Skocz do zawartości

strazak93

Pasjonat
  • Postów

    232
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O strazak93

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków,okolice

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia strazak93

10

Reputacja

  1. Nie zawsze znaki wychodzą idealnie przy łancuchu, zazwyczaj jeden jest przestawiony, ważna jest ilość ogniw łańcucha, trudno ze zdjęć to określić, ale o ile ilość ogniw może się zgadzać, to raczej ustawienie na znakach nie zabardzo, pytanie jak było na starym łańcuchu,u mnie jest jak na zdjęciu, synchronizacja 0-1 CF
  2. strazak93

    Jakie świece?

    A ja się wyłamałem i zamontowałem Brisk irydowe, bo miałem dość tej loterii z NGK, zrobiłem już ponad 50tyś.
  3. Silnik przecież nie pierwszej nowości, to i ciśnienie będzie uciekać na panewkach i głowicy jak się rozgrzeje,i trzeba się z tym pogodzić.
  4. Wystarczy kupić elastyczny przewód hamulcowy,w niego wkręcić jakiś manometr i tyle, bodajże od Audi lub VW, żeby miał 30-40 cm.
  5. Jeśli mnie pamięć nie myli, to jak pierwszy raz wymieniałem łańcuch i napinacz to zaraz po uruchomieniu silnika też wyskoczyło coś około -9,ale chwilę silnik popracował i spadło do -1, nie wiem czym to było spowodowane. Też wtedy kombinowałem z ustawieniami rozrządu do przodu,lecz ostatecznie wróciłem do pierwotnego ustawienia,z tym że teraz już wiem że znak na kole wałka rozrządu nie pokrywał się idealnie z znakiem na pokrywie zaworów.
  6. Wychodzi że na nowym kole było ok, bardziej niż łańcuch rozrządu podejrzewam że ślizgi są zjechane na napinaczu. A tak wyglądało u mnie
  7. strazak93

    Jaki olej do 1.8T?

    Gdyby tylko szanowny kolega wykazał choć trochę zainteresowania tematem wiedział by że,to nie jakiś tam forumowicz coś wrzucił na stronę,a gość który siedzi w temacie,a po drugie zleceniodawcą jednego badania jest ktoś inny, niż dystrybutor oleju,i po trzecie, analizy przepracowanego oleju też chłopaki robią, zresztą forumowicze się na to składają,ot takie hobby mają, żeby nie było nie jestem powiązany z marką, lubię wiedzieć co nieco.
  8. strazak93

    Jaki olej do 1.8T?

    Ano laboranci krajowi już dawno robili analizy tego oleju,i to na pewno nie w przydomowym garażu, wystarczy tylko nieco poszukać.
  9. strazak93

    Jaki olej do 1.8T?

    Miałem obydwa zalane, zostałem przy Eurolu.
  10. strazak93

    Demontaż układu SAI

    Czyli rurka metalowa od trójnika do grzybka zostaje
  11. strazak93

    Demontaż układu SAI

    Potrzebuje informacji co zrobić z wejściem na trójniku przy pokrywie zaworów,po metalowej rurce?
  12. Prawdopodobnie będzie przestawiony rozrząd o jeden ząb na pasku, tak mniej więcej wychodziło u mnie.
  13. Z tego co kojarzę bo kiedyś drążyłem ten temat, to w podstawie filtra przynajmniej AWT tak ma, jest zawór, sprężynę można dostać w ASO,z resztą sam ją kupowałem,lecz nie wymieniłem, ale chyba są osoby na forum które robiły wymianę sprężyny, był nawet gdzieś temat o tym, tylko nie wiem czy na tym forum.
  14. Witam,od jakiegoś czasu mam problem z radiem concert, początkowo pojawił się problem z słabym odbiorem, następnie zaczęło się samo wyłączać, następnie po jakimś czasie samo się włączało, ostatnio zgasł wyświetlacz,i podświetlenie zaczęło migać,po sprawdzeniu bezpieczników i odpięciu kostek po ich podpięciu radio już nie włącza się wogole, co ciekawe przy odpietej wtyczce zasilającej jest 12V, natomiast po podpięciu do radia zasilanie wynosi 7-8V, co jest grane?np,na dwóch radiach efekt podobny, ostatnio przyszedł mi pomysł do głowy i podałem przewodem z zapalniczki zasilanie na wtyczkę i radio zaczęło grać, ale tylko na przednie głośniki,tył i subwoofer milczy, co jest grane z zasilaniem, może ktoś wie lub miał podobny problem.
  15. Ja tam już do tego wynalazku hydraulicznego nie wrócę, nie dość że zestaw mechaniczny tańszy,to łatwiejszy w ustawieniu i montażu, już dwa razy zmieniałem zestaw contitecha bodajże ctk909k10,i nie ma z nim żadnych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...