiga,aktualny mój przebieg to 590tys,i cały czas rośnie.
-
Ale coś ostatnio jest sporo narzekania na trwałość dwumas, nie mówię tu tylko o marce Audi, ale i w innych markach, ogólnie to loteria, albo trafi się i będzie spokój, bądź są problemy od początku lub po przejechaniu kilku-kilkunastu tyś km.
-
Też znalazłem dwumas za 1400, tylko z tego co się dowiedziałem,te tańsze nowe zestawy są po regeneracji,za nowy luka coś koło 2 koła,a z gwarancją jest różnie,podobno loteria, dlatego chcę iść w sztywne koło, aktualne mam przejechane niecałe 600tyś. Za bardzo nie mam czasu żeby składać to z części, też mi się obiło o uszy że kolo od 80 podchodzi, tylko przy tym rozwiązaniu trzeba rzeźbić z popychaczem pompki bo będzie za krótki, dlatego chcę kupić gotowca.
-
Ogólnie to w podanym temacie nie znalazłem informacji na moje pytanie, jest tylko odpowiedź nie bo nie,i podany mocniejszy zestaw z dwumasą,a na pewno dwumasy nie zamontuje,w moim przypadku to prawie 1/3 wartości samochodu i nie zamierzam podnosić mocy, tak więc czekam dalej może ktoś się jeszcze odezwie.
-
Mam do wymiany sprzęgło komplet,i zastanawiam się nad zamontowaniem jednomasy-sztywnego koła, są gotowe zestawy do tej przeróbki tylko pytanie którego producenta wybrać, znalazłem Statim i Rymec, może ktoś już robił taki zabieg,i podpowie co nieco.
-
Nie zawsze znaki wychodzą idealnie przy łancuchu, zazwyczaj jeden jest przestawiony, ważna jest ilość ogniw łańcucha, trudno ze zdjęć to określić, ale o ile ilość ogniw może się zgadzać, to raczej ustawienie na znakach nie zabardzo, pytanie jak było na starym łańcuchu,u mnie jest jak na zdjęciu, synchronizacja 0-1 CF
-
A ja się wyłamałem i zamontowałem Brisk irydowe, bo miałem dość tej loterii z NGK, zrobiłem już ponad 50tyś.
-
Silnik przecież nie pierwszej nowości, to i ciśnienie będzie uciekać na panewkach i głowicy jak się rozgrzeje,i trzeba się z tym pogodzić.
-
Wystarczy kupić elastyczny przewód hamulcowy,w niego wkręcić jakiś manometr i tyle, bodajże od Audi lub VW, żeby miał 30-40 cm.
-
Jeśli mnie pamięć nie myli, to jak pierwszy raz wymieniałem łańcuch i napinacz to zaraz po uruchomieniu silnika też wyskoczyło coś około -9,ale chwilę silnik popracował i spadło do -1, nie wiem czym to było spowodowane. Też wtedy kombinowałem z ustawieniami rozrządu do przodu,lecz ostatecznie wróciłem do pierwotnego ustawienia,z tym że teraz już wiem że znak na kole wałka rozrządu nie pokrywał się idealnie z znakiem na pokrywie zaworów.
-
Wychodzi że na nowym kole było ok, bardziej niż łańcuch rozrządu podejrzewam że ślizgi są zjechane na napinaczu. A tak wyglądało u mnie
-
Gdyby tylko szanowny kolega wykazał choć trochę zainteresowania tematem wiedział by że,to nie jakiś tam forumowicz coś wrzucił na stronę,a gość który siedzi w temacie,a po drugie zleceniodawcą jednego badania jest ktoś inny, niż dystrybutor oleju,i po trzecie, analizy przepracowanego oleju też chłopaki robią, zresztą forumowicze się na to składają,ot takie hobby mają, żeby nie było nie jestem powiązany z marką, lubię wiedzieć co nieco.
-
Ano laboranci krajowi już dawno robili analizy tego oleju,i to na pewno nie w przydomowym garażu, wystarczy tylko nieco poszukać.
-
Miałem obydwa zalane, zostałem przy Eurolu.
-
Czyli rurka metalowa od trójnika do grzybka zostaje