Jump to content

strazak93

Pasjonat
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About strazak93

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Kraków,okolice

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakoś do mnie nie przemawiają regenerowane wahacze, może dla tego że widziałem co się dzieje jak wahacz pęknie(zazwyczaj dolny prosty) , i nie mówię tu o chinczykach, bo na nich dużo nie zrobi, ale o oryginałach po przelocie 300+,zresztą nawet chyba był temat na forum o tym.
  2. A gwarancja jakaś jest na te regenerowane? Mnie tylko jedno zastanawia, jak jest w takim wahaczu z wytrzymałością materiału, bo przecież te regenerowane wcześniej zrobiły ponad 200tyś,i czy gwarancja obejmuje elementy regerowane, czy cały wahacz, w razie gdyby koło stanęło bokiem.
  3. Może i nie na temat, ale o pierdołach nikt tu nie pisał, i jakby nie patrzeć obydwie sprawy tu opisane są ze sobą powiązane,więc nie widzę powodu żeby się unosić, i używać koloru czerwonego. Dziękuję.
  4. Ja tam zmieniam co max 120tys,przy obecnej jakości części nie mam zamiaru ryzykować.
  5. Co do oleju RAVENOL VST TURBO 5W40 to wg mnie jest jednym z lepszych jakie stosowałem, szkoda tylko że jego cena urosła wraz z jego popularnością, niestety różni dystrybutorzy nie śpią, i też czytają opinie.
  6. To daję znać, aktualnie zrobione na tym zestawie niecałe 100tyś km, nic złego się nie dzieje.
  7. Ja właśnie dzisiaj zamawiałem rozrząd do siebie CONTITECH CT909K10, w cenie 280zł,uważam że to całkiem dobry zestaw, z którym nie ma problemu.
  8. Jest jeszcze opcja bardziej prawdopodobna że cieknie z pod gniazda wtyczki na cewce.
  9. Prawdopodobnie następna wymiana oleju będzie na właśnie VALVOLINE synpower 5w40, bo wypada nieźle cenowo,zobaczę jak wypadnie względem innych marek.
  10. Pod pokrywką z czujnikiem jest uszczelniacz i możliwe że to on puszcza olej, najlepiej jest je wymienić przy okazji wymiany rozrządu, koszt niewielki.
  11. Ja jestem świeżo po wymianie całego zestawu,u mnie przejechał prawie 90tys(żeby nie było, mieszkam na wsi gdzie drogi nie są najlepsze) ,zmieniłem bo osłona gumowa sworznia na wahaczu prostym pękła i już simerbloki w bananach były dość sporo zmęczone, o dziwo prawie wszystkie sworznie w wahaczach były bez luzu, no można by było się doczepic jedynie do wahaczy górnych,niestety do nowego zestawu muszę się przyczepić o bardzo małą ilość smaru w sworzniach, w starym zestawie było go sporo,nie mniej jednak jestem zadowolony z produktu za tą cenę,oby tylko nie było niespodzianki z prawym bananem.
  12. Na Ravenolu latam już od 30tyś,opinia jak wyżej, najlepsza cena do jakości, a trochę marek olejowych przerobiłem.
  13. Taka ciekawostka, ja na SKV zrobiłem prawie 85tys km,dopiero teraz osłona gumowa sworznia pękła, i gumy na wahaczach są podmeczone, ale wynik jak dla mnie dobry,montowałem wtedy gdy nieliczni dostali na testy(ja niestety się nie załapałem), na dniach kupuje kolejny zestaw i montuje, choć mam przeczucie że już następny zawias tyle nie wytrzyma. 
  14. Taka ciekawostka, ja na SKV zrobiłem prawie 85tys km,dopiero teraz osłona gumowa sworznia pękła, i gumy na wahaczach są podmeczone, ale wynik jak dla mnie dobry,montowałem wtedy gdy nieliczni dostali na testy(ja niestety się nie załapałem), na dniach kupuje kolejny zestaw i montuje, choć mam przeczucie że już następny zawias tyle nie wytrzyma.
  15. Obszerny temat o napinaczu łańcucha już istnieje wystarczy tam zerknąć i poczytać.
×
×
  • Create New...