Skocz do zawartości

Darev

Pasjonat
  • Postów

    388
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darev

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1987
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Darev

0

Reputacja

  1. 94% to znaczy że sterownik próbuje zbić ciśnienie? Może być tak że suszarka źle złożona po czyszczeniu?
  2. Tak to jest to, ten wężyk wymieniłem.
  3. G71 to czujnik który znajduje się w ECU, jak wyżej pisałem ECU został rozebrany i umyty a błąd 65535 został wyeliminowany. Czy to wina ECU że nie próbuje zbić ciśnienia? Czy jakiś kiepski program???
  4. Gruszka pracuje, sztanga też pracuje w zakresie ok 15mm (bez dokładnego pomiaru tylko tak na oko)
  5. Co dalej koledzy??? Sterownik wyczyszczony (w środku ok. 50ml oleju), wszystkie wężyki podciśnienia wymienione (łącznie z tym w ecu), zamienione elektrozawory N71 i N19. Co się udało zrobić to wyeliminowało to błąd 65535 oraz wróciły mapy w zadanym ciśnieniu turbo, było 1700 a jest 1989mbar. Dalej jest przeładowanie i notlauf. Czyżby oba elektrozawory są uszkodzone?? Poniżej logi: Statyczne 000 http://vaglog.pl/log_213483.html 001 http://vaglog.pl/log_213484.html 003 http://vaglog.pl/log_213486.html 004 http://vaglog.pl/log_213488.html 007 http://vaglog.pl/log_213492.html 010 http://vaglog.pl/log_213494.html 011 http://vaglog.pl/log_213496.html 013 http://vaglog.pl/log_213500.html BS 000 http://vaglog.pl/log_213485.html 003 http://vaglog.pl/log_213490.html 004 http://vaglog.pl/log_213489.html 011 http://vaglog.pl/log_213497.html Dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_213482.html 003 http://vaglog.pl/log_213487.html 004 http://vaglog.pl/log_213491.html 008 http://vaglog.pl/log_213493.html 010 http://vaglog.pl/log_213495.html 011 http://vaglog.pl/log_213498.html po zamianie wężyków 011 http://vaglog.pl/log_213499.html Przy dynamicznych za każdym razem łapał notlauf co zresztą widać. Teraz widzę że gr 004BS i 011dyn nie została dobrze zapisana, złośliwość windowsa...
  6. Zgadza się to jest 97 i bs loguje.
  7. Wrzucam logi turbo 011BS http://vaglog.pl/log_212843.html 011dyn http://vaglog.pl/log_212842.html 010dyn http://vaglog.pl/log_212841.html Resztę logów wrzucę jak rozwiążę problem z doładowaniem. Zastanawia mnie tylko te ciśnienie które zadaje ECU czyli 1795 mbar, czyżby komp podmieniony od wersji 90-konnej? Proszę o sugestie. pozdrawiam
  8. Witam Mam pytanie, otóż mam pacjenta z silnikiem afn z roku 97 i próbuję uporać się z problemem doładowania. W grupie 011 zadane ciśnienie to ok 1720 a w serii powinno być w tym silniku 1948. Co jest nie tak? Druga sprawa to przeładowanie sięgające powyżej 2500 i zawór n75 który nie może zbić ciśnienia, jego wysterowanie to 94%. O co kaman? Później wrzucę logi z turbo. Oczywiście 2 błędy dające się kasować to: 00519, 00575 i trzeci bez możliwości skasowania to 65535. ps. w tytule ma być Tdi nie wiem skąd to się wzięło pewnie autouzupełnianie w androidzie...
  9. A ja wczoraj włożyłem WAHLER'a i jest niestety lipa totalna, temperatura max 82 stopnie, zamówiłem ori a ten będę reklamował.
  10. A jak z termostatem z ASO? Jakie są ceny? Czy ten jest ok? TERMOSTAT A3 A4 A6 FABIA PASSAT IBIZA ORYGINAŁ VW (2777892392) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  11. Panowie, w jakich cenach są oryginały? Czy ten jest ok TERMOSTAT A3 A4 A6 FABIA PASSAT IBIZA ORYGINAŁ VW (2777892392) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ?
  12. Też mam taki problem i tutaj nasuwa się pytanie: czy wymieniać świece dogrzewające płyn chłodniczy (te 3 sztuki)?
  13. Ja założyłem nowe Continental TS850 i narazie rewelka chciaż nie miałem okazji testowac na śniegu. Bardzo ciche, na mokrej lepiej niż moje letnie Firestone.
  14. Czyli wlać X-CESS 5W-40 czy X-CLEAN 5W-40?
  15. Nie narzekaj, tutaj http://a4-klub.pl/showthread.php?9726-ALL-TDI-Jaki-olej-do-TDI/page204 jest ponad 5000 powtarzających się postów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...