Jump to content

strazak93

Pasjonat
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About strazak93

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Kraków,okolice

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie wiem jak obecne zestawy SKV, dowiem się niedługo pewnie,ale pierwszy zestaw zakupiony zaraz po pojawieniu się na rynku wytrzymał u mnie lekko ponad 90tyś km, czym byłem zaskoczony,i większość wahaczy była jeszcze w dobrym stanie(sworznie)przy wymianie, oczywiście w czasie użytkowania były niespodzianki w postaci nieszczęsnej tuleji banana, ale na wysokości zadania stanoł dystrybutor,i bez odsyłania starego miałem nowy wahacz w domu,dodam jeszcze że przed zamontowaniem pierwszego zestawu dokładałem smaru do wszystkich sworzni.
  2. Dzisiaj zamontowany nowy n75,przed montażem dmuchnołem ustami w niego i byłem żdziwiony, bo nowy puszcza w dolot bardziej niż stary,ale go zostawiłem i zrobiłem logi na szybko http://vaglogi.pl/log-002_115_118_Y6YLlIB.html stary n75 po przepłukaniu wd 40 ,trzyma zdecydowanie lepiej,ale ma pękniętą obudowę cewki.
  3. Dzisiaj sprawdzona szczelność, jest ok,jedynie po dokładnym sprawdzeniu N75 okazało się że jest do bani, bo puszcza w dolot,dmuchając ustami, pod 1bar już syczy, teraz pozostaje zamówić N75 przez internet oryginał, bo będzie taniej.
  4. Witam ponownie,dzisiaj zamontowana nowa przepływka oczywiście Bosch,zrobione logi, tylko chyba lekko za mało pokazuje. http://vaglogi.pl/log-002_032_033_8mm2m.html
  5. Jeszcze nasuwa mi się pytanie czy jakaś spora nieszczelność może być powodem tego że turbo słabo pompuje?(np. w okolicach intercoolera), bo gdy robiłem rozrząd niedawno to nie wyglądał za dobrze, dodatkowo jeszcze wymieniona została ta rura metalowa na pasie przednim(filtr powietrza - intercooler),zanim podejmę jakieś kroki z turbiną muszę dobrze sprawdzić szczelność kompresorem.
  6. IZastanawia mnie to dlaczego jak wszystko poskładałem i był zimny silnik prawie odzyskał moc na chwilę,szkoda że wtedy nie miałem włączonego vaga. Nie wiem co pierwsze wymienić przepływkę czy turbo regenerować? Zna ktoś jakiś serwis od turbin?dobry,w okolicy mam dwa ale niewiem co są warte.
  7. Rozebrałem dzisiaj i posprawdzałem dv jest ok, N75 wygląda że też jest sprawny-opór na cewce 30 Ohm, nowy filtr, wszystko poskładane i przez chwilę jechał naprawdę dobrze, słychać było jak turbo pompuje,zatrzymałem się umyć wóz i po wyjeździe z myjni kicha wszystko wróciło do normy - muł, jak się zagrał, nie wiem co o tym myśleć, zrobiłem logi ale wygladają podobnie jak poprzednie. http://vaglogi.pl/log-002_115_118_B38yE.html
  8. Nie wiem czy to ma związek ale od dłuższego czasu wywala mi błąd układu SAI, powiem szczerze że w planach nie miałem regeneracji turbo,oliwy nie brała a tu zonk.
  9. Witam ponownie,okazało się że porzednie logi były robione na LPG,więc zrobiłem nowe,plus dodatkowo z odpiętą wtyczką n75 http://vaglogi.pl/log-002_033_a18is.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Db3a7.html z odpiętą wtyczką n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_31KzYO.html
  10. Postaram się jak najszybciej log zrobić,przebieg mam 412tyś,i raczej nikt wcześniej do turbo nie zaglądał,miałem jeszcze przypadek z miesiąc temu że wentylator przetarł wężyk który idzie od jakiegoś zaworka przy kolektorze do DV,nie wiem ile z tym jeżdziłem,wyszło jak rozebrałem przód do wymiany rozrządu,na szczeście mam raczej spokojny styl jazdy. Jeszcze jak się nie znam to coś dziwnie przepływka wskazuje?
  11. Witam,przesyłam logi do oceny bo od jakiegoś czasu wóz robi się coraz słabszy Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  12. Sorry, faktycznie, źle spojrzałem.
  13. Przecież wszystko jest na zdjęciu jak należy z rozrządem, wałek ssący ma być na punkcie, natomiast na wydechowym ma być lekko przesunięty, tak aby między znakami wychodziło 16 ogniw łańcucha.
  14. Jakoś do mnie nie przemawiają regenerowane wahacze, może dla tego że widziałem co się dzieje jak wahacz pęknie(zazwyczaj dolny prosty) , i nie mówię tu o chinczykach, bo na nich dużo nie zrobi, ale o oryginałach po przelocie 300+,zresztą nawet chyba był temat na forum o tym.
  15. A gwarancja jakaś jest na te regenerowane? Mnie tylko jedno zastanawia, jak jest w takim wahaczu z wytrzymałością materiału, bo przecież te regenerowane wcześniej zrobiły ponad 200tyś,i czy gwarancja obejmuje elementy regerowane, czy cały wahacz, w razie gdyby koło stanęło bokiem.
×
×
  • Create New...